Na vele jaren bij Skynet te zitten ga ik nu eindelijk (ik weet het, veel te laat), overstappen. Overal mijn emailadres laten veranderen was een lastig werkje.
Maar ik zit nog met een technisch vraagje:
- Mijn computer heeft zo nog een oude interne Alcatel ADSL kaart die Belgacom vroeger verkocht.
Wanneer mijn abonnement wordt omgeschakeld, veronderstel ik dat alleen dingen als pop mail, paswoord etc moeten ingesteld worden?
Ik bedoel maar: de lijninstellingen zullen wel al goed staan hoop ik?
Alvast bedank.
Een toekomstige Dommelklant
Yep, ook ik ga naar Dommel!! Nog een technisch vraagje
- brooklyn
- Elite Poster
Proficiat
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Ik hoop dat Dommel voor mij nu alles opzegt van Internet bij Skynet. Vroeger heeft Skynet mij goed liggen gehad. Ik verhuisde, weg van bij mijn ouders. Ik belde dus naar de mensen van Skynet met de vraag hoe ik alles kon overzetten naar mijn nieuw adres, en alles stop zetten bij mijn ouders, want die gebruiken geen ADSL. Ze legden me uit wat te doen. Ik hun instructies gevolgd, en mijn ADSL op mijn nieuw adres werkte. Maar 3 maand later kwam mijn vader klagen dat hij nog steeds internetrekeningen kreeg. Bleek dat Skynet 'vergeten' was te vermelden dat ook de 'turbolijn' apart moest opgezegd worden!!!! En dat ondanks ik vroeg dat alles van ADSL moest stop gezet worden.
Nu hopen dat ze mijn 'security pack' niet blijven aanrekenen.
Nu hopen dat ze mijn 'security pack' niet blijven aanrekenen.
-
- Plus Member
[quote="frankv"]Nu hopen dat ze mijn 'security pack' niet blijven aanrekenen.[/quote]
Dat kan je toch simpel te weten komen door naar de belgacom-klantendienst te bellen.
Dat kan je toch simpel te weten komen door naar de belgacom-klantendienst te bellen.
email kan je mogelijk blijven behouden,bekijk mijn topic maar eens!frankv schreef:Na vele jaren bij Skynet te zitten ga ik nu eindelijk (ik weet het, veel te laat), overstappen. Overal mijn emailadres laten veranderen was een lastig werkje.
Maar ik zit nog met een technisch vraagje:
- Mijn computer heeft zo nog een oude interne Alcatel ADSL kaart die Belgacom vroeger verkocht.
Wanneer mijn abonnement wordt omgeschakeld, veronderstel ik dat alleen dingen als pop mail, paswoord etc moeten ingesteld worden?
Ik bedoel maar: de lijninstellingen zullen wel al goed staan hoop ik?
Alvast bedank.
Een toekomstige Dommelklant
Wel nogal een verwarrende mail van Dommel gekregen toen ik me ingeschreven had. Ze vragen een bedrag over te schrijven, maar ik had aangegeven met een kredietkaart te betalen?
Hmm, ik zal morgen eens moeten bellen, want ik snap dit toch niet echt.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Eerste betalingen moet je altijd met het handje doen, zelfs al heb je domiciliering al geactiveerd.frankv schreef:Wel nogal een verwarrende mail van Dommel gekregen toen ik me ingeschreven had. Ze vragen een bedrag over te schrijven, maar ik had aangegeven met een kredietkaart te betalen?
Yup zelfde hier !Petrikske schreef:Eerste betalingen moet je altijd met het handje doen, zelfs al heb je domiciliering al geactiveerd.frankv schreef:Wel nogal een verwarrende mail van Dommel gekregen toen ik me ingeschreven had. Ze vragen een bedrag over te schrijven, maar ik had aangegeven met een kredietkaart te betalen?