Belgacom contract opzeggen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
yorki1997
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jul 2007, 10:33

Ik ben sinds meer dan 7 jaar in het bezit van een Belgacom ADSL Skynet abonnement.
In maart heb ik Belgacom TV genomen.
Ik wens nu over te schakelen naar een andere Provider.
Ik zal sowieso voor mijn Belgacom TV tot februari 2008 nog moeten betalen, maar kan ik mijn Belgacom ADSL abo. reeds opzeggen (1 maand opzegtermijn), of zit ik hiermee ook nog vast tot feb. 2008?
Xi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 10 sep 2006, 02:28

als je wil blijven tv kijken heb je belgacom adsl nodig.
(je kan natuurlijk ook je abonnement om zetten naar adsltime en daar naast een abonemen van een degelijke provider)
yorki1997
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jul 2007, 10:33

Als ik moet kiezen tussen Belgacom TV en een degelijke provider, dan kies ik voor het laatste. Mijn probleem is vooral, kan ik mijn Belgacom ADSL abo. opzeggen (mits 1 maand opzegtermijn) of zit ik hiermee nog vast tot mijn Belgaom TV abo. (maart 2008) is afgelopen?
gobber
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 30 dec 2006, 17:44
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Xi schreef:als je wil blijven tv kijken heb je belgacom adsl nodig.
(je kan natuurlijk ook je abonnement om zetten naar adsltime en daar naast een abonemen van een degelijke provider)


wel oppassen met abo omzetten, zit gewoonlijk terug nieuw contract aan vast
(word dan juli 2008) :wink: eerst is goed informeren bij bgc(en op papier
laten zetten dat dat bestaande adsl abo wel of niet gekoppeld is aan nieuw contract
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Informeren of je ADSL Go opzegbaar is (bij Belgacom zelf).

Ben es benieuwd wat hun antwoord is en laat het ons ook aub weten.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Zoals reeds gezegd hier, beter is goed navragen bij BGC.
Ik betwijfel of je BGC adsl kan opzeggen, in ieder geval zal je een BGC adsl signaal nodig moeten blijven hebben, en dus zal je voor een andere adsl-provider moeten zoeken bij ISPs die op Turboline zitten (zoals Dommel, ..(andere zijn er maar weet dat niet zo maar vanbuiten)).
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Yabu
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Draco888 schreef:Zoals reeds gezegd hier, beter is goed navragen bij BGC.
Ik betwijfel of je BGC adsl kan opzeggen, in ieder geval zal je een BGC adsl signaal nodig moeten blijven hebben, en dus zal je voor een andere adsl-provider moeten zoeken bij ISPs die op Turboline zitten (zoals Dommel, ..(andere zijn er maar weet dat niet zo maar vanbuiten)).


BelgacomTV werkt niet zonder Belgacom Internet abbo dus je moet bij Belgacom blijven voor de hele mikmak. BTV werkt bv niet over een Dommel abonnement.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”