Hello
Ik heb al accaunt gegevens via e-mail gekregen van dommel: en sommige zeggen dat je al eerder op internet kunt dan je expected installation date, dus heb ik bij een vriend een modem genomen: asus aam6000ug. Omdat ik nog moet wachten op mijn FritzBox ! .
Ik heb alles geinstalleerd en dan open ik SHortcut to adsl usb modem, en daar kun ik intypen username@schedom en wachtwoord en dan gewoon op dial drukken? Doe ik juist ?
Maar dan zegt hij dat hij niet kan connecten, mischien omdat het nog een beetje te vroeg is ?
Alvast bedankt.
asus aam6000ug
De mensen die al eerder kunnen surfen komen meestal van Belgacom geloof ik. Dommel en Belgacom gebruiken hetzelfde netwerk.
Ik heb ook Dommel aangevraagd morgen tussen 14.00 en 18.00 zou het geactiveerd moeten worden. Ik kom van Telenet en kan nu ook nog niet surfen met Dommel. Zodra Dommel tegoei werkt snel Telenet opzeggen.
Ik heb ook Dommel aangevraagd morgen tussen 14.00 en 18.00 zou het geactiveerd moeten worden. Ik kom van Telenet en kan nu ook nog niet surfen met Dommel. Zodra Dommel tegoei werkt snel Telenet opzeggen.
Ik denk het niet. Ik kom van Belgacom en weet mijn account details sinds vorige week maar ik kan er nog altijd niet op. Meer zelfs, mijn teller is vanaf zondag beginnen lopen maar ik ben nog altijd niet geactiveerd. Ik heb ook nog geen mail ontvangen met het uur van activatie.Macdude schreef:De mensen die al eerder kunnen surfen komen meestal van Belgacom geloof ik. Dommel en Belgacom gebruiken hetzelfde netwerk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Dommel & Skynet zitten wel degelijk op hetzelfde netwerk ( Turboline ). Als je niet kan inloggen kan dan even je logs na voor de foutmelding. Het enige wat nog niet in orde kan zijn is dat mogelijk je lijnsyncronisatie nog niet volgens je Dommel abonnement is.Nachtraaf schreef: Ik denk het niet.
Die "ik denk van niet" sloeg eigenlijk op de eerste zin.ditCh schreef:Dommel & Skynet zitten wel degelijk op hetzelfde netwerk ( Turboline ). Als je niet kan inloggen kan dan even je logs na voor de foutmelding. Het enige wat nog niet in orde kan zijn is dat mogelijk je lijnsyncronisatie nog niet volgens je Dommel abonnement is.Nachtraaf schreef: Ik denk het niet.
Wat misschien een rol speelt, is dat ik Belgacom moet behouden.
Wat ook opvalt, is dat bij mijn status staat dat ik nog geen ondertekend contract hebt toegezonden en/of nog niet heb betaald. Beide zijn wel al gebeurd en daar heb ik nochtans al bevestiging van gekregen.
De foutmelding die ik krijg, is 691: 'Uw loginnaam of wachtwoord is onjuist' ofToegang geweigerd omdat de gebruikersnaam en/of het wachtwoord ongeldig is/zijn op dit domein'.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Heb je mss een mondelinge overeenkomst gedaan aan de telefoon ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Mogelijks is je account dan nog niet geactiveerd bij Dommel ( zolang je betaling openstaat denk ik ). Je kan namelijk perfect tussen Skynet & Dommel wisselenNachtraaf schreef: Wat ook opvalt, is dat bij mijn status staat dat ik nog geen ondertekend contract hebt toegezonden en/of nog niet heb betaald. Beide zijn wel al gebeurd en daar heb ik nochtans al bevestiging van gekregen.
De foutmelding die ik krijg, is 691: 'Uw loginnaam of wachtwoord is onjuist' ofToegang geweigerd omdat de gebruikersnaam en/of het wachtwoord ongeldig is/zijn op dit domein'.
Neen, helemaal niet.Lord Utopia schreef:Heb je mss een mondelinge overeenkomst gedaan aan de telefoon ?
De betaling staat normaal gezien niet meer open aangezien ik daar vorige week een mail over heb ontvangen (final invoice).ditCh schreef: Mogelijks is je account dan nog niet geactiveerd bij Dommel ( zolang je betaling openstaat denk ik ). Je kan namelijk perfect tussen Skynet & Dommel wisselen
Waarschijnlijk is het inderdaad nog niet geactiveerd. Voorlopig surf ik verder met Belgacom. Mocht het in de tweede helft van deze week nog niet in orde zijn, bel ik wel eens.
Mischien doe ik iets mis ? Ik heb al op google iets gevonden: http://www.euphony.be/media/internet/conadslwinxpnl.pdf
vanaf stap7 begin je met verbing te installeren en op stap10 moet je nummer ingeven, maar is dat niet inbelverbinding dat ze daar aan het doen zijn? Nog nooit adsl gehad dus ik weet echt niks van...
Kunt hier iemand uitleggen aub.
Alvast bedankt !
vanaf stap7 begin je met verbing te installeren en op stap10 moet je nummer ingeven, maar is dat niet inbelverbinding dat ze daar aan het doen zijn? Nog nooit adsl gehad dus ik weet echt niks van...
Kunt hier iemand uitleggen aub.
Alvast bedankt !