Vraag i.v.m. limiet verhoging 1 juli

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

9/10 kans is de persoon die zich bezig houd met de scripts op vacantie of zo. En heeft men geen rekening hiermee gehouden toen men de aankondiging deed. Waarschijnlijk moeten ze een update script of zo op de sql database draaien voor de accounts aan te passen voor iedereen.

Maar een beetje officiële informatie hier omtrent zou niet misstaan vind ik. Als het zo iets is, zeg dat dan. Dat is geen schande. Maar de klanten in het donker laten, vind ik persoonlijk erger.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Arqentus schreef:Maar een beetje officiële informatie hier omtrent zou niet misstaan vind ik. Als het zo iets is, zeg dat dan. Dat is geen schande. Maar de klanten in het donker laten, vind ik persoonlijk erger.

Yup, daar kan ik me ook wel in vinden. Het zou veel van het gekanker en paniekzaaierij kunnen verhelpen.

Geen enkele ISP is perfect (niets of niemand trouwens :p) van belang is hoe je met fouten en onvoorziene tegenslagen om gaat (goed communiceren aan je klanten in dit geval).

BTW het is al een tijdje stil op de nieuws sectie van de crm vind ik. Waarschijnlijk door een toevloed aan nieuwe klanten, maar toch, de goede berichtgeving vond ik net een van de plussen van Dommel. Hopelijk herpakken ze zich als alles wat normaliseert.
ElJay
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2007, 16:15

Heb vandaag gebeld omdat ik een vraagske had over mijn contract en ze vertelden mij dat de verhoging ten laatste (einde) dit weekend zou plaats vinden.

Groetjes Eljay
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

ElJay schreef:Heb vandaag gebeld omdat ik een vraagske had over mijn contract en ze vertelden mij dat de verhoging ten laatste (einde) dit weekend zou plaats vinden.

Groetjes Eljay


Mooi nieuws, bedankt om het hier door te geven, je doet er veel mensen een plezier mee.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

haha :)

Toch iemand die durven bellen heeftt voor dit extraatje (y)
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Merci ElJay :thumbs:
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

ElJay brengt goed nieuws ^^
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

En alsof niemand anders vroeger kon bellen...typish belgie, veel gepraat weinig gedoe :roll:. Anyways ik heb nog 40gb en 9 dagen te gaan. Dus echt geen haast hier :-) .
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Hier is ook niet echt haast, had nog 20 gieg over en nog paar daag tegaan, tzou erger zijn moesten we met 12 gieg toekomen en nog een ganse maand tegaan :)
Somigen waren wel aan het kijken of dommel zijn belofte zou nakomen of niet, erhm, zal maar geen namen noemen zeker.

Dommel, we still love you :oops: :lol:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Coop schreef:Hier is ook niet echt haast, had nog 20 gieg over en nog paar daag tegaan, tzou erger zijn moesten we met 12 gieg toekomen en nog een ganse maand tegaan :)
Somigen waren wel aan het kijken of dommel zijn belofte zou nakomen of niet, erhm, zal maar geen namen noemen zeker.

Dommel, we still love you :oops: :lol:


Je hebt nog maar 20 gig over ofwat ? :lol: :lol: ...

En als je het dan toch uitlokt ... we zullen na het weekend zien of ze hun belofte nakomen he ;) De producteigenschappen op de site zijn alvast nog niet aangepast.
kabouter007
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 10 maa 2007, 18:51

jepla, tbegint weer :roll: gullen kunt het toch echt ni laten om op elkaars kap te zitten e :roll: kzal is aan de admins vragen of ze voor jullie een appart forum willen openen :P
goed nieuws eljay :) ni da'k er zat op te wachten, maar nu weten we het tenminste :)
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Thx om het te laten weten ElJay, nu zullen der enkele weer rustig kunnen slapen hier lol.

Zelf was ik er wel gerust in.

@ Coop & ditCh: ik vind het echt jammer dat jullie om de andere thread elkaar en elkaars ISP weer zonodig de grond moeten inboren. Ik beschouw jullie beiden wel als waardevolle leden van UB, maar dat geruzie haalt jullie in mijn (en ik denk in vele hun) ogen wel naar beneden hoor.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

ElJay schreef:Heb vandaag gebeld omdat ik een vraagske had over mijn contract en ze vertelden mij dat de verhoging ten laatste (einde) dit weekend zou plaats vinden.

Groetjes Eljay


maar als ik nu verdere GB's opsoepeer moet ik deze dan niet betalen?(tot de 75GB)
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ditCh schreef:
Je hebt nog maar 20 gig over ofwat ? :lol: :lol: ...


:lol: We zullen zien wat de toekomst voor je brengt met je chello :lol:

Of je het nu wil of niet maar vroeg of laat zal je enkel nog kunnen genieten van de voorwaarden die TELENET je zal geven. :lol: :lol:
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

ketter schreef:
ditCh schreef:
Je hebt nog maar 20 gig over ofwat ? :lol: :lol: ...


:lol: We zullen zien wat de toekomst voor je brengt met je chello :lol:

Of je het nu wil of niet maar vroeg of laat zal je enkel nog kunnen genieten van de voorwaarden die TELENET je zal geven. :lol: :lol:

shut up!
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

crapiecorn schreef:
ketter schreef:
ditCh schreef:
Je hebt nog maar 20 gig over ofwat ? :lol: :lol: ...


:lol: We zullen zien wat de toekomst voor je brengt met je chello :lol:

Of je het nu wil of niet maar vroeg of laat zal je enkel nog kunnen genieten van de voorwaarden die TELENET je zal geven. :lol: :lol:

shut up!


crapiecorn ik geef het toe dat ik daar plezier in zal hebben dan. :lol2: :lol2: :funny:
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Precies veel mensen die wachten op de limietverhoging :-D Het zou voor mij ook welkom zijn, deze nacht werd ik op mediumband gezet.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

vandaag gereset en nog steeds 50GB

en ditch, je weet toch dat je dood gespamd gaat worden wanneer je uiteindelijk toch op een telenet lijn gezet wordt? ik verheug er mij alleszins al op en ik verzeker je dat je dagelijks een " :lol: :lol: :lol: " reply van mij zal krijgen
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

bij mij ook nog steeds 50 GB, vandaag gereset :?
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

dendemen2004 schreef:bij mij ook nog steeds 50 GB, vandaag gereset :?


waarom verbaast mij dat niet?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

_rEuTeL_ schreef:vandaag gereset en nog steeds 50GB

en ditch, je weet toch dat je dood gespamd gaat worden wanneer je uiteindelijk toch op een telenet lijn gezet wordt? ik verheug er mij alleszins al op en ik verzeker je dat je dagelijks een " :lol: :lol: :lol: " reply van mij zal krijgen

Zijde ni ewa neig aant overdrijve ?
Kan wel goed begrijpen dat ditCh heel happy was met zijn Chello abbo en denk dat elke UBejer wel zoiets had willen hebben.
Dat ge dan tot op het einde blijft hopen dat Telenet daar niks aan verandert lijkt mij logisch.

ditCh schreef:
Coop schreef:Hier is ook niet echt haast, had nog 20 gieg over en nog paar daag tegaan, tzou erger zijn moesten we met 12 gieg toekomen en nog een ganse maand tegaan :)
Somigen waren wel aan het kijken of dommel zijn belofte zou nakomen of niet, erhm, zal maar geen namen noemen zeker.

Dommel, we still love you :oops: :lol:


Je hebt nog maar 20 gig over ofwat ? :lol: :lol: ...

En als je het dan toch uitlokt ... we zullen na het weekend zien of ze hun belofte nakomen he ;) De producteigenschappen op de site zijn alvast nog niet aangepast.

Denk wel dat het er uiteindelijk wel zal komen, maar wel met een vertraging van een week of 2.


Mijn netconnect plus heeft anders wel nog altijd zijn 100 gig limiet.
Die 50 gig extra is altijd wel leuk, maar ik ga neig mijn best mogen doen om over die 100 te geraken :-)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Hun 90% warning systeem is blijkbaar ook nog niet geupdate ( deze nacht de mail gehad ). Dezelfde 3 keuzes en hetzelfde ( 100GB ) limiet erop. En nog altijd geen enkel bericht op de interne News page.

*Tsk Tsk Tsk* ... Communicatie dommel ...
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

lol, stelletje klagers :lol:

Waar staat er ergens op hun website dat deze aanpassingen officiele mededelingen zijn ?
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Teebee schreef:lol, stelletje klagers :lol:

Waar staat er ergens op hun website dat deze aanpassingen officiele mededelingen zijn ?


# May 07 - 2007 - 11:51 PM posted by: [dommel.com sales]

subject: adsl2+ or vdsl2: the road ahead
Over the past weeks some of our competitors have introduced adsl2+ offerings. Some of them are now offering adsl2+ packages on less then 3%!!! of the territory. Our customers have asked whether we will start offering adsl2+ also in the near future. We have chosen not to start offering adsl2+ because of the fact that no regulated offer for adsl2+ exists at the moment making it impossible to start offering this service on a national scale. By the beginning of 2008 however, our partner turboline should have rolled out its vdsl2 network in a big part of the belgian territory making symmetric speeds of up to 100 mbit/sec no longer a utopy. We will at that time offer our current adsl-subscribers the possibility to switch to the new accounts before their existing adsl-1 accounts have reached their expiration date. More info on VDSL2 can be found at http://en.wikipedia.org/wiki/Very_High_ ... ber_Line_2. Since we know waiting until 2008 can take a while we have decided to increase the included bandwidth in our netconnect account as of 01/07/2007 to 75gb. As of that moment the traffic used in the so called "happy hours" will only be counted for 50% instead of 60% and the rate for extra transfer will lower from 0.4 euro/gb to 0.3 euro/gb. The maximum limit of buying extra gb at this reduced cost will also be lifted. The included transfer in our netconnect plus account will be increased at that same date to 150gb.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Ja, dat heb ik ook gelezen, maar is dit een officiele statement, of toch niet 100% accuraat?

Ik als skynetter gun het de dommelboys wel, aangezien ik de dommel armada ook ga versterken indien bgc niet snel iets doet aan het leegzuigen van hun goedbetalende Skynet Plus abbonees.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Teebee schreef:Ja, dat heb ik ook gelezen, maar is dit een officiele statement, of toch niet 100% accuraat?

Ik als skynetter gun het de dommelboys wel, aangezien ik de dommel armada ook ga versterken indien bgc niet snel iets doet aan het leegzuigen van hun goedbetalende Skynet Plus abbonees.
Afbeelding

Nee, ze gaan niet snel iets doen. Dus stap vandaag nog over ! Remember dat van uitstel, afstel komt.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

idd, ik kan er gewoon niet bij dat mensen skynet blijven gebruiken.
Liggen te taffelenen met de leechtruck die dan nog maar de helft van den tijd werkt en nog eens teveel betalen.

Terwijl overstappen voor veel mensen heel eenvoudig zou zijn en gewoon beter zou zijn, wat moet er gebeuren ? je blijft toch ook niet bij electrabel nadat ze de prijs 20% omhoog gooien ?
Teveel betalen voor te weinig krijgen.

De mensen zouden vaker moeten overstappen als er een beter alternatief is.
Dit is eigen aan de Vlaming denk ik.

Ik heb een colega, heeft skynet en past elke maand de leechtruck toe, maakt elke 14 dagen een nieuw email aan om zo gratis 14 dagen te kunnen genieten van de news server.
Ik zeg tegen hem, man kom naar dommel, ge betaald minder, hebt altijd toegang tot news server, en ge betaald nog eens minder !!!
Zijne uitleg overlaats : Ja dan kom ik nooit meer achter de PC :roll:
Zijne uitleg vroeger was : ge gaat me toch niet wijsmaken dat iets goedkoper is en ge er meer kunt downloaden hé ? ik stuur hem links op alles, niet te overtuigen.
Sommige mensen willen gewoon teveel betalen.
Voor zulk een mensen zou ik blij zijn als de leechtruck niet meer werkte, dommel blijft wenken, hopelijk ziet hij het.
ReLoad
Pro Member
Pro Member
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 apr 2007, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 107 keer
Bedankt: 4 keer

Coop schreef:idd, ik kan er gewoon niet bij dat mensen skynet blijven gebruiken.
Liggen te taffelenen met de leechtruck die dan nog maar de helft van den tijd werkt en nog eens teveel betalen.

Terwijl overstappen voor veel mensen heel eenvoudig zou zijn en gewoon beter zou zijn, wat moet er gebeuren ? je blijft toch ook niet bij electrabel nadat ze de prijs 20% omhoog gooien ?
Teveel betalen voor te weinig krijgen.

De mensen zouden vaker moeten overstappen als er een beter alternatief is.
Dit is eigen aan de Vlaming denk ik.

Ik heb een colega, heeft skynet en past elke maand de leechtruck toe, maakt elke 14 dagen een nieuw email aan om zo gratis 14 dagen te kunnen genieten van de news server.
Ik zeg tegen hem, man kom naar dommel, ge betaald minder, hebt altijd toegang tot news server, en ge betaald nog eens minder !!!
Zijne uitleg overlaats : Ja dan kom ik nooit meer achter de PC :roll:
Zijne uitleg vroeger was : ge gaat me toch niet wijsmaken dat iets goedkoper is en ge er meer kunt downloaden hé ? ik stuur hem links op alles, niet te overtuigen.
Sommige mensen willen gewoon teveel betalen.
Voor zulk een mensen zou ik blij zijn als de leechtruck niet meer werkte, dommel blijft wenken, hopelijk ziet hij het.


Belgacom is hun systeen aan het aanpassen zodanig the leechtruk niet meer werkt, steeds bij minder mensen werkt het.
Kzou het zelf niet weten als het nog zou werken bij mij kzit al bij Dommel.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

Teebee schreef:Ja, dat heb ik ook gelezen, maar is dit een officiele statement, of toch niet 100% accuraat?

dit is enkel een nieuwsmelding,daar kan nog op terug gekomen worden.
Hzt is zeker niet bindend.

Wedden dat het eind deze week toch nog niet in orde zal zijn? (als we ooit 75GB zouden krijgen,eerst zien en dan geloven).
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

laurens7 schreef:
Wedden dat het eind deze week toch nog niet in orde zal zijn? (als we ooit 75GB zouden krijgen,eerst zien en dan geloven).


wedden dat we deze week aan meer dan 10 pagina's vol gezever zulle zitten!
je zal je 75 gig wel krijgen heb nu eens geduld

of zijn wel allemaal onze 10 gig telenet/skynet periode vergeten
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

klooooon schreef:of zijn wel allemaal onze 10 gig telenet/skynet periode vergeten


Tis wel 12 gieg hé kameraad, als je iets zegt weet dan zeker dat het juiste info is ! 8)

LOL

Hier lopen paar telenetprotectors rond, en ze zouden er niet mee kunnen lachen als je 2 gieg er langs zou zitten :P
laurens7
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1085
Lid geworden op: 17 apr 2007, 13:54

klooooon schreef:
laurens7 schreef:
Wedden dat het eind deze week toch nog niet in orde zal zijn? (als we ooit 75GB zouden krijgen,eerst zien en dan geloven).


wedden dat we deze week aan meer dan 10 pagina's vol gezever zulle zitten!
je zal je 75 gig wel krijgen heb nu eens geduld

of zijn wel allemaal onze 10 gig telenet/skynet periode vergeten

correctie (gezinsabonnement,voor meerder pc's) was 30GB.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

klooooon schreef:of zijn wel allemaal onze 10 gig telenet/skynet periode vergeten


Even OT. Ik heb nooit een 10 GB limiet gehad. OK, wel in theorie (Easynet) maar een teller heb ik nooit gezien.

Ik heb nog 25 uur te gaan voor mijn reset en heb nog genoeg GB over om deze te overbruggen.. no sweat, maar 't is wel prettig om gewoon te weten dat er 75GB staat i.p.v. 50GB :wink: :twisted: :wink:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

klooooon schreef:wedden dat we deze week aan meer dan 10 pagina's vol gezever zulle zitten!
je zal je 75 gig wel krijgen heb nu eens geduld

quoted for truth.

Dit is net zoals met de boostpacks toen die 10dagen of zo te laat ingevoerd werden, maar dan erger omdat er meer ongeduldigaards bij zijn gekomen.

Ik kan wel begrijpen dat mensen er naar uit kijken, maar zo een gezaag zeg. Alstemblieft!

En ja ik vind ook dat ze bij Dommel ons wel beter op de hoogte zouden kunnen houden ivm de upgrade, maar ik vertrouw er in dat we onze 50% extra volume wel krijgen. Dommel is zijn beloftes (die zelf kunnen uitvoeren) steeds nagekomen, zij het soms met een weekje of twee vertraging.

De kankeraars moeten maar is voor zichzelf uitmaken wat ze liever hebben, een ISP die tracht het beste voor zijn klanten te doen, maar af en toe het werk ervoor onderschat en dus iets later dan gepland zijn klanten weer wat extras geeft, of een ISP met limieten à la Telenet/BGC.
sniper1964
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 45
Lid geworden op: 15 feb 2007, 21:55
Locatie: home and away

Draco888 schreef:quoted for truth.

De kankeraars moeten maar is voor zichzelf uitmaken wat ze liever hebben, een ISP die tracht het beste voor zijn klanten te doen, maar af en toe het werk ervoor onderschat en dus iets later dan gepland zijn klanten weer wat extras geeft, of een ISP met limieten à la Telenet/BGC.


Volledig mee eens, maarja kleuters zijn nu eenmaal ongeduldig. :lol:
It's not Allah I have a problem with, it's his fanclub.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

't weekend is om en nog steeds geen 75GB.
1/7/2007 is 1/7/2007 punt uit, als dat niet mogelijk was hadden ze der beter 1/8/2007 van gemaakt. Belofte maakt schuld.
Laatst gewijzigd door UB_removed1963 09 jul 2007, 10:48, in totaal 1 gewijzigd.
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

sail0rbe schreef:'t weekend is om en nog steeds geen 75GB.
1/7/2007 is 1/7/2007 punt uit, als dat mogelijk was hadden ze der beter 1/8/2007 van gemaakt. Belofte maakt schuld.

Ga dan terug naar BGC of Telenet he, als ze daar zeggen dat ge 2 gig extra krijgt op de maand, dan zijt ge zeker dat ze die ook effectief geven op de aangekondigde dag.
kick
Plus Member
Plus Member
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 jan 2006, 19:53
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 2 keer

sail0rbe schreef:'t weekend is om en nog steeds geen 75GB.
1/7/2007 is 1/7/2007 punt uit, als dat mogelijk was hadden ze der beter 1/8/2007 van gemaakt. Belofte maakt schuld.


Inderdaad. Wanneer ze een datum naar voor schuiven moeten ze die nakomen. Wat hebben ze anders voor zin? Het is niet omdat ze bij de beste van de klas horen dat ze 'steken' mogen laten vallen. Het gaat mij overigens gewoon om het principe. Ik heb reeds ruim genoeg met de huidige 50 GB.

In het land der blinden is éénoog koning...
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Dommel is veruit het beste alternatief dat er is .
Maar het is niet de eerste keer dat ze iets anouncen en dat het dan
uiteindelijk uitgesteld word.
Moeten ze toch een beetje met opletten in de toekomst.
Dommel is the way!
jdulst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 okt 2005, 13:16
Locatie: ICHTEGEM

dommel is idd qua limiet en qua prijs de beste die er is en als er iets aangekondigd is op een bepaalde datum houden de mensen die datum in het oog ook al heb je het niet nodig EN DAT VERGEET DOMMEL SOMS :? , maar dommel doet het zeer goed , tot later :-D
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”