Verwaarloosde ticket systeem?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
broli
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

Ik vind dat dommel echt iets aan hun ticket service moet doen 9 van de 10 gevallen eindig je ze op te bellen omdat ze je tickets totaal niet beantwoorden in het zogezegde 48u limiet dus wat is het nut?

Nu weet ik niet of dit komt door een tekort komen aan personeel of iets anders. Maar meeste ticket services die ik gebruikte beantwoorde het ticket in hetzelfde dag. Dus ja, mijn suggestie is huur meer personeel in of anders is dat ticket systeem gewoon nutteloos.
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Heb je misschien voor 9u of na 18u een ticket aangemaakt? Want dan is het gesloten en is het logisch dat ze de volgende dag antwoorden. Het is namelijk open vanaf 9u tot 18u... Bij mij antwoorden ze toch altijd snel?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

dean3009 schreef:Heb je misschien voor 9u of na 18u een ticket aangemaakt? Want dan is het gesloten en is het logisch dat ze de volgende dag antwoorden. Het is namelijk open vanaf 9u tot 18u... Bij mij antwoorden ze toch altijd snel?
Volgens de OP reageren ze niet eens binnen de 48u
broli
Premium Member
Premium Member

Heb 3 tickets ondertussen geopent en geen 1 is er beantwoord, 2 sedert dinsdag 15u. En een andere woensdag om een simpele poort te openen van de fritzbox...ook nog niet beantwoord of opgelost.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb een ticket open staan sinds ...
Date Opened: Wednesday, 13 June 2007, 9:00 a.m.
Closed Date: Wednesday, 13 June 2007, 9:15 a.m.
Werd na een kwartier gesloten zonder antwoord, ik terug geopend en sindsdien reply ik mezelf de hele tijd, maar nog steeds geen antwoord van Dommel. Ik vertik het te bellen.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ik heb dit al eerder aangehaald maar de enige reactie die ik kreeg was "Is het nu zoveel moeite om te bellen".
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

crapiecorn schreef:Ik heb dit al eerder aangehaald maar enige enige reactie die ik kreeg was "Is het nu zoveel moeite om te bellen".
Een ticket-systeem dient net om load te kunnen verdelen van uw calls :s. En ja: ik vertik het te bellen omdat ik dan geen "paper trail" heb. Ik wil hun uitleg op 'papier'.
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

crapiecorn schreef:Ik heb dit al eerder aangehaald maar de enige reactie die ik kreeg was "Is het nu zoveel moeite om te bellen".
Dat vind ik ook, maar het is het principe.
Waarom heb je zoiets als je er niet op antwoord.
Consequent zijn eh ...

In mijn geval had ik een vraag gesteld al minstens een maand terug en er is voor gebeld.
Toen wist de persoon die de telefoon opneemt mij te vertellen dat het door die andere persoon werd behandeld en dat ie na de onderhoudswerken er zeker ging naar kijken. .... zoveel tijd later en nog niks van gelezen of gehoord.

Resultaat : hosting swap :-)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
broli
Premium Member
Premium Member

En wat als je geen f***ing telefoon hebt? En waarom hebben meeste bedrijven die internet of hosting aanbieden geen voip nummer ofzo???
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

broli schreef:En wat als je geen f***ing telefoon hebt? En waarom hebben meeste bedrijven die internet of hosting aanbieden geen voip nummer ofzo???
Vraag het hen eens ? :)
stonestrong
Plus Member
Plus Member

broli schreef:En wat als je geen f***ing telefoon hebt?
Meeste adsl klanten hebben zowiezo een telefoonlijn nodig (raw copper als uitzondering, i know) en in het geval van hosting ben je ofwel een bedrijf (elk bedrijf heeft wel een telefoon) ofwel een particulier. Denk dat elke zelfstandige toch wel een telefoon of gsm heeft.... :roll:
Afbeelding
broli
Premium Member
Premium Member

stonestrong schreef:
broli schreef:En wat als je geen f***ing telefoon hebt?
Meeste adsl klanten hebben zowiezo een telefoonlijn nodig (raw copper als uitzondering, i know) en in het geval van hosting ben je ofwel een bedrijf (elk bedrijf heeft wel een telefoon) ofwel een particulier. Denk dat elke zelfstandige toch wel een telefoon of gsm heeft.... :roll:
Die excuses ben ik net beu, het "hoe de klant zich moet voelen...wat de klant nodig moet hebben...blabla" is de reden waarom ik nu bij dommel zit. Ga er aub niet vanuit in wat voor situatie ik zit want je hebt geen flauw idee. Mijn punt en het reden van dit thread is het ticket systeem dat compleet nutteloos is. Ik vraag me af wat je zult zeggen als het telefoon nummer werd verwaarloosd en intensief werd gebruik gemaakt van het ticket systeem. Zeker iets van een "Ja dommel is juist modern ze gebruiken de meest moderne service systemen...telefoon is passé...blabla"
Arqentus
Premium Member
Premium Member

Je kan zelf stellen. Tickets = gratis. Telefoon = betalen. En zeker als je op hold staat ;)
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Vind dat de TS een duidelijk punt heeft. Dommel is overigens niet het enige bedrijf dat nog dient te antwoorden op emails/tickets... En bovendien meen ik dat als je op zo'n ticketsysteem een paar man dedicated zet die telkens de binnenkomende tickets verdelen over de rest van de staf, dat het best doenbaar moet zijn toch?
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Outsourcing van het ticketsysteem naar India anders?
Als jullie dat prefereren? :lol:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Mja, hoe content ik ook ben met mijn Dommel account, ik vind toch ook dat Dommel precies zijn ticket systeem en berichtgeving aan het verwaarlozen is.
Het lijkt me dat het begonnen is met de toestroom van nieuwe klanten van begin dit jaar (ben daar ook een van), zeker na het boostpack en happy hours.. Hopelijk herpakken ze zich als alles wat stabiliseert en/of ze zich beter instellen op hun nieuwe klantenbestand.

En toch, zolang ze hun telefonische helpdesk nog goed blijven bemannen valt het nog mee (hoewel ik meer van Dommel gewoon ben en verwacht).
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster

Ik vraag me af waarom bellen/mailen julie steeds??? Voor dommel had ik 8 jaar skynet (2 maal gebeld voor fout in de lijn, hun fout trouwens) en nu bij dommel werkt het perfect, waarom zou ik hen moeten contacteren?
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

brooklyn schreef:Ik vraag me af waarom bellen/mailen julie steeds???
Hosting ...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”