Programmeur gezocht

Plaats reactie
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Nog programmeurs die werk zoeken?

Dringend:
- VB6 programmeur (ja, ja, ze bestaan nog)
- C++ programmeur
wem
Premium Member
Premium Member

Ik denk dat je iets meer informatie moet bieden als je programmeurs wil aantrekken. Zoek je pas afgestudeerden (A1, unif, ...) of eerder mensen met x jaar ervaring?
Waar is de job, wat is de jobinhoud exact (kantoorsoftware implementeren, of eerder state-of-the-art in een bepaalde richting)? Hoe is de verloning/extralegale voordelen? Hoe zit het met de sfeer in het bedrijf? Groot bedrijf, eenmanszaak? ...
HyperQuantum
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

En welk bedrijf is het en waar bevindt het zich (afstand woon-werk verkeer)?
TL@
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Leuke job. Wil ik wel doen, maar vrees dat jullie mij niet gaan willen :-D

Ik kan namelijk (nog) niet ze heel goed prgrammeren in VB (doe normaal altijd plc's en SCADA) maar trek mijn plan altijd wel als het nodig is.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

TL@ schreef:Leuke job. Wil ik wel doen, maar vrees dat jullie mij niet gaan willen :-D

Ik kan namelijk (nog) niet ze heel goed prgrammeren in VB (doe normaal altijd plc's en SCADA) maar trek mijn plan altijd wel als het nodig is.

Zo gaan ze je nooit aannemen natuurlijk. :-)

Zeg niet "ik kan eigenlijk nog niet goed programmeren", maar zeg "mijn ervaring is op dat vlak nog uit te breiden".

8)
TL@
Pro Member
Pro Member

Ik kan wel goed programmeren maar mijn ervaring met VB is beperkt :-D :-D :-D :-D :-D
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Contacteer:

TL@ schreef:Ik kan wel goed programmeren maar mijn ervaring met VB is beperkt :-D :-D :-D :-D :-D

Als je goed kan programmeren, dan zal VB wel geen probleem vormen. Ervaring en kennis van de taal da's nog iets anders.

Ik ben ooit mijn carrière begonnen als VB6 en C++ programmeur. Maar nu doe ik vooral web-ontwikkeling in ASP en ASP.NET (in de combo met VB.NET) en ik wil eerlijk gezegd niet meer terug. Alhoewel kleine windows applicaties in .NET ook wel leuk zijn.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
TL@
Pro Member
Pro Member

Ik heb ooit eens een cursus .net gevolgd (in 2005 denk ik) bij Cevora (in KdG Groenplaats), vond ik heel interessant (had overuren genoeg dus vond mijn baas da ni erg) maar eigenlijk nooit in een echt project gebruikt, vond/vind ik wel jammer.

De laatste tijd doe ik wel wat in VBA (Excel 2003) maar allemaal in functie van mijn Siemens plc's.
Plaats reactie

Terug naar “Development”