Bestelling
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
dean3009 schreef:Ik heb wel de jpg's al verzonden. Met de jpg's gaat het toch ook, of niet?
ik heb eens gelezen dat iemand zijn status bleef staan op: "wachten op contract" terwijl hij contract doorgestuurd had als jpg ipv pdf (zelf heb ik het gewoon gefaxt). Mss voor de zekerheid eens bellen, dan zijt ge zeker!
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
dean3009 schreef:Ik heb wel de jpg's al verzonden. Met de jpg's gaat het toch ook, of niet?
Nope. Moet PDF zijn, blijkbaar kan hun geautomatiseerd systeem er niet mee overweg.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ljd schreef:Ja welkom bij dommel,
ja nadat je de email verstuurd hebt een bellen als ze goed zijn toegekomen, en binnen enkele weken kan je beginnen dommelen
Bedankt ! Ik ga mischien morgen bellen. Want ik heb email gekregen dat brief ontvangen is (ticket nummer gekregen). Nu nog wachten
ljd schreef:Ja welkom bij dommel,
ja nadat je de email verstuurd hebt een bellen als ze goed zijn toegekomen, en binnen enkele weken kan je beginnen dommelen
Enkele weken ? Ik heb zondagmiddag (vorige zondag dus) besteld en zondagavond het contract teruggestuurd. Maandag had ik al de accountgegevens en kon ik op internet. Erg snelle service
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
best pagina per pagina scannen en afzonderlijk tekenen.
dus een mail met voor elk blad een aparte pdf.
veel suc6 bij dommel
veel suc6 bij dommel
malinwa001 schreef:best pagina per pagina scannen en afzonderlijk tekenen.
veel suc6 bij dommel
Eén pdf is ook goed (zo heb ik het gedaan). Ik denk dat dat zo ook handiger is voor beide kanten.
JM schreef:ljd schreef:Ja welkom bij dommel,
Enkele weken ? Ik heb zondagmiddag (vorige zondag dus) besteld en zondagavond het contract teruggestuurd. Maandag had ik al de accountgegevens en kon ik op internet. Erg snelle service
Ik heb via de website van dommel ergens opgeklikt en kreeg toen de volgende mail:
"Deze informatie werd opgevraagd via https://crm.schedom-europe.net.
Graag stellen we u volgende accountgegevens voor."
connectie details:
en dan een reeks met na de puntjes nog enkele gegevens o.a. adsl-nummer, adsl-login, adsl-pass, news-server, news-login, news-pass, pop3-server, smtp-server, webmail en wan-ip
Wil dit zeggen dat ik ook al via Dommel online kan?
(ivm het tekenen: ik heb mijn handtekening ingescand en via een pdf editor die handtekening op elke bladzijde geplakt. )
Nachtraaf schreef:JM schreef:ljd schreef:Ja welkom bij dommel,
Ik heb via de website van dommel ergens opgeklikt en kreeg toen de volgende mail:
connectie details:
en dan een reeks met na de puntjes nog enkele gegevens o.a. adsl-nummer, adsl-login, adsl-pass, news-server, news-login, news-pass, pop3-server, smtp-server, webmail en wan-ip
(ivm het tekenen: ik heb mijn handtekening ingescand en via een pdf editor die handtekening op elke bladzijde geplakt. )
Je hebt bij "mijn pakketten" op de "R" gedrukt. => Resend account details
Je kan nu inderdaad al op internet (normaal toch ), deze trafiek is nog gratis. Na een dag ofzo zullen ze in je profiel vermelden wanneer ze de teller gaan resetten en vanaf wanneer je betalende trafiek begint te tellen.
JM schreef:Nachtraaf schreef:JM schreef:ljd schreef:Ja welkom bij dommel,
connectie details:
Je hebt bij "mijn pakketten" op de "R" gedrukt. => Resend account details
Je kan nu inderdaad al op internet (normaal toch ), deze trafiek is nog gratis. Na een dag ofzo zullen ze in je profiel vermelden wanneer ze de teller gaan resetten en vanaf wanneer je betalende trafiek begint te tellen.
Klopt, het moet de R geweest zijn. Bij renew staat er wel 2007/08/08 en daarnaast active.
*edit* bij I - general package info staat de volgende reset op 08/07
Ik moet nu wel nog uitdokteren waar die account gegevens in te geven want de verbinding met het internet via Belgacom moet behouden blijven.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
DimaX schreef:Ik heb gisteren middag al betaald en als ik op de site kijk staat het nog altijd op 0, duurt het mischien een tijdje ?
Hou er rekening mee dat de bank ook wat tijd nodig heeft om je centjes van punt A naar punt B te versassen
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
Koelreuteria schreef:DimaX schreef:Ik heb gisteren middag al betaald en als ik op de site kijk staat het nog altijd op 0, duurt het mischien een tijdje ?
Hou er rekening mee dat de bank ook wat tijd nodig heeft om je centjes van punt A naar punt B te versassen
Een bankverrichting duurt 2 dagen.
bf62 schreef:Koelreuteria schreef:DimaX schreef:Ik heb gisteren middag al betaald en als ik op de site kijk staat het nog altijd op 0, duurt het mischien een tijdje ?
Een bankverrichting duurt 2 dagen.
Aah dus dan kan ik verstaan dat het nog niet toont als betaald
Bedankt !
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ja, de betaling duurt 2 dagen en de update op de site soms ook 2. Moet je ook rekening meehouden, maar als je betaling er is, krijg je zoiezo een final invoice.
DimaX schreef:ljd schreef:Ja, de betaling duurt 2 dagen en de update op de site soms ook 2. Moet je ook rekening meehouden, maar als je betaling er is, krijg je zoiezo een final invoice.
Ik heb nog geen invoice gekregen
Ik heb ze vandaag gekregen.
dean3009 schreef:Ok, bedankt DimaX.
Ik heb wel een vraagje.
Wat is een invoice?
Ik dacht een soort betaling of zo?
Een "invoice" is gewoon de Engelse benaming voor factuur.
=> proforma invoice = de onbetaalde, voorlopige factuur
=> final invoice = de betaalde/voldane factuur
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik heb een bestelling gedaan, en mijn proforma faktuur hebben ze direct gemailed.
Duurt het lang vooralleer ze het contract ook doorsturen, of kan/moet je dat pdf bestand ergens downloaden ?
Edit:
Misschien toevallig of niet, maar het contract kwam rond de tijd dat ik de domiciliering had uitgevoerd.
Duurt het lang vooralleer ze het contract ook doorsturen, of kan/moet je dat pdf bestand ergens downloaden ?
Edit:
Misschien toevallig of niet, maar het contract kwam rond de tijd dat ik de domiciliering had uitgevoerd.
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
in mijn geval zat er 47min tussen factuur en contract. het komt gewoon automatisch per mail, moet je niets voor doen.
dat van die domicelering zal idd toeval zijn zenne
dat van die domicelering zal idd toeval zijn zenne
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Pro Member
- Contacteer:
of open office gebruikenDimaX schreef:Gevonden hoe te scannen in pdf eerst scanannen in word en dan tool downloaden: Microsoft Save as PDF or XPS
en vola !
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!