TELE2, dit is gewoon belachelijk

Plaats reactie
digitalservice
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 25 dec 2005, 15:25

Beste,

Ik reset vanmorgen mijn modem, omdat het internet weer niet wou werken.


Alles goed en wel, het werkt nu terug wel, maar nu zie ik dat mijn beveiliging weg is.

Ik probeer in te loggen op de modem om het even zelf op te lossen, maar ik krijg geen toegang meer.

Ik bel dus naar TELE2, om te vragen of zij het even voor mij willen doen.

Vraagt diegene van de technische dienst om mijn IP adres, begint hij wat te praten in zen eigen, 3 keer heb ik het IP adres moeten geven.


Verteld hij me dolleuk, meneer ik kan u niet helpen, wij geraken zelf niet in uw modem.

Ik moest vanavond nog maar eens bellen, mss raakten ze er dan wel in.

Waar slaagt dit nu op ? Ze kunnen zelf niet meer in hun EIGEN modem ???

Weet iemand raad om er mss toch zelf in te geraken, ik heb nog altijd de eerste generatie dus niet met het L:tele2 en W:tele2


bedankt !
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Nope, ze geraken _natuurlijk_ niet meer op je modem, omdat je modem _zelf_ geen correcte authentication van hun *platgevallen netwerk* krijgt.

Helpt je geen spat verder natuurlijk, maar zo liggen de zaken nu éénmaal : zij kunnen enkel in je modem als deze tenminste een werkend netwerk heeft waar hij op aangesloten is .... wat nu niet het geval is. Het typische is dan weer dat je op de helplijn van Tele2 wel het "indien u problemen heeft met Allin ...." krijgt (dus ze WETEN dat er problmeen zijn) maar die brave man die jouw probeerde te helpen hier dan weer *niet* van op de hoogte lijkt ?!

En je hebt mail.

Indien je terug op internet kan, moet je hiermee wel verder kunnen.

Tele2 is soms een heel klein beetje SciFi. Meer specifiek "Event Horizon", "Liberate Te Ex Infernis"
Gebruikersavatar
Torpens
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 jan 2006, 08:39

digitalservice schreef:Beste,

Ik reset vanmorgen mijn modem, omdat het internet weer niet wou werken.

Sinds vrijdag 10h krijgt mijn modem ook geen dsl signaal meer. Zijn er nog met problemen?
Regio Vlaams-brabant.
Rudolf
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:04
Locatie: Regio 02

Zit ook regio Vlaams-Brabant en hier zijn geen problemen.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”