Het volgende bericht vond ik op de website van Het Laatste Nieuws over Belgacom.
Zo kennen we de jongens en meisjes van Belgacom zoals ze echt zijn. Duur en bedriegelijke informatie de wereld insturen.
"Belgacom misleidt klanten"
Belgacom kondigde eerder deze week aan dat het een akkoord heeft met Warner Bros waardoor vanaf begin augustus films van Warner tegelijkertijd verkrijgbaar zijn op dvd in de handel/verhuur en via video-op-aanvraag bij Belgacom TV. Maar volgens de videotheekuitbaters in ons land, verenigd in Vereniging Home-Entertainment, misleidt Belgacom de klanten.
"Het gaat om een experiment en niet om het begin van een langdurige relatie. Consumenten worden op het verkeerde been gebracht en misleid", staat in een mededeling. (belga/hln)"
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_50 ... egorieArt1
Belgacom misleidt klanten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
@Zambo
Zoals je al vaak hebt laten merken ben je een Belgacom hater.
Want als jij zo'n persbericht leest dan hebben de videotheekuitbaters per definitie gelijk en Belgacom ongelijk.
Voor de mensen die de correcte informatie willen:
http://www.abcmoney.co.uk/news/28200794532.htm
Dus Warner Bros wil zijn beleid om films via "video on demand" op hetzelfde moment uit te brengen als op DVD in kleinere landen testen alvorens het te veralgemenen. Dat is wel iets anders dan wat de videotheekuitbaters laten uitschijnen, maar ja zij zijn diegene die hier iets te verliezen hebben.
Zoals je al vaak hebt laten merken ben je een Belgacom hater.
Want als jij zo'n persbericht leest dan hebben de videotheekuitbaters per definitie gelijk en Belgacom ongelijk.
Voor de mensen die de correcte informatie willen:
http://www.abcmoney.co.uk/news/28200794532.htm
Dus Warner Bros wil zijn beleid om films via "video on demand" op hetzelfde moment uit te brengen als op DVD in kleinere landen testen alvorens het te veralgemenen. Dat is wel iets anders dan wat de videotheekuitbaters laten uitschijnen, maar ja zij zijn diegene die hier iets te verliezen hebben.
Hier kan ik Astralon alleen maar bijtreden. Als je zo enige berichten of reply's bekijkt van Zambo, steeds altijd weer afbrekende commentaar als het over Belgacom gaat. (en ook over Telenet)
Leer eindelijk eens objectief te blijven, en kom hier dit forum niet verpesten.
Ik raad je aan de Regels eens te lezen,... waaronder vooral deze in vet blauw >>>
Respecteer de andere gebruikers, Provider medewerkers, Belgacom medewerkers, moderators, administrators.
Die jongens en meisje van Belgacom, zijn dus provider medwerkers !
Leer eindelijk eens objectief te blijven, en kom hier dit forum niet verpesten.
Daar ben ik niet mee eens, je hebt wel heel veel noten op je zang !Zambo schreef:Zo kennen we de jongens en meisjes van Belgacom zoals ze echt zijn. Duur en bedriegelijke informatie de wereld insturen.
Ik raad je aan de Regels eens te lezen,... waaronder vooral deze in vet blauw >>>
Respecteer de andere gebruikers, Provider medewerkers, Belgacom medewerkers, moderators, administrators.
Die jongens en meisje van Belgacom, zijn dus provider medwerkers !

- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Ach ja, voor mij zijn z'n posts bij te schrijven bij het glimlach gehalte van het forum, niet iemand met wie je een serieuze discussie kan voeren.
heb meer iets van een "ja en dan"
vroeger had je ook een hoefsmid in elk dorp, of iets recenter een platen zaak of 2. Nu moet ik daar voor al 20KM rijden of gewoon inloggen op itunes.
de vergelijking met de locale kruidenier gaat hier niet op, die verkoopt eten en voor een moeilijk te been oudje is dat veel makkelijker om even om de hoe te gaan dan helemaal naar de super markt.
lichtjes offtopic maar ik denk dat ze gewoon hun brood willen verzekeren waar ze beter al naar een nieuwe bron van inkomsten zouden zoeken.
diëet producten of zo, nu dat de tamzakken onder ons al niet meer naar de videotheek moeten of de rest van de dag in de zetel te hangen ;)
bon het is een proefproject dat meer dan proef zal worden als de markt een beetje werkt
vroeger had je ook een hoefsmid in elk dorp, of iets recenter een platen zaak of 2. Nu moet ik daar voor al 20KM rijden of gewoon inloggen op itunes.
de vergelijking met de locale kruidenier gaat hier niet op, die verkoopt eten en voor een moeilijk te been oudje is dat veel makkelijker om even om de hoe te gaan dan helemaal naar de super markt.
lichtjes offtopic maar ik denk dat ze gewoon hun brood willen verzekeren waar ze beter al naar een nieuwe bron van inkomsten zouden zoeken.
diëet producten of zo, nu dat de tamzakken onder ons al niet meer naar de videotheek moeten of de rest van de dag in de zetel te hangen ;)
bon het is een proefproject dat meer dan proef zal worden als de markt een beetje werkt
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
LOL. Zambo, leer eens kritisch lezen ;) En ook eens nadenken... Geen wonder dat die uitbaters zo'n bericht de wereld insturen, hun vat op de markt verminderd bij dergelijke initiatieven. Belgacom heeft el degelijk een dergelijk contract afgesloten met Warner voor een bepaald aantal nieuw uitgekomen films (op dvd) via Belgacom TV zichtbaar te maken. Videotheekuitbaters riskeren hierdoor dat hun omzet zakt, vandaar hun ongenoegen. Als je die link zelf nie tkon leggen, zegt dat op zich al voldoende...
Belgacom gebruikt wel z'n positie als accessprovider om ook contentprovider te gaan spelen. Daarmee kweek je niet meteen een gezonde concurrentiemarkt voor dat soort diensten, lijkt me.
Misschien zijn ze er wel, die Belgische bedrijfjes die video/audio-on-demand via internet trachten te verkopen, maar als je dan tegenover een reus komt te staan als Belgacom die dat soort diensten zonder schroom aan hun internet-abos koppelt, en dan nog eens één van de factoren van dure access is (daar zijn we het toch over eens, dacht ik), dan vind ik die ontwikkeling wel nadelig voor de Belgische consument.
Misschien zijn ze er wel, die Belgische bedrijfjes die video/audio-on-demand via internet trachten te verkopen, maar als je dan tegenover een reus komt te staan als Belgacom die dat soort diensten zonder schroom aan hun internet-abos koppelt, en dan nog eens één van de factoren van dure access is (daar zijn we het toch over eens, dacht ik), dan vind ik die ontwikkeling wel nadelig voor de Belgische consument.
Nadelig? De consument kan kiezen tussen ofwel naar de videotheek te gaan of thuis te blijven en zo zijn/haar film aan te vragen... Ik zie geen direct nadeel voor de consument als je't mij vraagt...nogChoco schreef:dan vind ik die ontwikkeling wel nadelig voor de Belgische consument.
het is natuurlijk geen goed vooruitzicht. ze kunnen belgacom niet met gelijke middelen bestrijden maar waar een wil is is een weg (vanuit mijn luie zetel gezegd :) )
Please help, looking for a way to get rich and fast
content in de vorm van een film die kwalitatief vergelijkbaar is met eentje van BGC-TV ga je toch niet snel over het internet vinden, zoiezo niet aan dezelfde prijs, want dat neemt toch al snel wat bandbreedte in.
mvg
mvg