Bilzen
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Waarom ? Wil je de snelheid weten die je kan halen ofzo ?deepke schreef:Is er iemand die dommel heeft in Bilzen ?
-
- Starter Plus
Ik kan bevestigen dat Dommel minstens op 2 plaatsen in Bilzen actief is
Maar Bilzen is inderdaad heel groot
It's not Allah I have a problem with, it's his fanclub.
Oppervlakte 75,90 km²sniper1964 schreef:Ik kan bevestigen dat Dommel minstens op 2 plaatsen in Bilzen actief is
Alvast groter dan mijn tuin.
Ik woon in Vroenhoven een deelgemeente van Riemst (naast Bilzen) en heb Dommel sinds een half jaartje...
Bij mij heb ik een max. snelheid van 230kb omdat ik 4,8 km van de centrale lig. (ik woon dan ook op de grens met Nederland).
In het begin viel het internet een paar keer per dag weg, maar ondertussen is dit probleem verholpen
Bij mij heb ik een max. snelheid van 230kb omdat ik 4,8 km van de centrale lig. (ik woon dan ook op de grens met Nederland).
In het begin viel het internet een paar keer per dag weg, maar ondertussen is dit probleem verholpen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Hier in Lanaken is alles perfect met Dommel.deepke schreef:Ja het was om te weten of de snelheid goed is in Mopertingen.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Dommel hoofdkwartier ligt toch maar een 10 kimometer van bilzen af
-
- Plus Member
Ik zou niet twijfelen dan, abbo in Nederland nemenDefain schreef:Ik woon in Vroenhoven een deelgemeente van Riemst (naast Bilzen) en heb Dommel sinds een half jaartje...
Kan dit? Ik woon precies op de grens.stonestrong schreef:Ik zou niet twijfelen dan, abbo in Nederland nemenDefain schreef:Ik woon in Vroenhoven een deelgemeente van Riemst (naast Bilzen) en heb Dommel sinds een half jaartje...
Nee, dit kan niet tenzij je iemand in Nederland een abonnement laat nemen en dan draadloos of met een kabel tot bij jou geraakt.stonestrong schreef:Kan dit? Ik woon precies op de grens.Defain schreef:Ik zou niet twijfelen dan, abbo in Nederland nemen