Hey,
Ik ben van plan om over te schakelen naar Dommel omdat ik het beu ben om telkens op smallband te zitten in het midden van de maand.
Ik zit momenteel bij Skynet.
Het enige wat me wat zorgen baard over Dommel is dat ik op paar fora gelezen heb dat de ping toch wel hoger ligt dan bij Skynet.
Nu had ik toch graag wat ervaringen van Dommel-gebruikers gehad die mij misschien een beetje meer uitleg kunnen geven of eventueel zeggen hoeveel hun ping is in games.
Mvg
Vraagje ivm met Dommel, Ping
-
- Starter
Ah ok, bedankt voor de snelle replies.
Nu ben ik geheel overtuigd om voor Dommel te kiezen, morgen eens bellen naar Belgacom of ik geen contract meer lopen heb(ik denk van niet ben al ruim 5 jaar klant, maar ge weet nooit) en dan bestel ik Dommel.
Nu ben ik geheel overtuigd om voor Dommel te kiezen, morgen eens bellen naar Belgacom of ik geen contract meer lopen heb(ik denk van niet ben al ruim 5 jaar klant, maar ge weet nooit) en dan bestel ik Dommel.
-
- Plus Member
bij meestal tussen de 20 en de 30 bij CS:S
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Inderdaad wat beter dan bij EDPnet. 30-40 op Franse servers hier.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Mijn pings bij EDPnet zijn een beetje beter dan bij Skynet (10-15millisec minder -- servers in Frankrijk en Nederland).Ken schreef:Inderdaad wat beter dan bij EDPnet. 30-40 op Franse servers hier.
Maar 't is vooral het verschil in ping met de andere spelers dat telt -- en lage ping is niet altijd goed: een beetje lag maakt het voor de anderen moeilijker je te raken
Inderdaad, Skynet z'n lichtjes verhoogde smallband-snelheid laat nu wel toe om ermee te gamen, hoewel het bij mij toch ietsje begon te laggen vanaf 10vs10 spelers.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Waarop baseer je dit ?_rEuTeL_ schreef:exact hetzelfde als bij skynet
Dit kan nooit kloppen ... aangezien je over het IP netwerk van Dommel ander traces krijgt.
Het is niet omdat ze dezelfde infrastructuur ( Turboline ) gebruiken dat ze hetzelfde IP netwerk hebben.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
netlimiter . wordt wel in vele competities als cheating beschouwd.nogChoco schreef:en lage ping is niet altijd goed: een beetje lag maakt het voor de anderen moeilijker je te raken
Ah! Als dat werkt, begrijp ik waarom er ene lagt met ping van 35. Maar ik werd vroeger op Skynet-smallband toch gekickt, dus ben je zeker dat het kan?Deej_1977 schreef:netlimiter . wordt wel in vele competities als cheating beschouwd.nogChoco schreef:en lage ping is niet altijd goed: een beetje lag maakt het voor de anderen moeilijker je te raken
-
- Starter
Ik zit al op Dommel! Het heeft maar een dag geduurd
Nu heb ik nog een laatste vraagje, moet ik nu Belgacom opzeggen of gebeurd dit automatisch door Dommel?
Nu heb ik nog een laatste vraagje, moet ik nu Belgacom opzeggen of gebeurd dit automatisch door Dommel?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Belgacom wordt automatisch opgezegd door Dommel. Maar niet Uw disco lijn he. Die heb je nodigthe_godfather schreef:Ik zit al op Dommel! Het heeft maar een dag geduurd
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 31 keer
weet ik wel..ditCh schreef:Waarop baseer je dit ?_rEuTeL_ schreef:exact hetzelfde als bij skynet
Dit kan nooit kloppen ... aangezien je over het IP netwerk van Dommel ander traces krijgt.
Het is niet omdat ze dezelfde infrastructuur ( Turboline ) gebruiken dat ze hetzelfde IP netwerk hebben.
heb zowel bij skynet, edpnet als dommel gezeten en skynet-dommel zijn beter dan edpnet, maar geen verschil tussen skynet en dommel te zien
-
- Starter
Ik heb nu zelf getest en ik mag zeker en vast niet klagen over de ping, hij is bijna exact hetzelfde als skynet.