Ik ben deze maand voor het eerst over me limiet gegaan met downloaden
en zit dus op midden band snelheid
maar ik kan ook ineens niet op de nieuwsgroepen is dit normaal ??
kan er nergens namelijk niets over lezen op het forum
Groeten Vampier
over dl limiet en newsgroups
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Indien je op mediumband belandt heb je geen toegang meer tot de nieuwsgroepen aangeboden door Dommel.Vampier schreef:Ik ben deze maand voor het eerst over me limiet gegaan met downloaden
en zit dus op midden band snelheid
maar ik kan ook ineens niet op de nieuwsgroepen is dit normaal ??
kan er nergens namelijk niets over lezen op het forum
Groeten Vampier
- brooklyn
- Elite Poster
uh waar?Ofloo schreef:of gewoon ipv6 newsservers gebruiken die gratis zijn.
![Afbeelding](http://img185.imageshack.us/img185/1986/5713up1.png)
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Newszilla6 is een gratis ipv6 nieuwsserver .... snelheid varieert tussen 0brooklyn schreef:uh waar?Ofloo schreef:of gewoon ipv6 newsservers gebruiken die gratis zijn.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Coop schreef:Kunt mischien overwegen om samen met maten een newsserver acountje te delen, kom je er met paar € per maand vanaf.
http://www.pfcorner.nl biedt zeer goedkoop nieuwsgroeptoegang aan. Aangezien ik zelf maar een 2mbit/s connectie heb, gebruik ik een Flex 2 (maximumsnelheid 2Mbit/s) abonnement. Deze kost slechts 25€ voor een heel jaar, wat absoluut geen geld is. Retentie is ruimschoots voldoende (geen problemen mee gehad), volledigheid is uitstekend (slechts af en toe een extra blokje nodig).
-
- Plus Member
hmm, ik gebruik gewoon een private torrenttracker eens ik op mediumband geraak, kunt ge ook genoeg mee binnenhalen ze ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
En idd zoals sommigen ier zeggen, zoek u een goedkoop newsserverke,retentie ebt ge niet nodig, daarvoor heb je u dommelaccount met 120 dagen.![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
En idd zoals sommigen ier zeggen, zoek u een goedkoop newsserverke,retentie ebt ge niet nodig, daarvoor heb je u dommelaccount met 120 dagen.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Afbeelding](http://i17.photobucket.com/albums/b90/DJ-Chrisy/a.jpg)
Zo een private torrent tracker, is daar ook een forum rond zodat je ziet wat er te rapen valt ?
En moet je upload/download 1op1 zijn ? (niet dat dat nu zo een groot probleem is met dommel, vroegeh bij telenet moest ik dat uitzetten, de smeerlappen).
En moet je upload/download 1op1 zijn ? (niet dat dat nu zo een groot probleem is met dommel, vroegeh bij telenet moest ik dat uitzetten, de smeerlappen).