Hoi ik wil binnenkort misschien een nieuwe adsl opstelling kopen en vroeg me af of ik een ADSL2+ modem kan gebruiken op een gewone ADSL lijn.
Zodat als onze lijn binnen x-aantal tijd geupgrade wordt ik niet nog eens tot een nieuwe aankoop moet overgaan.
Ik heb mijn zinnen gezet op USRobotics® Wireless MAXg™ ADSL2+ Networking Kit
http://www.usr-emea.com/products/p-wire ... a&loc=bene
Alvast bedankt voor de feedback.
Greetz
DaJump
ADSL2+ downwards compatibel?
Je weet toch dat alleen scarlet en edpnet met adsl2+ komen.
Belgacom/dommel komt begin 2008 met vdsl2 dus dan moet je weer een andere modem kopen.
Belgacom/dommel komt begin 2008 met vdsl2 dus dan moet je weer een andere modem kopen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Let toch wel op hé. Sommige modems zoals bepaalde philips modellen werken niet goed op ADSL met bepaalde firmware versies.
Die VDSL2 zal niet volledige uitgerold zijn. Het zal terug voor de drukst bewoonde gebieden beschikbaar zijn.
Die VDSL2 zal niet volledige uitgerold zijn. Het zal terug voor de drukst bewoonde gebieden beschikbaar zijn.
65% begin 2008 zeiden ze.lithion schreef:Let toch wel op hé. Sommige modems zoals bepaalde philips modellen werken niet goed op ADSL met bepaalde firmware versies.