Telenet zet breedbandformule in de markt voor € 20

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
InsertCoin
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jun 2007, 13:50

Begrijpend lezen zo moeilijk?
Waarom zou m'n PC stoppen met trafiek genereren bij wijzigen van provider?
Laat ik nog duidelijker zijn, PC uit het stopcontact en nog steeds knipperende lampjes op de modem.
Zoek ff op ARP, al zal dat waarschijnlijk voor jou ook weer zever zijn.


quick guess:
PC was uitgetrokken, maar stak er misschien nog een router aangesloten op de modem? (heb de indruk dat de mijne ook nogal wat rommel op 't net verstuurde...)

ARP's zijn geen zever, maar worden idd niet gemeten op telemeter zoals ditCh zei.

heb het geknipper zelf aan de hand maar m'n PC direct op de modem aangesloten, 24h niet aangezet = netjes een 0 op de Telemeter
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

ditCh schreef:Die ARP requests bij een "niet werkende" modem worden niet gemeten door de Telenet meter. En wat jij beweerd klopt nog altijd niet, jij zegt dat je met nettraffic verkeer meet op jouw PC, dan is het wel degelijk jouw PC die het verkeer genereerd ( neem nu bv. de broadcasts die windows zowat elke seconde doet *g* ).


ff m'n TN modem terug aangekoppeld voor de fun of it.
Na de doodse stilte van Dommel opnieuw grote massa trafiek bij TN.
continu download, nauwelijks upload.
PC/Activity lampje gaat tekeer als een bezetene.
Gaat soms tot 4,00 KiB/s en nee hier staat niets te draaien of naar home te phonen. (if so zou ik hetzelfde mogen ervaren bij Dommel)

En of het nu op de meter komt of niet laat ik in het midden, sommige vertelden op PuB forum welles en anderen dan weer nietes.

Geen rook zonder vuur, blij dat ik het heb opgezegd.

Snel m'n Fritz!box terug inpluggen dan komt de spyware weer tot rust. :twisted:
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

InsertCoin schreef:quick guess:
PC was uitgetrokken, maar stak er misschien nog een router aangesloten op de modem? (heb de indruk dat de mijne ook nogal wat rommel op 't net verstuurde...)
Altijd TN zonder router gehad, modem staat hier voor m'n neus naast de monitor.
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

Misschien dat zijn buurman aan een verschrikkelijk trage snelheid zijn onbeveiligd draadloos netwerk leegslurpt (traag omdat het niet zou opvallen) :wink:
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

hehe, nooit geen netwerk gehad.
En op de Fritz!box heb ik dat onderdeel alvast uitgeschakeld tot ik het nodig heb.
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

lees sig
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

De Nederlanders vinden het ook maar prehistorisch:
http://tweakers.net/nieuws/48120/Telene ... etter.html
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Ik hoop dat ze het nog eens verhogen naar 50 gb / maad voor turbo, en 20 voor express :)das weeral 15 gb meer voor mij, of 30 tijdens de nacht :)

Maar ja "nog eens" is veel gezegd :)
Waar zijn de dagen van onbeperkt intern verkeer :D
en de originele limiet van 500 mb / maand? (staat nog ergens in men contract) :p
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Aan iedereen die de mafia-praktijken van Belgacom en Telenet probeert te rechtvaardigen: lees die reacties daar op tweakers.net maar eens.

Mijn bloed staat alweer te koken... :-(
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Er is maar 1 manier om telenet/belgacom pijn te doen en dat is door je internet op te zeggen bij hun en naar alternatieve provider over te schakelen. En eventueel ook je telefoon en televisie
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

ljd schreef:Er is maar 1 manier om telenet/belgacom pijn te doen en dat is door je internet op te zeggen bij hun en naar alternatieve provider over te schakelen. En eventueel ook je telefoon en televisie


Tsjah, maar dan moet je ZONDER internet/telefoon en televisie gaan leven. Zonder telefoon en televisie kan ik perfect leven,maar ik wil wel internet. Dus ik kies voor een alternatieve provider (Dommel), maar dan nog betaal ik geld aan Belgacom. :-(
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Gebruikersavatar
Nikon
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 30 maa 2007, 09:29

LOL! regelrecht schandalig dat telenet zoiets durft aan te bieden. Helaas leest niemand die dit als abonnement gaat nemen de specificaties en gaan ze enkel op die domme reclam die we straks op tv zien af.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

DarthDavy schreef:
ljd schreef:Er is maar 1 manier om telenet/belgacom pijn te doen en dat is door je internet op te zeggen bij hun en naar alternatieve provider over te schakelen. En eventueel ook je telefoon en televisie


Tsjah, maar dan moet je ZONDER internet/telefoon en televisie gaan leven. Zonder telefoon en televisie kan ik perfect leven,maar ik wil wel internet. Dus ik kies voor een alternatieve provider (Dommel), maar dan nog betaal ik geld aan Belgacom. :-(


Dat zeg ik nu ook niet. Je kan gemakkelijk televisie via satelliet doen en bellen via voip. Beter maar 7 euro afstaan aan belgacom dan 47 voor een s**** abo.
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

ljd schreef:
Dat zeg ik nu ook niet. Je kan gemakkelijk televisie via satelliet doen en bellen via voip. Beter maar 7 euro afstaan aan belgacom dan 47 voor een s**** abo.


TV via satteliet en een adsl abbo is wat ik eerst wou. Maar een satteliet plaatsen mocht niet. En adsl2 was niet mogelijk in mijn straat. Ik ben nu zo gewend aan die 20 mbit dat alle andere verbindingen echt traag lijken. Ik haal alles binnen tijdens de nacht en zo heb ik vandaag nog 10 gb (dus 20 gb) over deze maand .... :)
Nog 7 dagen mee toe komen ...

Ik haal tot 2,3 mb / sec, met een gemiddelde van 2 mb / sec
Daar doe ik het voor :) geen wachttijden ... of toch nooit langer dan een uur :)
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

zertox schreef:
ljd schreef:
Dat zeg ik nu ook niet. Je kan gemakkelijk televisie via satelliet doen en bellen via voip. Beter maar 7 euro afstaan aan belgacom dan 47 voor een s**** abo.


TV via satteliet en een adsl abbo is wat ik eerst wou. Maar een satteliet plaatsen mocht niet. En adsl2 was niet mogelijk in mijn straat. Ik ben nu zo gewend aan die 20 mbit dat alle andere verbindingen echt traag lijken. Ik haal alles binnen tijdens de nacht en zo heb ik vandaag nog 10 gb (dus 20 gb) over deze maand .... :)
Nog 7 dagen mee toe komen ...

Ik haal tot 2,3 mb / sec, met een gemiddelde van 2 mb / sec
Daar doe ik het voor :) geen wachttijden ... of toch nooit langer dan een uur :)


Ik heb ook geen wachttijden, ik zet de download in als ik ga gaan werken en savonds is die klaar :twisted:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

zertox schreef:Ik ben nu zo gewend aan die 20 mbit dat alle andere verbindingen echt traag lijken. Ik haal alles binnen tijdens de nacht


Je haalt alles binnen tijdens de nacht... wat is dan het nut van die snelheid ?
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

r2504 schreef:
zertox schreef:Ik ben nu zo gewend aan die 20 mbit dat alle andere verbindingen echt traag lijken. Ik haal alles binnen tijdens de nacht


Je haalt alles binnen tijdens de nacht... wat is dan het nut van die snelheid ?


Je pc gaat 3min sneller in standby ... (als je met downloadmanager werkt).

Je moet wel eerst nog 7uur wachten tot het nacht is :?


Voor onze kyoto normen, word telenet afgeraden ...
de koe zegt boe
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

ditCh schreef:( je kan niet OP de modem eten...
Toch wel hoor, je zet je bord daar op, en door het beetje warmte dat je modem uitstraalt, koelt je eten zelfs niet zo snel af.
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

Nikon schreef:LOL! regelrecht schandalig dat telenet zoiets durft aan te bieden. Helaas leest niemand die dit als abonnement gaat nemen de specificaties en gaan ze enkel op die domme reclam die we straks op tv zien af.


Misschien zijn er mensen die er wel iets aan hebben, u en ik niet maar wij behoren dan ook niet tot het doelpubliek voor dit abbo

grtz
"To err is human..to really screw up you need a computer."
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Raindog schreef:
Nikon schreef:LOL! regelrecht schandalig dat telenet zoiets durft aan te bieden. Helaas leest niemand die dit als abonnement gaat nemen de specificaties en gaan ze enkel op die domme reclam die we straks op tv zien af.


Misschien zijn er mensen die er wel iets aan hebben, u en ik niet maar wij behoren dan ook niet tot het doelpubliek voor dit abbo

grtz

Wij zijn misschien niet het doelpubliek maar het doelpubliek zijn mensen die niets van internet kennen en binnen de kortste keren op smallband zullen zitten. Daarom is het juist schandalig. De mensen denken dat ze iets gaan krijgen dat werkt maar na een paar dagen werkt het niet meer en moeten ze geld bijbetalen.
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Lees de reacties op het tweakers topic :
http://tweakers.net/nieuws/48120/Telene ... etter.html

Vroegeh was Vlaanderen innoverend op breedband, nu lopen we achter.

En dan te bedenken dat hier op dit eigenste forum idioten rondhuppelen die deze limieten verdedigen terwijl in de buurlanden geen limieten zijn, de prijzen lager zijn, en de ISP's nog steeds gezond zaken doen, de klant wint er ! en toch zijn de limieten goed ! :roll:

Wat een dingen ik me vroeger in mijn telenetperiode moest ontzeggen of rustig aan mee doen : demo's downen, cammen, youtube, en ja ik kwam bijna nooit over mijn schooierige 10 gieg omdat ik de hele tijd naar die achterlijke meter was aan het kijken.
Telenet, dat was pas vrijheid !

En dan durven sommigen nog te zeggen dat telenet een goed bedrijf is, we lopen achter in de rest van Europa door zulk een klote bedrijven !

Telenet, van mij ook een welgemeende f*** YOU !
Gebruikersavatar
Raindog
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 apr 2003, 00:34
Locatie: Belgium, Ghent

Uit het persbericht (http://www.telenet.be/nl/overtelenet/pe ... icNet.page)

Voor wie een Telenet breedband internetproduct aanschaft en zijn eerste stappen op het internet zet, biedt Telenet een gratis pc- en internetcursussen aan in samenwerking met Syntra, centrum voor vorming en begeleiding. Het succes van de gratis opleiding toont de noodzaak aan van begeleiding en hulp bij de eerste stappen op het internet. Later in 2007 organiseert Telenet een informatietour voor senioren en medioren, waarbij geïnteresseerden gratis internetlessen krijgen van leeftijdsgenoten. BasicNet is –met een gratis internetopleiding- ook een antwoord op de vraag naar instap internetproducten.


... dus ook daar valt een mouw aan te passen zeker?

grtz
"To err is human..to really screw up you need a computer."
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 maa 2007, 17:38

Er wordt weer veel gezemeld zeg. Dit abbo had kans, en dan heb k het niet over snelheid of limiet, maar over prijs. Moest dit 15 euro geweest zijn: ok. 400Mb en 512Kb is echt wel voldoende voor bompa die eens op internet kijkt hoe hij zijn patatten moet uitdoen. De prijs is echter gewoon te hoog. Ik weete dat het moeilijk voor te stellen is voor sommigen, maar er zijn inderdaad mensen die niets hebben aan massas Gb. Ook de reden van "een x aantal euros meer en je hebt beter". Alweer zever. Want als je dan nog eens een paar euro meer neemt, heb je NOG beter. En voor je het weet zit je aan een duur DSL2+ abbo. Mensen stellen grenzen aan uitgaven, niet meer dan X euro, en dan ook niet meer.

Over het gezever van limieten: je kan zoveel zagen als je wil, op korte termijn zal het NIET weggaan. Het is zelfs voor een deel technisch problematisch om ze af te schaffen. Dat de ISP's hun materiaal eerst eens upgraden/verbeteren en DAN pas limieten afschaffen of zwaar verhogen.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

SantaSCSI schreef:Er wordt weer veel gezemeld zeg. Dit abbo had kans, en dan heb k het niet over snelheid of limiet, maar over prijs. Moest dit 15 euro geweest zijn: ok. 400Mb en 512Kb is echt wel voldoende voor bompa die eens op internet kijkt hoe hij zijn patatten moet uitdoen. De prijs is echter gewoon te hoog. Ik weete dat het moeilijk voor te stellen is voor sommigen, maar er zijn inderdaad mensen die niets hebben aan massas Gb. Ook de reden van "een x aantal euros meer en je hebt beter". Alweer zever. Want als je dan nog eens een paar euro meer neemt, heb je NOG beter. En voor je het weet zit je aan een duur DSL2+ abbo. Mensen stellen grenzen aan uitgaven, niet meer dan X euro, en dan ook niet meer.


Je zal natuurlijk wel een punt hebben maar ik zie het vanaf 1 Juli zo.

EUR 20 <-> 400mb <- Telenet
EUR 32.95 <-> 75000mb <- Dommel

Vind bovenstaande vrij duidelijk.

En het blijft heus niet bij kijken hoe de patatten uit te doen hoor.
Bompa vind heus ook wel de weg naar limietvreters allerlei.
En laat onz niet vergeten dat brave mens op pensioen is en een ganse dag tijd heeft om te ontdekken.

400mb zijn bandietenstreken van een firma die nog erger word dan de RTT.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Petrikske schreef:Je zal natuurlijk wel een punt hebben maar ik zie het vanaf 1 Juli zo.

EUR 20 <-> 400mb <- Telenet
EUR 32.95 <-> 75000mb <- Dommel

Vind bovenstaande vrij duidelijk.

En het blijft heus niet bij kijken hoe de patatten uit te doen hoor.
Bompa vind heus ook wel de weg naar limietvreters allerlei.
En laat onz niet vergeten dat brave mens op pensioen is en een ganse dag tijd heeft om te ontdekken.

400mb zijn bandietenstreken van een firma die nog erger word dan de RTT.
32,95 + 6,** EUR voor die Disco lijn van BGC.
Gaat bompa opeens youtube kijken? Dit pakket is duidelijk niet voor de personen die veel internetten. Weeral, zoals SantaSCSI aanhaalde is dit geschikt voor mensen die hun e-mails checken.

Echter wat wel duidelijk is, is dat dit een abo is die serieus onderdoet aan de hedendaagse noden van de mensen.

Goedkoper dan 20 EUR mag geen enkele provider gaan dacht ik.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Lord Utopia schreef:32,95 + 6,** EUR voor die Disco lijn van BGC.
Gaat bompa opeens youtube kijken? Dit pakket is duidelijk niet voor de personen die veel internetten. Weeral, zoals SantaSCSI aanhaalde is dit geschikt voor mensen die hun e-mails checken.

Echter wat wel duidelijk is, is dat dit een abo is die serieus onderdoet aan de hedendaagse noden van de mensen.

Goedkoper dan 20 EUR mag geen enkele provider gaan dacht ik.

Veel mensen vergeten juist dat ouderen hopen tijd hebben. Wie denk je dat er het meest tv kijkt? juist gepensioneerden.
Waarom zou dit dan niet zo kunnen worden met internet. Ze hebben toch de hele dag tijd. Denk je dan echt dat ze alleen hun mail eens gaan checken?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

hellsnake schreef:
Lord Utopia schreef:32,95 + 6,** EUR voor die Disco lijn van BGC.
Gaat bompa opeens youtube kijken? Dit pakket is duidelijk niet voor de personen die veel internetten. Weeral, zoals SantaSCSI aanhaalde is dit geschikt voor mensen die hun e-mails checken.

Echter wat wel duidelijk is, is dat dit een abo is die serieus onderdoet aan de hedendaagse noden van de mensen.

Goedkoper dan 20 EUR mag geen enkele provider gaan dacht ik.

Veel mensen vergeten juist dat ouderen hopen tijd hebben. Wie denk je dat er het meest tv kijkt? juist gepensioneerden.
Waarom zou dit dan niet zo kunnen worden met internet. Ze hebben toch de hele dag tijd. Denk je dan echt dat ze alleen hun mail eens gaan checken?
wie zegt dat ze zelfs mail hebben :P
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Sorry, maar ik ken veel van die ouderen, en die doen niets anders dan mails ontvangen/verzenden, en van youtube links zijn ze ook niet vies.

Wat een dooi mus is dit weeral :?
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Teebee schreef:Sorry, maar ik ken veel van die ouderen, en die doen niets anders dan mails ontvangen/verzenden, en van youtube links zijn ze ook niet vies.
Inderdaad lijkt wel dat het jong gespuis denk dat eens gepensioneerd = dement.

1 v.d. personen waar ik veel van geleerd heb op internetgebied was een gepensioneerde.
Dus dat die mensen geen data kunnen verzetten zet je maar onmiddelijk uit je hoofd.
Idem op het gebied van online gaming ,er zijn vele clans die vooral bestaan uit oudere leden.
En dan spreek ik nog over FPS games. :-D

Onderschat onze gepensioneerden zeker niet.

PS: Ben je voor 400mb niet beter af met inbel?
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Petrikske schreef:PS: Ben je voor 400mb niet beter af met inbel?

Ik denk eerlijk gezegd dat degenen waarvoor dit abo bedoeld is (mensen die enkel af en toe hun mail checken), beter af zijn met een gratis inbel abo. Het ophalen van de mail zal misschien iets langer duren, maar ze moeten zich dan tenminste geen zorgen maken over limieten of moeten betalen voor extra volume.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

KK schreef:
Petrikske schreef:PS: Ben je voor 400mb niet beter af met inbel?

Ik denk eerlijk gezegd dat degenen waarvoor dit abo bedoeld is (mensen die enkel af en toe hun mail checken), beter af zijn met een gratis inbel abo. Het ophalen van de mail zal misschien iets langer duren, maar ze moeten zich dan tenminste geen zorgen maken over limieten of moeten betalen voor extra volume.
Maar ze moeten zich dan wel bezighouden met 0,15 EUR/Minuut ofzo. Weet de prijs van de inbelconnectie nu niet.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Maar ze moeten zich dan wel bezighouden met 0,15 EUR/Minuut ofzo. Weet de prijs van de inbelconnectie nu niet.

Volgens mij is inbel aan lokaal telefoontarief. Dus dat loopt inderdaad vlug op en als je dan eens vergeet om de verbinding te stoppen heb je het helemaal zitten.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

hellsnake schreef:
Lord Utopia schreef:Maar ze moeten zich dan wel bezighouden met 0,15 EUR/Minuut ofzo. Weet de prijs van de inbelconnectie nu niet.

Volgens mij is inbel aan lokaal telefoontarief. Dus dat loopt inderdaad vlug op en als je dan eens vergeet om de verbinding te stoppen heb je het helemaal zitten.



Dan is het freesurf abb van Telenet beter. altijd online, met een telefoon abb erbij aan de snelheid van een inbel verbinding. Hier hoef je dan geen 0.15 cent per minuut verbinding betalen. Het is all-inclusief.

Weet wel niet af Telenet dit product nog verkoopt.
InsertCoin
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jun 2007, 13:50

Weet wel niet af Telenet dit product nog verkoopt.


't staat in elk geval niet meer tussen de beschikbare abo's in MijnTelenet...


In elk geval is die BasicNet héél poverkes, maarja misschien zijn er nog redelijk wat mensen die niet dagelijks achter hun PC op internet zitten zoals mezelf en waarschijnlijk de meesten op dit forum.

m.a.w. als je van plan bent om hooguit wekelijks wat te internetten (paar avondjes/week) dan valt dit nog mee, maar eerlijk gezegd lijkt dit abo mij eerder bedoeld om snel zieltjes te winnen...
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

KK schreef:
Petrikske schreef:PS: Ben je voor 400mb niet beter af met inbel?

Ik denk eerlijk gezegd dat degenen waarvoor dit abo bedoeld is (mensen die enkel af en toe hun mail checken), beter af zijn met een gratis inbel abo. Het ophalen van de mail zal misschien iets langer duren, maar ze moeten zich dan tenminste geen zorgen maken over limieten of moeten betalen voor extra volume.

Telenet heeft al zoiets. Dat heet FreeSurf. Snap niet dat ze nog een extra mediumband product lanceren.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

localhost schreef:Telenet heeft al zoiets. Dat heet FreeSurf. Snap niet dat ze nog een extra mediumband product lanceren.
Ze hebben het net over freesurf en dat het niet meer op hun site staat...
Kriep
Plus Member
Plus Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 apr 2007, 19:22

meon schreef:
localhost schreef:Telenet heeft al zoiets. Dat heet FreeSurf. Snap niet dat ze nog een extra mediumband product lanceren.
Ze hebben het net over freesurf en dat het niet meer op hun site staat...


Freesurf
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

meon schreef:
localhost schreef:Telenet heeft al zoiets. Dat heet FreeSurf. Snap niet dat ze nog een extra mediumband product lanceren.
Ze hebben het net over freesurf en dat het niet meer op hun site staat...
Wel, en ik zeg daarover dat ze dat niet weg moeten doen, en dat die BasicNet mediumband totaal overbodig is.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Als ge daarmee bedoelt dat Freesurf gewoon had opgewardeerd moeten worden met de waarden van die BasicNet, dan ben ik het helemaal met u eens. Maar de reden dat ze het laten staan, is omdat er wellicht wel al wat mensen die formule gebruiken en dat ze er anders minder aan zouden verdienen als ze die meer waar voor hun geld zouden geven.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

r2504 schreef:
zertox schreef:Ik ben nu zo gewend aan die 20 mbit dat alle andere verbindingen echt traag lijken. Ik haal alles binnen tijdens de nacht


Je haalt alles binnen tijdens de nacht... wat is dan het nut van die snelheid ?


Mja de dingen die ik "direct" wil hebben :p en de rest gaat tijdens de nacht .. maar ja ik overleef het wel met 70 gb ...

ik heb nu al zo weinig tijd om alles te bekijken :)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”