Goendi schreef:Kun je nu de volwassenen alleen laten?
Reken je jezelf daar dan bij want sommige van je reacties staan perfect op het niveau van wie jij "kindjes" noemt .
Goendi schreef:Kun je nu de volwassenen alleen laten?
Deej_1977 schreef:Goendi schreef:Kun je nu de volwassenen alleen laten?
Reken je jezelf daar dan bij want sommige van je reacties staan perfect op het niveau van wie jij "kindjes" noemt .
Zie ik ook zo, indien echter te veel grappen horen deze eerder thuis op Duiventil.hollebollegijs schreef:een gewone volwassen discussie is hier bijna niet mogelijk. ik respecteer ieder zijn mening, ook al ik ga er niet mee akkoord maar een discussie moet op een volwassen manier gebeuren.
een grapje ofzo op tijd en stond kan, maar laat het ons aub fatsoenlijk houden. en kijk verder dan enkel je eigen neus.
hollebollegijs schreef:ook nog een belangrijk punt...
belgacom is meer dan alleen aanbod van telefoon, internet en televisie.
ze bieden daarnaast nog veel meer produkten aan.
terwijl de andere providers dat niet hebben.
daar al is aan gedacht.
Reken je jezelf daar dan bij want sommige van je reacties staan perfect op het niveau van wie jij "kindjes" noemt
Goendi schreef: Een kind dat niet luistert moet je vroeg of laat ook harder aanpakken.
* 28 Mbit down/1 Mbit up, ongelimiteerd
* 10 GB webspace
* Telefoonabonnement met vast nummer (en alle toeters en bellen zoals voicemail, ...)
* Gratis telefoneren naar vaste nummers in binnen- en buitenland (!)
* 100 televisiekanalen (o.a. Canal+)
Prijs: 30 euro per maand.
Zeker niet naar de lessen van Wendy Bosman geluisterd?
On-topic: Je moet nu toch wel toegeven dat internet toch wel heel duur zijn in vergelijking met onze buurlanden?
Goendi schreef:Eh, ik viseerde mensen die het woord Belgacom lezen en dan Belgacom viseren, jij viseert mij als persoon. Niks punt.
Ik zal het anders stellen: pot - ketel. Jij speelt vaak de man op de zogenaamde kindjes maar als iemand op jou de man speelt is het meteen zwaar in het defensief en het ego neemt meteen over, terwijl je eigenlijk gewoon oogst wat je zaait met je bullebak manieren.
Ik ben het gezever over "'t is allemaal de schuld van Belgacom" ook grondig beu, maar daarom ga ik de mensen niet "hard aanpakken en de grond inboren" zoals jij meent te moeten doen. En als iemand zich dan verlaagt tot je scheld niveau voel je je in je kruis getast... Da's nu net het gevaar van niet zakelijk te blijven en meteen fors in de pen te kruipen.
@goendi: deze keer zaag ik niet op Belgacom
Ik zit bij dommel en die zijn in vergelijking met het buitenland ook niet zo goedkoop, maar soit, ik heb internet nodig en dan betaal ik dat maar
Veel van de oorzaken zijn idd te wijten aan het BIPT en de politiek... Het wordt de hoogste tijd dat de politiek hier iets aan doet... De discussies over de hoge prijs blijven idd maar lopen en in the end kunnen we er toch niets aan veranderen... maar we kunnen wel hopen (hoop doet leven )
En natuurlijk wil belgacom (en andere isp's) zo groot mogelijke winsten halen, net zoals elk bedrijf... maar alle consumenten willen natuurlijk ook een zo laag mogelijke prijs... soit, we kunnen hier over blijven zanikken, het brengt geen zoden aan de dijk
Goendi schreef:Heb ik geen last van? En zeker niet als jij je er in tussenkomt Mensen die dreigen met een knokploeg op mijn dak te sturen laat ik echt volledig links liggen!
Goendi schreef:Ow toch wel hoor, misschien niet zo letterlijk, maar het kwam er best op neer. ditCh kon er zich overigens ook aan verwachten. Niet zeveren hé jongen, als ge toch zoveel ballen aan u lijf hebt moogt ge man genoeg zijn om toe te geven.
hollebollegijs schreef:jongens, stop er eens mee.
proxiboyke schreef:wel kabouter 007 ik heb een vriend die in fankrijk woont.
59940 estairesmaar helaas zoals 95% van frankrijk is het pas degroupeé en dan mag je blij zijn als je 1.5 haal met de computer en tv mag je helaas vergeten. je moet zowieso 50€ betalen aan france telecom om uw lijn te komen activeren nooit promo je moet iedere maand 18.95€ blijven betalen aan france telecom om uw telefoonlijn
mijn vriend heeft nu een abo bij alice en haalt 1.2 max
france telecom alce enz hebben al komen kijken ieder keeer moeten betalen maar ze kunnen niets doen.
Geef mij maar belgie
Raindog schreef:@Hollebollegijs
Ik heb zelf bij BGC gewerkt, heb ondertussen al vrij veel ervaring in de sector: de nadruk bij de meeste Telecomoperatoren ligt op service, daar is BGC niet de enige in
Voor de rest geen kwaad woord (beetje te duur misschien, maar dat kan je van bijna alle telecombedrijven zeggen) over BGC. Overal loopt wel eens iets fout...
Ff off topic:
Velen onder jullie moeten volgens mij eens buiten gaan spelen, eens op café gaan, enfin onder de mensen komen, het lijkt me dat jullie teveel opgesloten zitten in jullie kamertje achter jullie pc'tje... it's a great world out there, enjoy it!
grtz
hollebollegijs schreef: en niet op het weer letten.
proxiboyke de service van Belgacom is ook veelal ver te zoeken hoor.
Maar een heel sterk punt van Belgacom is een callcenter inhuren en de mensen laten opbellen om ze dan lastig te vallen met contractverlengingen.Dat is hun beste service.
In hoeverre is de "gratis Belgacom technieker" gesponsord door de kleine ISPs die voor het minste een forse vergoeding aan BGC moeten betalen?
EDIT :: persoonlijk vind ik dat de technieker die langs komt, iets zou moeten zeggen/geven zoals "deze gratis service wordt U aangeboden door xx" waarbij xx dan de naam is van je ISP is. In plaats van te suggereren dat het Belgacom is die uit de goedheid van hun hart de problemen van "je ISP-tje" eens komt oplossen.
Goendi schreef:Zeker niet naar de lessen van Wendy Bosman geluisterd?
Niet echt nee Ben jarenlang actief geweest in het jeugdwerk, heb echt geen vrouw nodig om mij dingen uit te leggenOn-topic: Je moet nu toch wel toegeven dat internet toch wel heel duur zijn in vergelijking met onze buurlanden?
Ja zeker! Maar ook: in die landen is er bvb ook een Tele2, die daar IDTV én internet aan 20mbps aanbieden tegen 20€. Hier kost hun all in, zonder IDTV en mét limiet en amper 4mbit, toch nog 30€. Dat zegt op zich al veel... En sorry hoor, maar op Belgacom zagen dat ze hoge prijzen hanteren... 1) ze mogen niet lager (BIPT) 2. het is en blijft een bedrijf! Logisch dat ze er gebruik van maken en het niet erg vinden...
Face it: enige manier dat er iets aan kan gedaan worden is als men de kosten aanpakt en de markt volledig opengooit zodat derden volwaardig kunnen concurreren. En dat is heus niet aan Belgacom om daar iets aan te veranderen, maar aan de politiek en het BIPT. Kzie hier zelden iemand zagen over BIPT dit, BIPT dat, of 'ik stem voor NEE want ik wil betere liberalisering van de IT markt', nee ze zagen allemaal 'Belgacom dit, Belgacom dat. En dat noem ik dan inderdaad kinderachtig. Dat is iets gans anders als ontkennen dat het duur is eh, dat laatste weet ik maar al te goed
Steven7 schreef:Goendi schreef:Face it: enige manier dat er iets aan kan gedaan worden is als men de kosten aanpakt en de markt volledig opengooit zodat derden volwaardig kunnen concurreren. En dat is heus niet aan Belgacom om daar iets aan te veranderen, maar aan de politiek en het BIPT. Kzie hier zelden iemand zagen over BIPT dit, BIPT dat, of 'ik stem voor NEE want ik wil betere liberalisering van de IT markt', nee ze zagen allemaal 'Belgacom dit, Belgacom dat. En dat noem ik dan inderdaad kinderachtig. Dat is iets gans anders als ontkennen dat het duur is eh, dat laatste weet ik maar al te goed
proxiboyke schreef:ofloo misschien zou dit inderdaad geen slecht idéé zijn.
bellen om support naat een 0903 lijn 1.40€ per minuut
bij een storing 25€ verplaatsingskosten en 40€ per begonnen uur.
Ge zult de mensen nogal horen
eigenlijk voor wat dient een forum 95% zit te klagen en te zagen.
Kijk maar eens naar toppic dommel enz daar zitten er ook die nie tevreden zijn.
AgentVortex schreef:Lord Utopia schreef:En dat voor een bedrijf dat denkt dat de klant niet meer snelheid nodig acht, wat willen ze dan doen met VDSL2 ? Kom niet af met televisie en al die bucht.
2008 is nog lang te gaan, tegen dan zijn de mensen het vergeten. Alleen de trouwe internetwatchers zullen het nog herrineren.
Informeer je deftig vooraleer je wilde assumpties gaat rondstrooien.
Plannen voor VDSL(2) zijn voor 2008 zijn opgedeeld in "quarters".
Er zullen substanciele wijzigingen doorgevoerd op het VDSL(2) netwerk en daaraan gekoppelde diensten. Iedereen die meer als één hersencel in zijn hoofd heeft weet dat dit een werk is wat jaren planning vraagt, discussies en projecten opzetten, een klein leger advocaten, etc... en veel meer andere "jaddiejaddie".