Verhuizing - Kan dit zomaar? Blijkbaar niet...

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
diablo668
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Hallo,

ik ben tot vandaag altijd een gelukkig gebruiker geweest van Edpnet, heb er zelfs mijn domeinnaam ondergebracht omdat ik de extra kost tov de service het wel waard vond. Maar vandaag moest ik toch eens heel erg hard slikken.

Het zit namelijk zo, deze maand ga ik dan eindelijk op mijn zelf wonen en aangezien ik de enige in huis ben met een pc staat de internet verbinding dus ook gewoon op mijn naam, echter staat de telefoonlijn op naam van mijn moeder. Werkt ook prima verder. Probleem dat zich nu echter voor doet was dat ik hier niet direct van vond wat ik moest doen bij eenv erhuizing, aangezien het adsl abo dus verhuisd moet worden naar een nieuwe belgacom telefoon lijn (want mijn moeder wilt die van haar behouden) op mijn naam. Moet kunnen zou je denken. Ja dit kan ook, maar en nu komt het, ik moet een NIEUWE verbinding aanvragen op het nieuwe adres op de nieuwe lijn (kosten 25euro; oke oke dat valt nog mee) en dan moet ik de oude verbinding op de lijn van mijn moeder opzeggen wat mij 102,85EURO kost (normaal 125, maar omdat ik een nieuw abo neem enzo) omdat ik nog in mijn jaarcontract zit.

Uitgerekend kost mij die verhuizing dus bijna 130euro, lijkt mij toch niet zo heel normaal, aangezien ik eigenlijk niets wil opzeggen, want ik ben verdomme tevreden over edpnet, ik wil enkel verhuizen...
.:: DiaKe ::.
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Ben je zeker van deze kosten, heb je het gevraagd aan de mensen van Edpnet?

Als het aan een ander telefoonnummer gekoppeld moet worden, dan kan het zijn dat ze activatiekosten ofzo aanrekenen. Maar die boetes voor het opzeggen van je internet abonnement bij hen, dat is toch om te voorkomen dat mensen zomaar van providers gaan wisselen wanneer ze willen en dat de providers dan met de kosten van het technische gedeelte opgescheept zitten. Maar mij lijkt het raar moest je die boete moeten betalen als je je internetabonnement naar je nieuw adres met nieuw nummer verhuisd, daar het abonnement op jou naam staat (ookal stond de lijn niet op jou naam)

Vraag het toch nog maar eens goed na
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Is heel normaal deze prijzen, idem dito bij belgacom ... soms doen ze wel acties zoals een gratis verhuis, maar ja dit zijn de kosten voor activatie/of aanvraag voor nieuwe lijn
PS: het is ook dan nog te zien welke lijn je nodig hebt, een klassieke telefoon lijn of een discovery line ...
Laatst gewijzigd door Patje 02 maa 2007, 23:49, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster

en dan moet ik de oude verbinding op de lijn van mijn moeder opzeggen wat mij 102,85EURO kost
gaat het hier eigenlijk wel over een boete of gewoon een rekening voor de technische afhandeling?
Want als het geen boete is maar gewoon een kost, dan is mijn antwoord hierboven niet van toepassing
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Braindamage schreef:
en dan moet ik de oude verbinding op de lijn van mijn moeder opzeggen wat mij 102,85EURO kost
gaat het hier eigenlijk wel over een boete of gewoon een rekening voor de technische afhandeling?
Want als het geen boete is maar gewoon een kost, dan is mijn antwoord hierboven niet van toepassing
zal wel geen boete zijn, maar wel de verhuis kosten van zijn profiel naar een ander adres
activatie kost nieuwe lijn + activatie internet Edpnet
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
diablo668
Starter Plus
Starter Plus
Contacteer:

Braindamage schreef:Ben je zeker van deze kosten, heb je het gevraagd aan de mensen van Edpnet?
heb er in totaal 2 tickets over aangemaakt voor de helpdesk en komt er op neer da tik dus het oude abo moet opzeggen en nieuwe moet aan gaan op de nieuwe lijn, wat mij dus totaal absuurd lijkt imho

20/02/2007 19:10:07
Beste,

Ik weet niet of ik bij de juiste afdeling zit, maar ik zat nog met een aantal vragen ivm verhuizing, omdat de pagina op de hoofdsite mijn vragen niet specifiek beantwoorde. Eerst even voor de volledige uitleg. Ik woon op dit moment nog thuis en gebruik voor adsl de telefoon verbinding op naam van mijn moeder. Edpnet is op mijn eigen naam aangevraagd. Binnenkort ga ik dus verhuizen en daar heb ik ook al een discovery lijn voor aangevraagd in een essec shop, tijdens het aanvragen heb ik ook aangegeven dat ik een adsl verbinden had en is vandaag ook bevestigd dat de aansluiting vanaf volgende week actief ging zijn. Echter hebben ze mij gezegd dat de adsl verbinding verder door edpnet geregeld moest worden. Dus bij deze, klopt dit en zo ja welke informatie hebben jullie dan van mij nodig, op de verhuisdatum na dan. Alvast mvg Bjorn

21/02/2007 9:26:29

Beste heer Clysters,

ADSL staat nu op het nummer van uw moeder. Wanneer u gaat verhuizen en u neemt dit nummer niet mee, zal dit voor Belgacom geen verhuis meer zijn.

Er zal een ADSL signaal moeten besteld worden op de nieuwe discovery lijn die vanaf volgende week geäctiveerd wordt door Belgacom.

Wanneer wij een nieuwe bestelling moeten plaatsen en heeft dit een levertijd van max. 15 werkdagen.

Kan u ons de nieuwe gegevens bezorgen aub? Dit zijn dan het nieuwe telefoonnummer en het nieuwe adres.

Moet het ADSL stuk op de oude locatie blijven verderlopen? Indien niet, moet u hiervoor nog een opzeg per brief of per fax voorzien van uw handtekening doen.

Voor meer informatie staan wij u graag te woord.

Met vriendelijke groeten,
daar heb ik dan op gereageerd met de gegevens voor het nieuwe adres, toen dacht ik nog dat het verhuizing ging en kreeg ik de volgende reactie

2/03/2007 10:57:35

Beste heer,

Indien u ADSL wenst op een nieuwe locatie met een nieuw nummer, moet u hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen.

U kan dit het snelste doen via de website www.edpnet.be of via het bijgevoegde faxdocument.

De levertijd bedraagt max. 15 werkdagen.

Edpnet zal de lijn op de huidige locatie pas afsluiten als het op de nieuwe locatie is aangesloten.

2/03/2007 11:38:45
Beste,

Als ik het goed begrijp moet ik dus een 2e adsl abo afsluiten op mijn naam voor het nieuwe adres en dan zal edpnet ZELF het oude abo afsluiten, zonder dat ik hier verder nog iets aan moet doen. Maar hoe zit dat dan met het oude abo, ik zit hier nog altijd in mijn eerste jaar en zo ver ik weet kan een contract dan niet verbroken worden. En mijn moeder heeft niet eens een pc...

2/03/2007 12:25:00

Beste heer,

Wanneer een contact op een bepaalde locatie wordt stopgezet binnen het eerste jaar is de stopzettingskost 125 EURO.

Omdat u een ander abonnement gaat nemen bij ons kunnen wij de kost verminderen tot 102,85 EURO.

ik kan nog begrijpen dat het officieel niet als een verhuis kan worden doorgevoerd omdat het over 2 verschillende nummers op 2 verschillende namen gaat, maar het adsl abo bij edpnet blijft wel gewoon op mijn naam staan...
patje schreef: zal wel geen boete zijn, maar wel de verhuis kosten van zijn profiel naar een ander adres
activatie kost nieuwe lijn + activatie internet Edpnet
nieuwe lijn is al aangevraagd bij belgacom, en is gratis geleverd dankzij een actie van hun kant op dat moment, dus er is een actieve telefoonlijn aanwezig al; wat trouwens moest aangezien mijn moeder haar lijn wilt behouden en ik voor adsl een telefoonlijn nodig heb
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Dat is toch schandalig. Ik heb vroeger bij versatel hetzelfde meegemaakt maar na veel bellen met hen heb ik het toch niet moeten betalen. Da is pure afzetterij. Ze mogen blij zijn da ge bij hun blijft.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 13 keer

afzetterij?
Voor hun is dit gewoon een nieuwe aansluiting en zij dienen hier ook aansluitingskosten voor te betalen aan Belgacom. Verhuis je met behoud van telefoonnummer is het een pak eenvoudiger.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Hoelang ben je al EDPnet klant?
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ik snap wel niet helemaal dat je je contract moet opzeggen. Uiteindelijk verhuist jouw abonnement naar een nieuw nummer, dat zouden ze bij EDPNet in hun CRM toch eenvoudig moeten kunnen regelen zonder daarvoor een nieuw contract aan te maken dacht ik. De aansluitingskost zal je echter niet kunnen aan ontsnappen vrees ik.

EDIT: nu ik er aan denk, ik ben 3 jaar geleden verhuisd van mijn ouders naar mijn eigen huis en ze hebben dat toen gewoon overgezet zonder bijkomende kosten :?.
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Deej_1977 schreef:Ik snap wel niet helemaal dat je je contract moet opzeggen. Uiteindelijk verhuist jouw abonnement naar een nieuw nummer, dat zouden ze bij EDPNet in hun CRM toch eenvoudig moeten kunnen regelen zonder daarvoor een nieuw contract aan te maken dacht ik. De aansluitingskost zal je echter niet kunnen aan ontsnappen vrees ik.
Spijtig genoeg kan het ADSL signaal niet 'verhuisd' worden als het telefoonnummer niet 'verhuisd' wordt. Dit heeft niets met EDPnet te maken - wij zouden niet liever hebben dan dat dit kon. Het is echter Belgacom die de regels bepaald en daar valt op korte termijn weinig aan te veranderen (ook al zouden we een HELEBOEL dingen graag anders zien).
Deej_1977 schreef:EDIT: nu ik er aan denk, ik ben 3 jaar geleden verhuisd van mijn ouders naar mijn eigen huis en ze hebben dat toen gewoon overgezet zonder bijkomende kosten :?.
Misschien had je toen al meer dan 1 jaar internet bij dezelfde provider? Dan is er natuurlijk geen sprake van een voortijdige opzeg en dan is een 'verhuis' geen probleem.
internet, fiber & telephony
WhiteDog
Member
Member

Als ik het goed begrijp moet EDPnet ook voor minstens 1 jaar betalen voor het ADSL-signaal op jouw lijn te zetten. Je kan het hun dan ook niet kwalijk nemen dat ze dit aan jou doorrekenen.

Wat ik alleen niet begrijp: is die 125 € de echte kost? Het lijkt me dat EDPnet enkel het stukje dat ze Belgacom nog moeten betalen aan jou doorrekend en niet hun abo-geld.

Je hebt namelijk:
- de kost van je telefoonlijn
- de kost van het ADSL signaal (dat EDPnet aan BGC betaalt)
- abonnementsgeld aan EDPnet (wat je dus niet opzegt)

Wat ik zou voorstellen:
- neem het telefoonnummer gewoon ook over (je moeder moet dan gewoon even haar nieuw nummer aan iedereen geve, big deal)
- leer je moeder surfen en dan kan ze gewoon je abo behouden.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

EDPnet schreef:Misschien had je toen al meer dan 1 jaar internet bij dezelfde provider? Dan is er natuurlijk geen sprake van een voortijdige opzeg en dan is een 'verhuis' geen probleem.
Ja klopt ik was toen al langer dan een jaar klant bij jullie, nu je 't zegt.

Blijft natuurlijk de vraag: wordt de kost van die voortijdige opzeg door jullie bepaald of door BGC? Want in het eerste geval zouden jullie bv een "commerciële geste" kunnen doen naar de klant uit begrip voor zijn situatie, in het tweede geval zal dat al een pak moeilijker zijn waarschijnlijk.
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Mja EDPNET, dit zaakje kennen we al hé ... jullie hebben mij NET hetzelfde gelapt toen ik verhuisde (en ik had dan zelfs nog WEL hetzelfde nummer e.d. bij BGC).

Echter omdat BGC mijn ADSL was vergeten mee te verhuizen heeft EDPNET mij inderdaad ook 100€ laten betalen voor de aansluiting van een nieuw abbo op m'n nieuwe locatie.

M'n werkgever heeft dit toen betaald omdat ik snel internet moest hebben, maar EDPNET is met heel deze zaak (totaal was 9 weken zonder internet door zowel BGC als EDP) spijtig genoeg zo'n 6-10 abbo's kwijt. Normaal gingen we ook al onze Easynet abbo's omzetten naar EDP (toch wel wat klanten) maar ook daar zijn we toen vanaf gestapt.

Nu .. ik ga hier niet schieten op EDP ('t lijkt er wel een beetje op, maar kom), maar voor mij klinkt dit zeer bekend in de oren en zo lijkt maar weer dat EDPNET op dit gebied veel te strict is. Ze verschuilen zich achter de regeltjes van BGC e.d. terwijl ze goed genoeg weten dat dit allemaal anders kan wanneer ze het correcte ticket openen bij BGC. Maar dat kost hen inderdaad enkele euro's (nee, bijlange geen 125 !!)

Anyway, bezint eer ge begint, ik hoop voor de starter dat het in orde komt zonder al te veel kosten !

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

EDPnet schreef: Spijtig genoeg kan het ADSL signaal niet 'verhuisd' worden als het telefoonnummer niet 'verhuisd' wordt. Dit heeft niets met EDPnet te maken - wij zouden niet liever hebben dan dat dit kon. Het is echter Belgacom die de regels bepaald en daar valt op korte termijn weinig aan te veranderen (ook al zouden we een HELEBOEL dingen graag anders zien).
Sorry, maar dat klopt niet. Bij Easynet kon dat, bij Scarlet kon dat, waarom dan niet bij EDPNET. En dit terwijl mij door m'n BGC account manager (op 't bedrijf) tot 2x toe bevestigd is geweest dat dit wél kan. Niet "kosteloos", maar zeker geen "nieuw" abbo aanvraag op het BROBAII net, en zelfs dan nog word er geen volledige kost aangerekend.

Nu ok ... een bedrijf is geen VZW, dat weten we allemaal. En de marge die EDPNET op z'n abbo's heeft zal waarschijnlijk ook maar pas na 1 jaar zichtbaar worden, maar dan nog is/was een beetje meelevendheid altijd welkom. transparante communicatie naar je klant bijvoorbeeld. Je doet namelijk alsof je een geheim verteld, maar eigenlijk vertel je niks dat geheim is, én is het nog niet eens volledig waar.

Grtz,
X

PS: Waar zit Scarlet dan voor jullie in heel de schakel ?
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Contacteer:

WhiteDog schreef:Wat ik alleen niet begrijp: is die 125 € de echte kost? Het lijkt me dat EDPnet enkel het stukje dat ze Belgacom nog moeten betalen aan jou doorrekend en niet hun abo-geld.
Spijtig genoeg is 'het stukje dat ze Belgacom nog moeten betalen' het overgrote stuk... Ook is de setupkost die Belgacom vraagt merkelijk hoger dan de €25 die de klanten moeten betalen.

Niemand hoeft het te geloven maar er is nu eenmaal de realiteit waar ELKE alternative provider (spijtig genoeg) rekening mee dient te houden.
WhiteDog
Member
Member

EDPnet schreef:
WhiteDog schreef:Wat ik alleen niet begrijp: is die 125 € de echte kost? Het lijkt me dat EDPnet enkel het stukje dat ze Belgacom nog moeten betalen aan jou doorrekend en niet hun abo-geld.
Spijtig genoeg is 'het stukje dat ze Belgacom nog moeten betalen' het overgrote stuk... Ook is de setupkost die Belgacom vraagt merkelijk hoger dan de €25 die de klanten moeten betalen.

Niemand hoeft het te geloven maar er is nu eenmaal de realiteit waar ELKE alternative provider (spijtig genoeg) rekening mee dient te houden.
Misschien de gulden middenweg opzoeken dan... verhuis naar een ander telefoonnummer voor 50 € "administratieve kost" oid. Ik neem aan dat dit toch niet zo vaak voorkomt? Jullie leggen er dan wel iets op toe maar als klant kom je dan niet voor een verrassing te staan. Mensen betalen ook liever een "administratieve kost" dan een "opzegvergoeding" ;)

(ik lijk de ombudsdienst wel)
diablo668
Starter Plus
Starter Plus
Contacteer:

@ EDPNET

Ik begrijp zeker dat er kosten aanverbonden zijn omdat het een verhuis is. Het enige wat ik niet begreep was waarom dit perse op deze manier moet gebeuren, aangezien ik eigenlijk (in mijn ogen dan) geen contract op zeg en ook niet wil opzeggen. En dat het hierdoor ook zo belachelijk hoog is. Zoals gezegd ben ik super tevreden van edpnet en hun service (en geloof me ik heb al een aantal ISP meegemaakt en ik werk zelfs voor eentje in nederland) en wil er gewoon niet weg eigenlijk.

Krijg echt het ****** van dat rot monopolie van BGC; dit moet toch gewoon anders kunnen... ik heb al sinds 99 adsl op mijn naam onder verschillende providers...
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Contacteer:

diablo668 schreef:Krijg echt het ****** van dat rot monopolie van BGC; dit moet toch gewoon anders kunnen... ik heb al sinds 99 adsl op mijn naam onder verschillende providers...
We delen uw frustratie en natuurlijk kan het anders maar de (politieke) wil ontbreekt blijkbaar :-(
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster

Ik vind het ook veel geld dat er betaald moet worden door deze verhuis, maar wij hebben als 'particulieren' er natuurlijk geen zicht op hoeveel de providers moeten betalen voor al deze technische wijzigingen die aangebracht moeten worden door zo'n verhuis. Dat is natuurlijk iets waar je als provider niets aan kunt veranderen als je gewoon trafiek verkoopt die je zelf bij wholesale provider moet aankopen en gebruik maakt van een ander zijn infrastructuur.
Het is natuurlijk een spijtige zaak nu, maar ik snap ook wel dat je als provider niet direct geld verdient aan klanten de eerste maanden (en mss zelfs het eerste jaar).
Providers verdienen hun geld aan de trouwe klanten die lang bij hen blijven en altijd mooi ver onder hun limiet blijven. Aan de zware downloaders valt volgens mij niet veel te verdienen.
Mja nu ga ik te ver offtopic
diablo668
Starter Plus
Starter Plus
Contacteer:

heb vandaag contact opgenomen met de klantendienst (door werk en andere omstandigheden kon dit niet eerder); daar verteld een leuke medewerkster me dat er normaal van die 125euro (wat het bedrag is bij vroegtijdig opzegging) een goeie 85euro word afgetrokken; wat dus neerkomt op een 40euro. Dit is wat mij betreft dan weer een redelijk bedrag, maar ze kon mij dat niet toezegging, ik moest even goed verder gaan op de ticket en werd het intern besproken / geregeld, zogezegd zo gedaan. meer info volgt
diablo668
Starter Plus
Starter Plus
Contacteer:

zoals beloofd update:

het opzeggen van het oude abo zou me dus nu 85euro kosten en normaal zou ik geen setupkosten moeten betalen voor de nieuwe aansluiting, maar dat kon ze me pas zeggen nadat ik het aangevraagd, moest ik even een opmerking bij de aanvraag doen hieromtrent

kan zeggen dat ik alvast wederom tevreden ben over edpnet; nu 85euro is nog redleijk wat geld, maar ze komen toch al voor een deel hierin naar mij als klant zijnde. wat van sommige *kuch* (bgc) * kuch* niet kan gezegd zijnde... het een jaar lang administratieve gevecht voor een onbetaalde rekening omdat ze zogezegd mijn aangetekende opzegging niet hadden ontvangen voor skynet, terwijl ik ze wel het bewijs van de post onder de neus duwde, even nog vers in het achterhoofd

nee, edpnet heeft bij mij weer goed gescoord kwa klant tevredenheid
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Ik herinner mij nu net dat mijn broer een gelijkaardige verhuizing heeft gedaan bij Signpost. Hij is weg gegaan bij zijn vriendin die haar telefoonnummer wou behouden. signpost heeft toen gratis zijn lijn overgezet naar een nieuw nummer.
diablo668
Starter Plus
Starter Plus
Contacteer:

even oude topic uit de sloot halen

2 maanden na de verhuizing een update:

ik kreeg vandaag een emailtje met de melding dat ik een achterstallige betaling had. Enorm vreemd, aangezien dit altijd via domiciliering liep en deze ook altijd actief is geweest. Saldo is tevens ook altijd voldoende geweest hiervoor. Nu herinner ik me nog mijn laatste gesprek heel levendig, waar ik aan het einde van het gesprek nog gevraagd had aan de edpnet medewerker of ik opnieuw een domiciliering moest aangaan (ik had het papier dat ze mij opgestuurd hadden in mijn handen), nee dat hoefde niet, dat werd allemaal omgezet, ik had toen al nattigheid moeten voelen, want dit was niet gebeurd.

Als ik alles optel wat hier is misgegaan:

moest dus eer normaal 125euro opzeg kosten betalen en 25 installatie kosten, na de nodige telefoontje en mailtje werd dit dan 85euro. nu kreeg ik in eerste instantie toch de eerste factuur, na nog een telefoontje werd dit dan recht gezet middels een creditatie. eerste factuur netjes betaald van de eerste 2 maanden en even later ging de 85euro ook netjes van mijn rekening

Daarna heb ik paar dagen zonder verbinding gezeten (nu niet zo een ramp, dat was vrij snel in orde), maar ik was ook en mijn email adressen kwijt en de emails op de server, mijn domein naam en mijn website. Dus gevolg hier weer 2x voor kunnen bellen, uitleg was dat ze het oude abo hadden opgezegd, maar vergeten waren alles over te zetten. Hier heb ik dat toen ook gevraagd ivm die domiciliering omdat ik nattigheid voelde, maar nee dat was zogezegd niet omgezet... terwijl dus de 85euro wel netjes er af ging.

dus gevolg een hoop aantal weken en telefoontjes later (rekening tikt lekker aan zo), 1 zeer ontevreden klant en een dikke klachten mail richting edpnet hierover

conclussie, wees gewaarschuwd bij een verhuizing naar een ander nummer bij edpnet en hou alles met argus ogen in de gaten.
diablo668
Starter Plus
Starter Plus
Contacteer:

ik had naar aanleiding van de -naar mijn mening- slechte gang van zaken bij edpnet een ticket aangemaakt voor een klacht (ik vind persoonlijk 85euro dokken en dan nog 6keer voor van alles en nog wat moeten bellen langs hun kant beetje te veel van het goede). Op deze klacht hebben ze dus niet gereageerd (tja klanten service noemen ze dat), heb ik dus doodleuk gevraagd van welke datum mijn jaar abonement om is zodat ik dus kon opzeggen (duidelijk in vermeld trouwens, ook dat ik zekrt niet tevreden was met de gang van zaken), hier kreeg ik dus wel een heel duidelijk antwoord op met de datum. Bijgevolg zeg ik dus op deze datum ook op.

Ik vond edpnet een geweldig bedrijf, met een prima service (had er zelfs mijn domein onder gebracht), maar als ik zie wat ik sinds de verhuizing heb meegemaakt en aan kosten heb gehad, door hun fouten... nou nee bedankt, zeker aangezien er dan uiteindelijk ook totaal geen reactie word gegeven op een ticket.

dus tot hier mijn verhaal. of kort samengevat van zeer tevreden edpnet klant, tot iemand die niet kan wachten tot het jaar contract afgelopen is.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”