Belgacom is heus niet veel duurder

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Beste

ik werk nu een tijdje bij proximus heb mijn stage en enkele jaren gewerkt bij belgacom.
Het is een goed en leuk bedrijf om er te werken.
Belgacom is heus niet zoveel duurder hoor.
Je moet eigenlijk appelen met appelen,
en citroenen met citroenen vergelijken.
Die jaarcontracten is bij iedere provider zo, er zijn er zelfs nog slechtere bij.
Iedereen heeft zijn voor en nadelen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wow, laten we nu allemaal een abo nemen bij BGC !


Ohja, ik betwijfel het niet dat het niet slecht werken is bij Belgacom hoor ;)
Maar wij betalen ons blauw aan die geldwolven.
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

proxiboyke schreef:Beste
Iedereen heeft zijn voor en nadelen.


En de nadelen wegen niet op tegen de voordelen... :?
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Ik heb een paar jaar mijn gesprekken laten lopen via TalkTalk (onbeperkt bellen formule - met Belgacom abonnement), nu over naar Scarlet One Unlimited. Ik krijg bijna maandelijks een telefoontje van een BGC-verkoper of schriftelijke aanbiedingen om terug te komen. Nog nooit is een verkoper er in geslaagd mij een voordeliger aanbieding te doen voor een identieke formule bij Belgacom.
En telkens appelen met appelen vergeleken. Ze proberen juist door de formule anders voor te stellen de indruk te wekken dat het goedkoper is.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

proxiboyke schreef:Beste

ik werk nu een tijdje bij proximus heb mijn stage en enkele jaren gewerkt bij belgacom.
Het is een goed en leuk bedrijf om er te werken.
Belgacom is heus niet zoveel duurder hoor.
Je moet eigenlijk appelen met appelen,
en citroenen met citroenen vergelijken.
Die jaarcontracten is bij iedere provider zo, er zijn er zelfs nog slechtere bij.
Iedereen heeft zijn voor en nadelen.


Als je inderdaad je internet- en telefoonverbinding aan personeelstarieven krijgt, dan zal het niet zoveel duurder (of misschien zelfs goedkoper) zijn dan bij de alternatieve aanbieders. Je moet er dan wel de lage limieten bijnemen ;-)

::sarcasme modus aan:: Uit jouw bericht kan ik maar 1 ding concluderen : BGC is goed in het brainwashen van hun personeelsleden. Tenminste 1 ding dat ze goed doen ;-) ::sarcasme modus uit::
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Lord Utopia schreef:Wow, laten we nu allemaal een abo nemen bij BGC !


Ohja, ik betwijfel het niet dat het niet slecht werken is bij Belgacom hoor ;)
Maar wij betalen ons blauw aan die geldwolven.


je moet niet overdrijven.
Zo duur is belgacom niet.
en prijzen mogen zo maar niet verlaagd worden. daarvoor is er het BIPT.

en inderdaad het is hier fijn werken en goed betaald. meer moet dat toch niet zijn.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Uzzi schreef:
proxiboyke schreef:Beste

ik werk nu een tijdje bij proximus heb mijn stage en enkele jaren gewerkt bij belgacom.
Het is een goed en leuk bedrijf om er te werken.
Belgacom is heus niet zoveel duurder hoor.
Je moet eigenlijk appelen met appelen,
en citroenen met citroenen vergelijken.
Die jaarcontracten is bij iedere provider zo, er zijn er zelfs nog slechtere bij.
Iedereen heeft zijn voor en nadelen.


Als je inderdaad je internet- en telefoonverbinding aan personeelstarieven krijgt, dan zal het niet zoveel duurder (of misschien zelfs goedkoper) zijn dan bij de alternatieve aanbieders. Je moet er dan wel de lage limieten bijnemen ;-)

::sarcasme modus aan:: Uit jouw bericht kan ik maar 1 ding concluderen : BGC is goed in het brainwashen van hun personeelsleden. Tenminste 1 ding dat ze goed doen ;-) ::sarcasme modus uit::


brainwashen - jongen, ge weet niet waarover ge spreekt.
ieder personeelslid verdedigt altijd de produkten van zijn werkgever ongeacht waar hij werkt. is toch normaal.
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

hollebollegijs schreef:brainwashen - jongen, ge weet niet waarover ge spreekt.
ieder personeelslid verdedigt altijd de produkten van zijn werkgever ongeacht waar hij werkt. is toch normaal.


Ge zou moeten op uwe kop gevallen zijn om het niet te doen :?



uzzi schreef: brainwashen

Werkt ge al of hebt ge al eens vakantiejob gedaan? Zoja: liep je daar ook ganse tijd te neuten tegen uw klanten dat ze ergens anders moesten gaan? Je moet dat anders een proberen, zien hoe lang je er mag blijven van je baas. Mocht hij het niet ontdekken kan je nog altijd wachten op het faillissement alvorens een andere job te mogen zoeken :roll:



Edit: quotes goed gezet
Laatst gewijzigd door zippie666 19 jun 2007, 11:13, in totaal 2 gewijzigd.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

zippie666 schreef:
hollebollegijs schreef:brainwashen - jongen, ge weet niet waarover ge spreekt.
ieder personeelslid verdedigt altijd de produkten van zijn werkgever ongeacht waar hij werkt. is toch normaal.


Ge zou moeten op uwe kop gevallen zijn om het niet te doen :?

Werkt ge al of hebt ge al eens vakantiejob gedaan? Zoja: liep je daar ook ganse tijd te neuten tegen uw klanten dat ze ergens anders moesten gaan? Je moet dat anders een proberen, zien hoe lang je er mag blijven van je baas. Mocht hij het niet ontdekken kan je nog altijd wachten op het faillissement alvorens een andere job te mogen zoeken :roll:


liggen te neuten. die gasten die u bellen, doen gewoon hun job.
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

hollebollegijs schreef:liggen te neuten. die gasten die u bellen, doen gewoon hun job.


Dan verdedig ik belgacom eens en wordt het verkeerd geïnterpreteerd :P

Edit: al is het wss omdat ik alleen u gequote had en niet dienen daarboven :oops:
Laatst gewijzigd door zippie666 19 jun 2007, 11:11, in totaal 1 gewijzigd.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

hollebollegijs schreef:brainwashen - jongen, ge weet niet waarover ge spreekt.
ieder personeelslid verdedigt altijd de produkten van zijn werkgever ongeacht waar hij werkt. is toch normaal.



Dat is uiteraard normaal, ik doe dat ook. Ik ben echter bij mijn vorige werkgever weggegaan net om die reden. Ik ging eraan kapot om een product te verdedigen dat niet deed wat het moest doen en waarbij ik weinig/geen support kreeg. Hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat de BGC producten niet voldoen ;-)

Voor mij zijn er dus grenzen aan het verdedigen van uw eigen werkgever : verkoop geen onzin. Als het niet lukt, dan lukt het niet. Als het duurder is, dan is het duurder. BGC is helemaal niet geïnteresseerd in het concurreren op de prijs, althans toch niet voor internettoegang. Of dat niet mag of omdat ze dat niet willen, laat ik in het midden, daar heb ik geen zicht op. Ik ga ervan uit/hoop dat BGC andere troeven heeft die ze kunnen uitspelen en waardoor ze het prijsverschil kunnen verantwoorden.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Uzzi schreef:Voor mij zijn er dus grenzen aan het verdedigen van uw eigen werkgever : verkoop geen onzin. Als het niet lukt, dan lukt het niet. Als het duurder is, dan is het duurder.


Idd, ik wil de TS dit wel eens zien weerleggen:

- Discovery Line: €7/maand
- Dommel ADSL: €32,95/maand
- Voipcheap (€11,6/3 maand) dus grofweg €4/maand (een kleine marge)

Totaal: (gemiddeld) 43,95€/maand voor internet + onbeperkte (vaste) telefonie (waarvan een gedeelte gsm gesprekken)

En IMO is dit wel degelijk appelen met appelen vergelijken. Dus hou er mee op met te zeggen dat Belgacom 'niet zo duur' is.

Belgacom IS duur voor telefonie en internet.
TV is er wel goedkoper dan een gewoon kabelabbo, maar het feit dat je hiervoor Belgacom ADSL moet pakken is een serieuze no-no! :nono:
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

185 EURO voor 2 maand noemen jullie dat niet duur!!!
voor adsl GO en wat telefoon..... pot op met BGC.
adsl is al op dommel, volgende maand aanvraag discoveryline + voip bellen
das pas veeeel goedkoper.

Het gras is groener aan de overkant maar niet bij BELGACOW
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Jongens, Belgacom is zeker een goed en vooruitstrevend bedrijf, net zoals telenet !

Dank zij deze 2 is Belgie de trendsetter in europa !
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Voor mij is Belgacom - of beter de producten van Belgacom - iets dat op 2 dingen focust: betrouwbaarheid & eenvoudigheid. De dienst die ze leveren is er doorgaans altijd, en ze houden het eenvoudig (of ze marketen het zo). Voor die peace of mind willen mensen meer betalen.

De vergelijking die Maglor maakt is €-gewijs correct maar voor veel mensen te ingewikkeld. En dus blijven die waar ze zijn ;). Ikzelf ken genoeg van IT om mijn internet & telefonie te regelen in de puntjes zoals ik het wil. Wat vele techneuten hier vergeten is dat 80% van de bevolking er veel te weinig van kent en dus bevreesd is om iets dat werkt te veranderen.

Wie dus met BGC & TN wil concurreren moet een dummy proof product op de markt zetten dat de consument kan insteken en dat gewoonweg werkt. En dat liefst tegen een fors betere prijs.

Proxiboy heeft in mijn ogen alle gelijk dat ie z'n werkgever verdedigt, hij zou anders niet bepaald een loyale werknemer zijn.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

mensen mens jullie vergeten 1 ding

belgacom MOET EN IS VERPLICHT service aan te bieden die verlieslatend is !!!
Natuurlijk moet dit ook betaald worden.
Jullie moet niet op belgacom schieten, schiet allemaal op het bipt en vraag dat belgacom deze diensten niet meer moeten aanbieden en de tarieven zullen wel dalen.
Ofwel de anderen ook verplichten deze dienst aan te bieden en je zal zien de prijzen zullen ook de hoogte ingaan.
Dat bedoel ik met appelen met appelen vergelijken.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

proxiboyke schreef:mensen mens jullie vergeten 1 ding

belgacom MOET EN IS VERPLICHT service aan te bieden die verlieslatend is !!!
Natuurlijk moet dit ook betaald worden.
Jullie moet niet op belgacom schieten, schiet allemaal op het bipt en vraag dat belgacom deze diensten niet meer moeten aanbieden en de tarieven zullen wel dalen.
Ofwel de anderen ook verplichten deze dienst aan te bieden en je zal zien de prijzen zullen ook de hoogte ingaan.
Dat bedoel ik met appelen met appelen vergelijken.


voila, bij belgacom betaal je voor de service. terwijl anderen goedkoper zijn maar weinig of geen service aanbieden. daar zit hem het grote verschil.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

proxiboyke schreef:mensen mens jullie vergeten 1 ding

belgacom MOET EN IS VERPLICHT service aan te bieden die verlieslatend is !!!
Natuurlijk moet dit ook betaald worden.
Jullie moet niet op belgacom schieten, schiet allemaal op het bipt en vraag dat belgacom deze diensten niet meer moeten aanbieden en de tarieven zullen wel dalen.
Ofwel de anderen ook verplichten deze dienst aan te bieden en je zal zien de prijzen zullen ook de hoogte ingaan.
Dat bedoel ik met appelen met appelen vergelijken.


Ik ken het sociaal telefoontarief. Wat zijn zoal de andere diensten die BGC verplicht moet aanbieden waarop ze (naar hun eigen zeggen) verlies maken ?
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

hollebollegijs schreef:voila, bij belgacom betaal je voor de service. terwijl anderen goedkoper zijn maar weinig of geen service aanbieden. daar zit hem het grote verschil.


Nu zijn we er. Zeg dus niet dat BGC niet veel duurder is dan andere providers. Er zit wel degelijk een (serieus) prijsverschil tussen BGC en andere aanbieders. BGC heeft evenwel andere troeven die voor een heel aantal klanten dit prijsverschil rechtvaardigen.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

hollebollegijs schreef:voila, bij belgacom betaal je voor de service. terwijl anderen goedkoper zijn maar weinig of geen service aanbieden. daar zit hem het grote verschil.


Maar je betaalt er wel redelijk veel voor: op elke telefoonlijn nemen ze 100% marge. Aan mijn discovery lijn verdienen ze 3€ per maand op een bedrag van 6,80 of hoeveel het ondertussen ook is.

Vraag het maar eens aan ons Bridget ;).
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

1207 1204 zij de grootse verliesposten !
zo zijn er nog een paar
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

hollebollegijs schreef:
je moet niet overdrijven.
Zo duur is belgacom niet.
en prijzen mogen zo maar niet verlaagd worden. daarvoor is er het BIPT.

en inderdaad het is hier fijn werken en goed betaald. meer moet dat toch niet zijn.

Alsof ze willen verlagen :lol:
Ze hebben ze juist geïndexeerd. Of heeft het bipt ze daartoe gedwongen.
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Coop schreef:Jongens, Belgacom is zeker een goed en vooruitstrevend bedrijf, net zoals telenet !

Dank zij deze 2 is Belgie de trendsetter in europa !

Dikke zever.
België loopt achter op het vlak van ongeveer alle nutsvoorzieningen: elektriciteit, aardgas, telefoon, internet, noem maar op.
Voor internet en digitale tv is er dan nog niet eens een homogene bevoegdheid federaal/gewestelijk.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

localhost schreef:
Coop schreef:Jongens, Belgacom is zeker een goed en vooruitstrevend bedrijf, net zoals telenet !

Dank zij deze 2 is Belgie de trendsetter in europa !

Dikke zever.
België loopt achter op het vlak van ongeveer alle nutsvoorzieningen: elektriciteit, aardgas, telefoon, internet, noem maar op.
Voor internet en digitale tv is er dan nog niet eens een homogene bevoegdheid federaal/gewestelijk.


Uwe sarcasme-detector is kapot denk ik ;).
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

hellsnake schreef:
hollebollegijs schreef:
je moet niet overdrijven.
Zo duur is belgacom niet.
en prijzen mogen zo maar niet verlaagd worden. daarvoor is er het BIPT.

en inderdaad het is hier fijn werken en goed betaald. meer moet dat toch niet zijn.

Alsof ze willen verlagen :lol:
Ze hebben ze juist geïndexeerd. Of heeft het bipt ze daartoe gedwongen.


over die indexering moet je niet klagen. je loon wordt ook aangepast.
zullen we daar ook mee stoppen???
trouwens het was 3 jaar geleden dat belgacom nog eens een indexering had doorgevoerd
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

hollebollegijs schreef:
hellsnake schreef:
hollebollegijs schreef:
je moet niet overdrijven.
Zo duur is belgacom niet.
en prijzen mogen zo maar niet verlaagd worden. daarvoor is er het BIPT.

en inderdaad het is hier fijn werken en goed betaald. meer moet dat toch niet zijn.

Alsof ze willen verlagen :lol:
Ze hebben ze juist geïndexeerd. Of heeft het bipt ze daartoe gedwongen.


over die indexering moet je niet klagen. je loon wordt ook aangepast.
zullen we daar ook mee stoppen???
trouwens het was 3 jaar geleden dat belgacom nog eens een indexering had doorgevoerd


We spreken wel niet over brood of choco hé
we spreken over een produkt, dat overal goedkoper word, door de moderne technologie

een indexaanpassing was dus zeker niet op zijn plaats....
de koe zegt boe
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

hollebollegijs schreef:over die indexering moet je niet klagen. je loon wordt ook aangepast.
zullen we daar ook mee stoppen???
trouwens het was 3 jaar geleden dat belgacom nog eens een indexering had doorgevoerd

het wordt tijd dat jullie snelheid en limieten eens geïndexeerd worden
want alles in de informaticawereld wordt goedkoper, behalve uw kutwerkgever dan
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

hollebollegijs schreef:
hellsnake schreef:
hollebollegijs schreef:
je moet niet overdrijven.
Zo duur is belgacom niet.
en prijzen mogen zo maar niet verlaagd worden. daarvoor is er het BIPT.

en inderdaad het is hier fijn werken en goed betaald. meer moet dat toch niet zijn.

Alsof ze willen verlagen :lol:
Ze hebben ze juist geïndexeerd. Of heeft het bipt ze daartoe gedwongen.


over die indexering moet je niet klagen. je loon wordt ook aangepast.
zullen we daar ook mee stoppen???
trouwens het was 3 jaar geleden dat belgacom nog eens een indexering had doorgevoerd


Technologie wordt steeds beter en goedkoper, ik heb eerlijk gezegd nog geen enkel technologieproduct geweten dat duurder en/of slechter wordt in de tijd. Behalve internet van Telenet en Belgacom natuurlijk :lol:
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Nog iemand die deze threads beu wordt ?

Het komt altijd op hetzelfde neer: Iedereen weet het, maar niemand kan/wil er iets aan doen.


Ben benieuwd waar we over 2 jaar staan (Snelheden + limieten bij Telenet/Belgacom), de anderen zijn te klein om rekening mee te houden en zullen dus veel mooiere aanbiedingen hebben.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

_rEuTeL_ schreef:
hollebollegijs schreef:over die indexering moet je niet klagen. je loon wordt ook aangepast.
zullen we daar ook mee stoppen???
trouwens het was 3 jaar geleden dat belgacom nog eens een indexering had doorgevoerd

het wordt tijd dat jullie snelheid en limieten eens geïndexeerd worden
want alles in de informaticawereld wordt goedkoper, behalve uw kutwerkgever dan


dat belgacom dit hanteert, daar kan ik weinig aan doen.
wie zegt dat ik dit persoonlijk goed vind.
En tweede opmerking, een beetje op je woorden letten hier op het forum. ook al vind je mijn werkgever niet denderend, je kan dat op andere manieren verwoorden.
gert.jansen
Pro Member
Pro Member
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 jun 2007, 23:29
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Best mee akkoord dat de poster zijn werkgever en diens producten verdedigt, maar dit is niet echt een verdediging, maar eerder een statement, dat volgens mij niet eens klopt.

Ik verdedig ook de (IT-)produkten die wij verdelen, ook die waarvan ik weet dat ze niet beter zijn of zelfs slechter dan de concurrentie, ook als ze duurder zijn zonder échte meerwaarde tegenover een concurrerend produkt.

Maar dan hou ik het bij verdedigen als het produkt in twijfel wordt getrokken, ik ga er niet zelf reklame voor zitten maken door te zeggen dat het beter of goedkoper is... :|
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

Deej_1977 schreef:
localhost schreef:
Coop schreef:Jongens, Belgacom is zeker een goed en vooruitstrevend bedrijf, net zoals telenet !

Dank zij deze 2 is Belgie de trendsetter in europa !

Dikke zever.
België loopt achter op het vlak van ongeveer alle nutsvoorzieningen: elektriciteit, aardgas, telefoon, internet, noem maar op.
Voor internet en digitale tv is er dan nog niet eens een homogene bevoegdheid federaal/gewestelijk.


Uwe sarcasme-detector is kapot denk ik ;).


LMAO!

On topic, reactie op die verlieslatende producten/diensten.

Afin, Belgacom heeft verlieslatende producten, zoals denk ik elk bedrijf dat zich serieus neemt. Al is het maar om een service op te bouwen.
Denken we maar aan een klantendienst...
Deze heeft wel een andere verborgen functie dan klanten te helpen bij Belgacom maar soite, dat is een ander verhaal.

Ik zei het steeds zo tegen een klant: de service die Belgacom u biedt is ongeëvenaard... (toen was er vaak een stilte of een lach op de achtergrond)... :|

MAAR inderdaad Belgacom KAN, IS IN DE MOGELIJKHEID om meer service te bieden dan kleinere bedrijven op de Belgische markt.


Normaal toch als je als bedrijf bijna één miljard euro WINST maakt, zelfs met al die verlieslatende diensten of producten.
:-o
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

see sig :evil:
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

en laten we dan zeker het bipt niet vergeten, die over alles zijn zegje heeft.
Als je een promo wilt doen, moet je eerst de goedkeuring hebben van bipt.

Zie je het al gebeuren jef de beenhouwe om de hoek wilt zijn biefstukken in reclame zetten en moet eerst de goedkeuring vragen van de federatie der beenhouwers
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

hollebollegijs schreef:
proxiboyke schreef:mensen mens jullie vergeten 1 ding

belgacom MOET EN IS VERPLICHT service aan te bieden die verlieslatend is !!!
Natuurlijk moet dit ook betaald worden.
Jullie moet niet op belgacom schieten, schiet allemaal op het bipt en vraag dat belgacom deze diensten niet meer moeten aanbieden en de tarieven zullen wel dalen.
Ofwel de anderen ook verplichten deze dienst aan te bieden en je zal zien de prijzen zullen ook de hoogte ingaan.
Dat bedoel ik met appelen met appelen vergelijken.


voila, bij belgacom betaal je voor de service. terwijl anderen goedkoper zijn maar weinig of geen service aanbieden. daar zit hem het grote verschil.
hoeveel keer hebben we dat liedje niet al moeten aanhoren :roll:
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

hollebollegijs schreef:
hellsnake schreef:
hollebollegijs schreef:
je moet niet overdrijven.
Zo duur is belgacom niet.
en prijzen mogen zo maar niet verlaagd worden. daarvoor is er het BIPT.

en inderdaad het is hier fijn werken en goed betaald. meer moet dat toch niet zijn.

Alsof ze willen verlagen :lol:
Ze hebben ze juist geïndexeerd. Of heeft het bipt ze daartoe gedwongen.


over die indexering moet je niet klagen. je loon wordt ook aangepast.
zullen we daar ook mee stoppen???
trouwens het was 3 jaar geleden dat belgacom nog eens een indexering had doorgevoerd

Ik had het ook niet echt over het mogen van een indexaanpassing. Dat mag een bedrijf altijd maar in het begin van deze thread zei je dat belgacom de prijzen niet mocht verlagen van het bipt. Maar door die indexaanpassing hebben ze bewezen dat ze dat ook helemaal niet willen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

hollebollegijs schreef:over die indexering moet je niet klagen. je loon wordt ook aangepast.
zullen we daar ook mee stoppen???
trouwens het was 3 jaar geleden dat belgacom nog eens een indexering had doorgevoerd
Binnen 3 jaar nog een indexering ?
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Lord Utopia schreef:
hollebollegijs schreef:over die indexering moet je niet klagen. je loon wordt ook aangepast.
zullen we daar ook mee stoppen???
trouwens het was 3 jaar geleden dat belgacom nog eens een indexering had doorgevoerd
Binnen 3 jaar nog een indexering ?

misschien krijgen we dan weer 2GB volume bij :lol:
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

proxiboyke schreef:en laten we dan zeker het bipt niet vergeten, die over alles zijn zegje heeft.
Als je een promo wilt doen, moet je eerst de goedkeuring hebben van bipt.

Zie je het al gebeuren jef de beenhouwe om de hoek wilt zijn biefstukken in reclame zetten en moet eerst de goedkeuring vragen van de federatie der beenhouwers


Proxiboyke, Belgacom heeft héél veel centjes om kortstondig gigantisch veel promo's en reclames te voeren... Juist genoeg om al die snertISP'tjes zoals Dommel en EDPNET volledig de grond in te boren...

Zie je dat al gebeuren wanneer het BIPT alles zou toelaten? Nee laat die kleine telecomboelekes ook maar eens de kans krijgen, Belgacom heeft genoeg slagkracht en NOG belangrijker tijd gehad om er iets aan te doen.

MAAR kben t er volledig mee akkoord dat het BIPT VééL beter kan! Wat ze tot nu toe hebben gepresteerd is alles bureaucratischer maken...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

hellsnake schreef:
Lord Utopia schreef:
hollebollegijs schreef:over die indexering moet je niet klagen. je loon wordt ook aangepast.
zullen we daar ook mee stoppen???
trouwens het was 3 jaar geleden dat belgacom nog eens een indexering had doorgevoerd
Binnen 3 jaar nog een indexering ?

misschien krijgen we dan weer 2GB volume bij :lol:
+20 % he :P
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”