ditCh schreef:Erg goed ben je blijkbaar niet geïnformeerd, de 36uren disconnects doen zich voor bij elke ISP die op het Turboline netwerk zit, dus ook de eigen Belgacom Skynet klanten ...Kabukijo schreef:
En daar heb ik ook al mijn bedenkingen over gehad. Namelijk, gebruikt bc ons als speelbal om ons terug te winnen met héél die boel te saboteren al dan niet opzettelijk!!!??
Waar ergens in die quote die jij aanhaald refereer ik naar die zogenaamde 36 eurootjes disconnect hehe. Echt dat is terug zo een manuevre/voorbeeld om mij onderuit te proberen te halen hahaha. Maar ik lach dat gewoon weg hoor hahaha.
Meon schreef: Kabukijo; gelieve je toon aan te passen, met uitlachen help je niemand en nog minder jezelf.En probeer ook aan te nemen dat anderen het wel eens bij het rechte eind kunnen hebben en jij verkeerd kan zitten.
Ik heb me de moeite bespaard het volledige topic te doorlezen, maar het is wel duidelijk dat je gedrag als storend wordt ervaren.
Met alle respect beste meon,
Ik lach hen niet uit, ik lach hen hooguit toe, ik herhaal ik lach hen amper toe. Want ik heb eigenlijk héééél wat meer HAHAAA"s in mijn mars hoor hahahah. Nog meer zelfs, als je me zou horen lachen zou vélen waaronder u meon niet metteen het slechtste over mij denken hoor. Want zeg nu zelfjes meontjes, het zijn dan ook niet bepaald de ZONNESTRAALTJES Hé die hier komen posten en vooral QUOTEN hahahahah.
Bovendien heb ik nooit beweerd dat mijn manier dé manier is om iets op te lossen. Ik denk zelfs dat ik nog geen oplossing heb geplaatst maar amper mijn mening gevormd hebt over hetgeen ik denk dat gaande is met héél die verbinding circus. Laat staan mijn overtuigingen opdringen, zo zit ik niet in elkaar. Alleen gebeurt het wel dat ik mij véél moet herhalen en terug ophalen wat ik heb geschreven. Want vélen denken de waarheid naar hun hand te kunnen zetten door mijn postjes verkeerd te interpreteren al dan niet opzettelijk.
Maar als je liever hebt dat ik wegblijf vanwege een paar stijve harken, mij niet gelaten hoor. Ik vindt meestal de oplossingen toch zelf hetzij door rond te neuzen op forums of anders. Want toegegeven ik ben niet echt een postfreak hoor. Ik wou alleen wat goeds doen en bijdragen aan die problematic en mijn ervaringen kwijt hier. Maar dankbaarheid is ver te zoeken tegenwoordig.
mvg kabster,