Grafische Tutorials

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase.be crew kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase.be wordt hier gepost.
Plaats reactie
Grunger`
Member
Member

Yadda yadda
Laatst gewijzigd door Grunger` 21 feb 2018, 19:03, in totaal 1 gewijzigd.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Wel Grunger`, met alle plezier.

En om dat kracht bij te zetten zal ik ook een tutorial maken in die richting ;-).

Ik zal naar de andere mods voorstellen van een nieuwe sectie te maken, "websites creëeren" of zoiets, waar wij dan terecht kunnen met die dingetjes.

In elk geval: je mag gerust die tutorial maken, je krijgt uiteraard full credit. Je kan die dingen wel niet zelf online zetten. Je kan dan best een mod een zipje of zoiets sturen met al de gebruikte bestandjes in.

Ik kijk er naar uit te zien wat een fellow-webmaster er van bakt ;-)
Grunger`
Member
Member

Yadda yadda
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Nen tutorial over "grafische aspecten voor bv hun website", maar geen cursus webdesign?

Hmm, ik versta hieronder dat je het over de layout gaat hebben, over css maar niet over de html/php/mysql of wat dan ook. Enkel de layout elementen: flash/afbeeldingen/animations/css/...

Nuja, dat is een zéér leuk voorstel, iedereen staat vrij zijn steentje bij te dragen. Ik denk dat we dit best even intern bespreken hoe we dit best aanpakken.

Je mag zeker en vast zo iets maken, maar zorg er best wel voor dat het voor iedereen begrijpbaar is, dus niet enkel voor de insiders van de grafische wereld ;-).
I love it when a plan comes together!
Grunger`
Member
Member

Yadda yadda
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Mja, dat is idd wel vrij specifiek.. ma kom je mag dit zeker doen. Ik denk dat we in Tutorials wel ergens een plekje kunnen maken.

Ik zou zeggen, indien je iets hebt, mail die dan in een zipje, zoals meon zegt en dan zorgt iemand van ons wel voor de intgratie in de portal.

We zullen jouw tutorials dan aanvullen met tutorials over html/css/...
dan vormt dat een mooier geheel.
I love it when a plan comes together!
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Da houdt dus ook in dat ge van mensen die uwen tutorial lezen, verwacht dat ze bepaalde programma's hebben (bv. adobe photoshop of iets anders...). Nu heeft elk programma zijn eigen opties of doet elk programma dat net iets anders. Hoe gaat ge da oplossen?
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Grunger`
Member
Member

Yadda yadda
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”