kabel-internet op kot

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
jenske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:08
Locatie: Herselt
Contacteer:

Ik ga volgend jaar op kot in Antwerpen maar er is in het gebouw geen internetverbinding voorzien. Er is GEEN telefoonkabel tot op de kamers dus is ADSL al niet mogelijk. Kabel is er wel tot op de kamer. Is Telenet hiervoor de enige aanbieder of zijn er nog anderen die betaalbaarder zijn voor een student? :lol:
Kriep
Plus Member
Plus Member
Berichten: 199
Lid geworden op: 13 apr 2007, 19:22

jenske schreef:Ik ga volgend jaar op kot in Antwerpen maar er is in het gebouw geen internetverbinding voorzien. Er is GEEN telefoonkabel tot op de kamers dus is ADSL al niet mogelijk. Kabel is er wel tot op de kamer. Is Telenet hiervoor de enige aanbieder of zijn er nog anderen die betaalbaarder zijn voor een student? :lol:


Telenet it is...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Alleen telenet is verkrijgbaar via de kabel in Antwerpen.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Kijk ook eens of het geen rijgnet is, want dan is telenet internet ook geen optie.
Als je je adres eens in een PM stuurt kan ik het dinsdag eens nakijken.
jenske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:08
Locatie: Herselt
Contacteer:

Tzal dan een internetcafé ofzo worden want ik gun Telenet geen eurocent!
jenske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:08
Locatie: Herselt
Contacteer:

Rodestraat 11, 2000 ANTWERPEN is het adres.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

jenske schreef:Tzal dan een internetcafé ofzo worden want ik gun Telenet geen eurocent!

Good choice :)
Anders een wifinetwerk in de buurt ofzo.
Kartouch
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 22 jan 2005, 14:15
Bedankt: 1 keer

Je kan natuurlijk ook met de kotbaas en kotgenoten rond tafel gaan zitten. Leg een telefoonlijn, plaats een switch, en surf dan allemaal via ADSL.

Zaak blijft dan duidelijke afspraken te maken. Kwestie van het verbruik evenredig te houden, ofwel te betalen naargelang het verbruik.
jenske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:08
Locatie: Herselt
Contacteer:

In het kot op de bovenste verdieping is wel een telefoonkabel (wss komt deze dan van beneden). Dus mss eens vragen om een splitsing te plaatsen vanonder en dan een draadloos netwerkje opstellen 8) We geraken er wel uit.
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

anders eens is http://www.wirelessantwerpen.be proberen is al wel lang geleden dat ik nog eens verbonden heb op hun netwerk, maar het werkte prima.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare
Contacteer:

jenske schreef:Tzal dan een internetcafé ofzo worden want ik gun Telenet geen eurocent!


Goeie!!! Maar ik vrees dat de meeste internetcafé's ofwel een internet-aansluiting van Belgacom of van Telenet hebben, dus tis heel moeilijk (zeg maar onmogelijk) om beide bedrijven geen cent te geven als je op internet wilt in België.
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
jenske
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:08
Locatie: Herselt
Contacteer:

Tegen telenet heb ik persoonlijk iets (stomme Bruno & An van de "help"desk). Maar tegen Belgacom heb ik niets hoor. Ik verkies nu wel Dommel maar dat is enkel omdat het goedkoper is en meer download dan Belgacom. Op kot heb ik het internet enkel nodig voor opzoekwerk voor school e.d.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”