Deze morgen omstreeks 8.00 uur hier in Mortsel/Antwerpen geen connectie met Scarlet.
Ik had communicatie met belgacom, maar geen authenticatie bij Scarlet. In de loop van de voormiddag is het opgelost.
Onlangs dacht ik eraan Scarlet one te gaan aanschaffen, maar nu ik de derde keer op enkele weken tijd geen connectiviteit heb, begin ik me vragen te stellen.
Alternatieven:
belgacom ADSL go + I-talk
telenet combinatie met freephone
scarlet down deze morgen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Idem hier ... altijd BGC bij mijn ouders gehad ( zij hebben het nog steeds ), nog maar 1 keer een probleem gehad na een blikseminslag in de buurt ( zowel tel als adsl down ), was binnen de 24 uren in orde. Draait nog altijd super.hellsnake schreef:Belgacom is heel stabiel en ik heb nog nooit geweten dat het niet werkte. Maar hou wel rekening met de 12GB download limiet bij adsl go.
-
- Starter
Dat is geen probleem, maar hoe stabiel is de I-talk. Een nieuw product, maar heeft daar al iemand ervaringen mee?hellsnake schreef:Belgacom is heel stabiel en ik heb nog nooit geweten dat het niet werkte. Maar hou wel rekening met de 12GB download limiet bij adsl go.
Ik zou dan de gewone klassieke analoge lijn opzeggen, en alleen met de I-talk klappen.