Ik zou eens enkele reacties willen hebben over Scarlet.
Zijn er niet te veel problemen bij deze ISP.
Mensen, zet hier uw mening.
redenen waarom ik misschien zou overstappen zijn:
-downloadlimiet: als je over de 10GB zit heb zit je niet op smallband
-hogere uploadsnelheid
En gaat dat makkelijk zo overstappen?
Hoelang duurt het voor het abbo bij skynet definief afloopt?
Wat moet je juist doen om je abbo op te zeggen?
Zijn er aansluitingskosten bij scarlet als je reeds adsl hebt?
overstappen naar SCARLET
Gewoonlijk doe je gewoon je aanvraag bij planet internet (scarlet) en zij doen het nodige om je abonnement bij je huidige provider op te zeggen, er zijn geen bijkomende kosten voor je activatie bij scarlet, alleen maandelijkse domiciel van 39.50 €
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Wat betreft de eigenlijk overstap zijn er genoeg topics open in dit forum:
Gelieve die eerst eens te bekijken. Zoals daar reeds gezegd zal je een tijdje zonder synch zitten. (complete outage).
Ghost-be heeft trouwens al volledig geantwoord.
Indien je je abo vroegtijdig bij Skynet verbreekt (bvb jaarabonnement) zal je wel een 'boete' moeten betalen dacht ik. Indien geen jaarabonnement is het perfect opzegbaar. Duurt een aantal dagen. reken op een tiental.
Het enige dat ik kan zeggen over scarlet dat de mailservers en de service rond de mailservers niet altijd alles is. Ik heb al 4x moeten bellen naar de technici om een mailbox die bij activatie van het abonnement niet geactiveerd was... reden: foutje met de dbase zeggen ze dan . Af en toe doen die mailservers raar.. maarja waar niet.
Gelieve die eerst eens te bekijken. Zoals daar reeds gezegd zal je een tijdje zonder synch zitten. (complete outage).
Ghost-be heeft trouwens al volledig geantwoord.
Indien je je abo vroegtijdig bij Skynet verbreekt (bvb jaarabonnement) zal je wel een 'boete' moeten betalen dacht ik. Indien geen jaarabonnement is het perfect opzegbaar. Duurt een aantal dagen. reken op een tiental.
Het enige dat ik kan zeggen over scarlet dat de mailservers en de service rond de mailservers niet altijd alles is. Ik heb al 4x moeten bellen naar de technici om een mailbox die bij activatie van het abonnement niet geactiveerd was... reden: foutje met de dbase zeggen ze dan . Af en toe doen die mailservers raar.. maarja waar niet.
I love it when a plan comes together!
- ldegheest
- Plus Member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 28 mei 2003, 16:47
- Locatie: Zulte
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
OK, en hoe kan ik dan weten dat ik over een jaarabonnement beschik?
En nu PI eigenlijk scarlet geworden is, is er nog altijd geen probleem als je een over je limiet zit. Of hebben ze ook al volume packs ingevoerd?
En nu PI eigenlijk scarlet geworden is, is er nog altijd geen probleem als je een over je limiet zit. Of hebben ze ook al volume packs ingevoerd?
@ldegheest
Als je op de homepage van Skynet bent , neven Info & Help >
Ga je naar "Mijn Abonnement" > Administratief > Klik op Contract >
Inloggen : Daar vind je uw gegevens. Of ben je geen abonnee van Skynet ?
Als je op de homepage van Skynet bent , neven Info & Help >
Ga je naar "Mijn Abonnement" > Administratief > Klik op Contract >
Inloggen : Daar vind je uw gegevens. Of ben je geen abonnee van Skynet ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Welke bevindingen heb je nog nodig?
Je kan ook de search eens gebruiken en zoeken op scarlet of planet internet. (en varianten). Dan kom je zo wat alle topics met problemen rond die isp tegen. Véél zijn het er niet, ma kom.. dan heb je iets..
Je kan ook de search eens gebruiken en zoeken op scarlet of planet internet. (en varianten). Dan kom je zo wat alle topics met problemen rond die isp tegen. Véél zijn het er niet, ma kom.. dan heb je iets..
I love it when a plan comes together!
- ldegheest
- Plus Member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 28 mei 2003, 16:47
- Locatie: Zulte
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Is het zeker dat SCARLET zelf ervoor zorgt dat mijn abonnement bij skynet wordt opgezegd? Ik heb al overal op hun site gezocht en dit staat nergens vermeld. Ook een e-mail adres kan ik nergens vinden!
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
Via email is het support droevig.. je vindt idd moelijk een 0800-nummer of een deftig emailadres waarop ze antwoorden.
Ik stel voor dat je eens belt naar 02/2752727 dat is de technische dienst.
Er is nog een 0800-nummer van de klantendienst, maar ik vind het niet direct terug.. als ik het vind laat ik het nog weten.
Maar je mag betrouwen op de info van Ghost-be zenne Hij is BGC medewerker eh.. in elk geval: bij een overstap naar A2F, regelt A2F ook alles.. dus don't worry
En anders doe je alles zelf eh..
Ik stel voor dat je eens belt naar 02/2752727 dat is de technische dienst.
Er is nog een 0800-nummer van de klantendienst, maar ik vind het niet direct terug.. als ik het vind laat ik het nog weten.
Maar je mag betrouwen op de info van Ghost-be zenne Hij is BGC medewerker eh.. in elk geval: bij een overstap naar A2F, regelt A2F ook alles.. dus don't worry
En anders doe je alles zelf eh..
I love it when a plan comes together!