![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
'k durft niet te bellen om te vragen hoe't noemt, ze zouden mij daar wa veel te hard uitlachen!
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Is het met lyrics ?zippie666 schreef:Welk liedje is dat dat ze spelen als je moet wachten? 'k vind het echt een cool deuntje, kan er niet aan doen!![]()
'k durft niet te bellen om te vragen hoe't noemt, ze zouden mij daar wa veel te hard uitlachen!
je zult wel moeten anders kunnen we je niet helpen.zippie666 schreef:neen, anders zou ik er wel via google opgekomen zijn![]()
't gaat zo "taaadaaaaaa daa daadadaaaaaaa da daaaaaaa" maar 'k ga't nu wel niet neuriën in de micro ofzo
^^hellsnake schreef:je zult wel moeten anders kunnen we je niet helpen.zippie666 schreef:neen, anders zou ik er wel via google opgekomen zijn![]()
't gaat zo "taaadaaaaaa daa daadadaaaaaaa da daaaaaaa" maar 'k ga't nu wel niet neuriën in de micro ofzo
En doe het dan direct met de webcam en post het op youtube.
'k zal mij gaan haastenLord Utopia schreef: doe het eens snel
kunnen we je helpen
Ik neem aan dat het om Hooverphonic - Eden gaat. Draaien ze wel eens op StuBru.zippie666 schreef:Welk liedje is dat dat ze spelen als je moet wachten? 'k vind het echt een cool deuntje, kan er niet aan doen!![]()
moest dat nu echtMarauder schreef:Ik neem aan dat het om Hooverphonic - Eden gaat. Draaien ze wel eens op StuBru.zippie666 schreef:Welk liedje is dat dat ze spelen als je moet wachten? 'k vind het echt een cool deuntje, kan er niet aan doen!![]()
Cya
Zo'n aandachtshoertje ben ik nu eens nét niethellsnake schreef:moest dat nu echt![]()
Hij ging bijna een youtube video posten
*ring*DarthDavy schreef:Da's idd een goe nummer. Damn, krijg goesting om naar Dommel te bellen, maar kheb geen probleem... Dan is't ook wa dom om te bellen.