Siemens SANTIS ADSL 50

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Fr3aK

Ik heb deze router en alles werkte perfect tot gisteren ik men lease time van de dhcp in de router op 10 dagen heb gezet ipv 1 dag, toen wilde men router niet meer verbinden met men adsl2fit lijn en geeft hij een error in de aard van "error while reading/owning node...". Ik heb dus alles gereset naar default alles afgesloten en opnieuw geconfiged en nu geeft hij telkens dezelfde fout. Heeft er iemand dit probleem al gehad, hoe los ik het op ?

Greetz

BTW: kzit nu op men telenet lijn die nog altijd niet is afgesloten :|
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Hallo,
Er bestaat als een topic over >
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 3854#13854
ofwel
http://selfcare.belgacom.net/index.html ... :adsl:adsl
Wellicht vind je daar al de nodige uitleg :-)
Afbeelding
Fr3aK

Kheb de oplossing nog niet gevonden maar ik gebruik geen Wireless dus ik gebruik gewoon de switch in die router :)

Greetz
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Dus, je hebt de modem al gereset en het werkt niet? De synch al verbroken? reset met de synch al gedaan?

Staat de lease nog altijd op 10dagen?

Doe eens een compleet reinstall. Normaal zou dat geen problemen mogen geven.
I love it when a plan comes together!
Fr3aK

Kheb een compleet nieuwe reinstall gedaan en het is nog niet opgelost, telkens ik wil inloggen komt er op establisging en dan terminate en krijg ik geen ip. Ik heb wel synch want bij de info staat er 4096/512 dus ik denk dat er iets mis is met men login, kheb hem al een paar keer opnieuw ingegeven en tlukt nog altijd niet. Als het vandaag niet opgelost geraakt dan bel ik morgen om men account te resetten.

Greetz
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Hmm, kan je eens proberen inloggen met een gewone modem ofzo?

Dan kan je het direct bepalen of je problemen hebt met je account.

Staat er @A2F achter? of staat dat ergens bij Service?
Fr3aK

wel, bij mijn rouer staat er ergens "Service Name"
en "Service Server" beiden leeg :???: is da normaal? moet daar iets bij ingevuld worden?

Greetz Fr3aK
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik weet dat het niet dezelfde router is, maar doe eens het gelijkaardige zoals men een wireless installed.

Staat die @A2F achter jouw login?
Fr3aK

ja die @A2F staat erachter
Fr3aK

Ok ik heb maandag gebeld en ze hadden me zondag afgesloten omdat ze een mail van Universal Anti-Piracy hadden binnegekregen omdat we op een xdcc server Johnny English shareden :( . We hebben nu terug inet maar het mag niet meer gebeuren :o

Greetz
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Fr3aK,

Ja dat is iets waar de RIAA zo achter zit. Het gaat hem niet over diegene die het download wel om diegene die het shared. Enja, dat is dus een inbreuk. A2F staat er al een beetje om bekend om makkelijk te zwichten voor de platenfirma's.

Nuja, eigenlijk zijn ze in hun recht.. en jij in fout :)

Probleem dus opgelost :)
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”