http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 062007_026
Nieuwe Jeltsin?
-
Lord Utopia
- Erelid

- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Prachtig
Toont alleen maar weer dat ook de wereldleiders menselijk zijn he
Misschien een tip voor andere politiekers die hun "street-cred" wat willen opvijzelen (als ze 'goeie' drinkers zijn, ten minste)?
Die Sarkozy ziet er trouwens ne zeer sympathieken uit - ik dacht dat dat nogal nen 'drogen' was (pun intended) 
- Robbe
- El Robre

- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Ik ben zeker de enige die het als een moment van ademnood na een tussenspurt ziet ?
Dit is weer het zoveelste bericht dat in de ether wordt gesmeten zonder gefundeerd te zijn op onmiskenbare feiten.
En dat journalisten in alles sensatie zien ... dat is ook niet verbazingwekkend meer.
Dit is weer het zoveelste bericht dat in de ether wordt gesmeten zonder gefundeerd te zijn op onmiskenbare feiten.
En dat journalisten in alles sensatie zien ... dat is ook niet verbazingwekkend meer.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]- Ken
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Na een uitgebreide maaltijd met oesters, kaviaar, champagne en whatever 'm nog binnen gekapt heeft.hellsnake schreef:JaRobbe schreef:Ik ben zeker de enige die het als een moment van ademnood na een tussenspurt ziet ?
Hij doet gewoon raar en dat zal wel niet zijn door alleen een beetje te lopen.
Ah, het zijn ook maar mensen
Imo heeft poetin em nog een wodka gegeven om het toffe gesprek af te sluiten en heeft hij dat een beetje overschat
Doet me terug denken aan die beelden van die dronken persoon van de vorige verkiezingen.
Imo heeft poetin em nog een wodka gegeven om het toffe gesprek af te sluiten en heeft hij dat een beetje overschat
Doet me terug denken aan die beelden van die dronken persoon van de vorige verkiezingen.
-
Lord Utopia
- Erelid

- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Die PS'erSnakehit schreef:Ah, het zijn ook maar mensen![]()
ook zo prachtig