Scarlet emailen - Geen formulier?
Op verschillende plaatsen op de Scarlet site staat iets in de aard van 'Voor support via email, gebruik het formulier op http://mijn.scarlet.be.' Ik zie daar echt geen formulier staan. Weet iemand waarom? Hoe kan je Scarlet via email contacteren?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Ga naar mijn.scarlet.be -> klantendienst -> kies ergens een topic uit (bvb Facturatie en dan bvb Hoe ziet mijn Scarlet factuur er uit?). Daarna verschijnt onderaan een knop 'Contact'
Ik vind het nog niet. Als ik op klantendienst klik, word ik naar deze pagina gestuurd. Zo geraak ik in een oneindige luslithion schreef:Ga naar mijn.scarlet.be -> klantendienst -> kies ergens een topic uit (bvb Facturatie en dan bvb Hoe ziet mijn Scarlet factuur er uit?). Daarna verschijnt onderaan een knop 'Contact'

-
- Plus Member
- Berichten: 222
- Lid geworden op: 21 apr 2007, 11:41
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 6 keer
Klik op die pagina bovenaan op het tabje "Mijn scarlet", dan krijg je een aanmeldvakje waar je login en paswoord kan ingeven. Dan kom je op jouw persoonlijke "Mijn scarlet"-site terecht, en daar is weer een tabje Klantendienst.Cygnus schreef:Als ik op klantendienst klik, word ik naar deze pagina gestuurd. Zo geraak ik in een oneindige lus
Dat is waar je zijn moet.
Dit zie ik als ik een paar keer uitvoer wat rolandvc voorstelt:
- Bijlagen
-
- scarlet.gif
- Screenshot
- (111 KiB) 65 keer gedownload
Scarlet ADSL 6 Unlimited. Domiciliëringopdracht is al enkele weken geleden verstuurd, maar daar merk ik nog niets van op mijn.scarlet.be.DaSe schreef:Welk abonnement heb je bij Scarlet ?
De "Klantendienst" via mijn.scarlet.be is enkel toegankelijk voor betalende abonnementen.
Is gewoon onfatsoenlijk vanuit Scarlet, anders niks, hebben compleet het 'schijt' aan bestaande klanten en al zeker als het over communicatie gaat.lithion schreef:Onder het motto: als je het antwoord niet vindt in de helppagina's, dan pas de helpdesk contacteren. Ik vind het een goed idee.
Als jij dat goed vind wordt het tijd om even te gaan nadenken over hoe mensen met elkaar omgaan.
Hier is helemaal niks onfatsoenlijks aan. Als klanten eerst eens zelf de moeite doen om op de site te kijken, zullen al 50% minder vragen door de helpdesk beantwoord moeten worden. Zo kunnen de klanten die echte problemen hebben beter geholpen worden.Rudi.$ schreef:Is gewoon onfatsoenlijk vanuit Scarlet, anders niks, hebben compleet het 'schijt' aan bestaande klanten en al zeker als het over communicatie gaat.lithion schreef:Onder het motto: als je het antwoord niet vindt in de helppagina's, dan pas de helpdesk contacteren. Ik vind het een goed idee.
Als jij dat goed vind wordt het tijd om even te gaan nadenken over hoe mensen met elkaar omgaan.
Van jou, Rudi.$, ben ik al wel gewoon dat je maar uit je nek lult met een totaal gebrek aan inzicht en zin voor de realiteit. Ik stel me dan ook meer en meer de vraag waarom jij (nog steeds) optreed als TIK/STUG vertegenwoordiger.
En voor wie treed jij op als woordvoerder? Ben jij zonder enige fouten, dacht het niet, want jij eet uit de hand die je voedt dus als het gaat over lullen...Mr.T schreef:Hier is helemaal niks onfatsoenlijks aan. Als klanten eerst eens zelf de moeite doen om op de site te kijken, zullen al 50% minder vragen door de helpdesk beantwoord moeten worden. Zo kunnen de klanten die echte problemen hebben beter geholpen worden.Rudi.$ schreef:Is gewoon onfatsoenlijk vanuit Scarlet, anders niks, hebben compleet het 'schijt' aan bestaande klanten en al zeker als het over communicatie gaat.lithion schreef:Onder het motto: als je het antwoord niet vindt in de helppagina's, dan pas de helpdesk contacteren. Ik vind het een goed idee.
Als jij dat goed vind wordt het tijd om even te gaan nadenken over hoe mensen met elkaar omgaan.
Van jou, Rudi.$, ben ik al wel gewoon dat je maar uit je nek lult met een totaal gebrek aan inzicht en zin voor de realiteit. Ik stel me dan ook meer en meer de vraag waarom jij (nog steeds) optreed als TIK/STUG vertegenwoordiger.
Breek mijn mond niet open, als er hier een uit zijn mond lult ben jij het wel, zelfkritiek is nooit je sterke kant geweest en zal dat ook nooit zijn omdat je het niet snapt.
Het feit dat jij zo over klanten denkt zegt genoeg, jouw denktrant is er een van dat de klant voor Scarlet moet zorgen. wat niet bij jou opkomt is dat dit de omgekeerde wereld is, je snapt het gewoon niet, uiteraard ga je dat dan ook weer tegen mij gebruiken.
Ik zal me dus maar fatsoenlijker houden dan jij je weer laat zien en zeggen, we leven in een NOG WEL vrij land waar ik mijn mening kan zeggen, dat die natuurlijk niet de jouwe is zal het kleinste kind wel snappen dacht ik.
Voor sommigen zou een les in bescheidenheid een hele verijking zijn, alleen moeten ze er voor open staan.
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Rudi is géén TIK/STUG vertegenwoordiger in de betekenis waarvan ik denk dat jij die bedoelt. Ik daarentegen, ben dat wel: een bestuurslid. Net zoals Marcel dat is. De afspraak met de Userbase-crew is dat niet zomaar iedere TIK-medewerker dat logotje krijgt. Bij Rudi dateert zijn logo nog van voor die concrete afspraak, en het zo nogal raar zijn mocht het ineens weg zijn. Daarom dat ik het maar zo laat.Mr.T schreef:Ik stel me dan ook meer en meer de vraag waarom jij (nog steeds) optreed als TIK/STUG vertegenwoordiger.
Rudi is één van onze actieve leden, en vrij militant. Ik denk dat dit wel duidelijk is. Hij is iemand die ons permanent wakker houdt, door zowel intern als extern van zich te laten horen. Je moest eens weten wat hij zoal schrijft op de interne mailinglijst, dan heb jij geen klagen.
Het is net omdat Rudi zo actief en militant is, dat we hem waarderen. We hebben zo nog méér mensen nodig.
EDIT: Rudi, ik begrijp je frustratie tegenover Mr.T, en ik weet ook wel dat hij als Scarlet-medewerker niet 100% objectief kan zijn. Maar we zijn hier allemaal te gast op het Userbase forum, laat ons geen misbruik maken van die gastvrijheid. Je bericht hier vlak boven was misschien op het randje van een flame...
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Even voor de duidelijkheid, ik ben geen Scarlet medewerker ... Ik ben wel werkzaam in de telecomsector maar dan voor een bedrijf dat nog net iets groter is (en nee, niet BGC of Telenet).localhost schreef:EDIT: Rudi, ik begrijp je frustratie tegenover Mr.T, en ik weet ook wel dat hij als Scarlet-medewerker niet 100% objectief kan zijn. Maar we zijn hier allemaal te gast op het Userbase forum, laat ons geen misbruik maken van die gastvrijheid. Je bericht hier vlak boven was misschien op het randje van een flame...
Ik kan best toegeven dat mijn uitlating wat hard kon aankomen, maar het ligt me ook zwaar op de maag dat men bij Scarlet steeds doet alsof men met zijn klanten begaan is.Mr.T schreef:Even voor de duidelijkheid, ik ben geen Scarlet medewerker ... Ik ben wel werkzaam in de telecomsector maar dan voor een bedrijf dat nog net iets groter is (en nee, niet BGC of Telenet).localhost schreef:EDIT: Rudi, ik begrijp je frustratie tegenover Mr.T, en ik weet ook wel dat hij als Scarlet-medewerker niet 100% objectief kan zijn. Maar we zijn hier allemaal te gast op het Userbase forum, laat ons geen misbruik maken van die gastvrijheid. Je bericht hier vlak boven was misschien op het randje van een flame...
Technisch heb ik totaal geen klagen van Scarlet integendeel, dus denk niet dat ik niet positief kan zijn over Scarlet.
Maar als klant heb je een bepaald status, dat houdt in dat men je op een behoorlijke manier moet behandelen en te woord staan. Als morgen Scarlet daar aan werkt zal ik de eerste zijn om dat overal rond te bazuinen, want ik vind het veel leuker om positief te kunnen zijn over mijn provider.
En wat betreft de bijna flame, ik was niet de eerste die het woord lullen in de pen nam (moet opletten wat ik nu schrijf

Maar ok, geen probleem aan Mr t bied ik zelfs mijn excuses aan als hij deze wil aanvaarden, en het enige wat ik belangrijk vind in deze is het feit dat Scarlet een MENSELIJKE WERKENDE PROVIDER WORDT!!!
Daar zal dan waarschijnlijk nog veel water voor door de stroom moeten, en daar zal ik aan blijven werken, hoe dan ook.
- localhost
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Misschien niet op de Scarlet loonlijst, nee. Maar uit een aantal zaken die je vertelt, blijkt toch dat je op z'n minst met Scarlet samenwerkt. Als leverancier, als consultant, als weetikveel wat.Mr.T schreef:Even voor de duidelijkheid, ik ben geen Scarlet medewerker ... Ik ben wel werkzaam in de telecomsector maar dan voor een bedrijf dat nog net iets groter is (en nee, niet BGC of Telenet).localhost schreef:EDIT: Rudi, ik begrijp je frustratie tegenover Mr.T, en ik weet ook wel dat hij als Scarlet-medewerker niet 100% objectief kan zijn. Maar we zijn hier allemaal te gast op het Userbase forum, laat ons geen misbruik maken van die gastvrijheid. Je bericht hier vlak boven was misschien op het randje van een flame...
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.