Goeiedag
Ik zit voor de moment bij telenet maar ben van plan om te veranderen naar Dommel
mijn vraag is nu als er hier personen zijn die mij een bepaald merk of type van router/modem kunnen aanraden
Het moet dus een router zijn met ingebouwde modem + 4 lan ingangen + wireless + VOIP
ik heb al gekeken naar Fritz!box en naar de Vigor 2700V
iemand nog andere voorstellen of opmerkingen?
Mvg
Overstap naar Dommel, welke router/modem?
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Ik heb via Ebay een
AVM Fritz!Box Fon 7140 (20002337)Annex A VoIP SIP gekocht.
http://stores.benl.ebay.be/Turbocom-BVBA
Ben nog aan het wachten op ADSL signaal op m'n lijn.
AVM Fritz!Box Fon 7140 (20002337)Annex A VoIP SIP gekocht.
http://stores.benl.ebay.be/Turbocom-BVBA
Ben nog aan het wachten op ADSL signaal op m'n lijn.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Argon schreef:Goeiedag
Ik zit voor de moment bij telenet maar ben van plan om te veranderen naar Dommel
mijn vraag is nu als er hier personen zijn die mij een bepaald merk of type van router/modem kunnen aanraden
Het moet dus een router zijn met ingebouwde modem + 4 lan ingangen + wireless + VOIP
ik heb al gekeken naar Fritz!box en naar de Vigor 2700V
iemand nog andere voorstellen of opmerkingen?
Ik zit ook bij Dommel en heb een AVM Fritz!Box Fon 7140 VoIP SIP router.
Wat moet een mens nog meer hebben...
Mvg
Dommel gaat niet naar ADSL2 maar naar VDSL2.Argon schreef:Is het verstandig om deze Fon WLAN 7140 nog te kopen? deze kan zoals ik kan lezen maar 8Mbit aan.
Wanneer zou dommel zijn producten aanpassen naar ADSL2 ofzo ?
Mvg
En dit tegen begin 2008
Ik heb zelf nog zo geen routers gezien
dus ik zou ook nie weten waar ge die kunt kopen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
Dus het is zeker geen miskoop als ik die Fritzbox zou kopen ?Catullus schreef: Dommel gaat niet naar ADSL2 maar naar VDSL2.
En dit tegen begin 2008
Ik heb zelf nog zo geen routers gezien
dus ik zou ook nie weten waar ge die kunt kopen
Mvg
- Petrikske
- Elite Poster
Als je de Duitse taal machtig bent kun je op Ebay overwegen om eenArgon schreef: Dus het is zeker geen miskoop als ik die Fritzbox zou kopen ?
Duits 2é hands Fritz!box aan te kopen.
Mijn Duits is slecht en heb ook nooit ADSL gehad, daarom maar geopteerd
om een nieuwe internationale versie van de Fritz!box te kopen.
Populair Duits forum voor Fritz!box gebruikers.
http://www.ip-phone-forum.de/forumdisplay.php?f=361
-
- Elite Poster
Voila, ik heb daarjuist ook de AVM Fritz!Box Fon 7140 (20002337)Annex A VoIP SIP besteld.
Hopelijk werkt deze zonder problemen hier ! Ik zit maar 860meter van de centrale dus daar zal het probleem normaal gezien al niet kunnen liggen
Mvg
Hopelijk werkt deze zonder problemen hier ! Ik zit maar 860meter van de centrale dus daar zal het probleem normaal gezien al niet kunnen liggen
Mvg
- Petrikske
- Elite Poster
Proficiat, hopelijk beleef je er ook zoveel plezier aan als wijArgon schreef:Voila, ik heb daarjuist ook de AVM Fritz!Box Fon 7140 (20002337)Annex A VoIP SIP besteld.
Wij zitten op 4,2km v.d. centrale.
Your DOWNLOAD Speed:
3415 kbps or 427 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
332 kbps or 42 KB/sec
weet u welke Fritz!Box dommel bied, zonder die wireless ik heb router.Petrikske schreef:Proficiat, hopelijk beleef je er ook zoveel plezier aan als wijArgon schreef:Voila, ik heb daarjuist ook de AVM Fritz!Box Fon 7140 (20002337)Annex A VoIP SIP besteld.
Wij zitten op 4,2km v.d. centrale.
Your DOWNLOAD Speed:
3415 kbps or 427 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
332 kbps or 42 KB/sec
-
- Elite Poster
Morgen komt Belgacom onze lijn terug inschakelen, en dan staat er op de dommel site dat ik een 24 uur moet wachten voordat ik dommel kan aanvragen. dus hopelijk zit ik tegen volgende week donderdag ofzo ook al op dommel!Chanfan schreef:Ik heb mij dit model ook gekocht op eBay. Ben van plan de overstap te maken van Telenet naar adsl. Nu enkel wachten totdat die modem hier toekomt.
Mvg
- klooooon
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
Argon schreef:
Morgen komt Belgacom onze lijn terug inschakelen, en dan staat er op de dommel site dat ik een 24 uur moet wachten voordat ik dommel kan aanvragen.
een uur nadat ik was aangesloten door belgacom had ik alles al aangevraagd bij dommel en dat heeft toch geen problemen opgeleverd
Weet mij te zeggen of dit veel verschil geeft met Telenet. Buiten de datalimieten natuurlijkArgon schreef:Morgen komt Belgacom onze lijn terug inschakelen, en dan staat er op de dommel site dat ik een 24 uur moet wachten voordat ik dommel kan aanvragen. dus hopelijk zit ik tegen volgende week donderdag ofzo ook al op dommel!Chanfan schreef:Ik heb mij dit model ook gekocht op eBay. Ben van plan de overstap te maken van Telenet naar adsl. Nu enkel wachten totdat die modem hier toekomt.
Mvg
Volgens Dommel zit ik op amper 313m van de centrale
Ik heb ook zo een fritzbox 7140 gekocht via ebay.
Ik moet nu nog wachten tot Belgacom mijn discovery lijn activeert. Ze hebben mij gezegd dat dat niet voor 20/6/2007 zou zijn.
Ik vind dat maar erg traag van BC ik heb daar vorige week al voor gebeld.
Hoe lang hebben jullie moeten wachten? (of hadden jullie al telefoon)
Nog een vraag over die afstand tot de centrale. Geven ze je die informatie meteen zelf of moet je erachter vragen? Kan je dat meteen vragen als je dommel aanvraagt.
Ik moet nu nog wachten tot Belgacom mijn discovery lijn activeert. Ze hebben mij gezegd dat dat niet voor 20/6/2007 zou zijn.
Nog een vraag over die afstand tot de centrale. Geven ze je die informatie meteen zelf of moet je erachter vragen? Kan je dat meteen vragen als je dommel aanvraagt.
Vragen, gewoon een mailtje sturen/eens bellen met de vraag of ze je afstand tot de centrale willen uitmeten.Macdude schreef: Nog een vraag over die afstand tot de centrale. Geven ze je die informatie meteen zelf of moet je erachter vragen? Kan je dat meteen vragen als je dommel aanvraagt.
Beter nog is eens te vragen om een lijn test uit te voeren, heb je meteen een idee van de kwaliteit van je lijn.
Zelf had ik binnen een dag de resultaten van mijn lijn test, dus het kan snel gaan.
tja dat is normale wachttijd bij BGC,Macdude schreef:Ik heb ook zo een fritzbox 7140 gekocht via ebay.
ik had toen de chans toen ik men disco lijn aanvroeg dat ikzelf PILA-technieker vor BGC op dat moment was, dag na aanvraag was ze actief
zelf indienst gezet want anders wast ook 2 weken wachten zenne