heb dommel vanaf vandaag netconnect + boostpakket maar heb maar 46 KB/s download en upload 22 KB/s iemand nog problemen in deze regio?
zit niet te ver van centrale want had met adsl altijd 500 KB/s zelfs inplaats va 400
groetjes Blackpitcher
trage verbinding regio 03 ?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Zit je toevallig over je limiet ? Moet je anders eens je modem heropstarten.Blackpitcher schreef:heb dommel vanaf vandaag netconnect + boostpakket maar heb maar 46 KB/s download en upload 22 KB/s iemand nog problemen in deze regio?
zit niet te ver van centrale want had met adsl altijd 500 KB/s zelfs inplaats va 400
groetjes Blackpitcher
En verplaats die sig, die ik zo mooi gemaakt heb, naar je signature ipv je avatar
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Starter Plus
oke zal ik zkr doen die ava veranderen
, nee heb dommel pas van vandaag heb 50 GB over ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Afbeelding](http://i90.photobucket.com/albums/k245/Utopia_SG-1/Signatures/telenetnietgoedgenoeg.jpg)
-
- Starter Plus
Best raar wat er nu gebeurd de instalatie is gebeurd vrijdag en nu ik maar een 46 KB/s ontvang aan download hier en upload klopt ook niet, nu staat er bij dommel als ik op de I klik dat men "adsl line is requested"
en bij instaltie : to be dirmined , wilt dus zegge dat ze mss het gemerkt hebben en opnieuw testen doen voor me snelheid ?
het raare is vandaag probeerde ik bij mn grootmoeder die adsl go heeft in te loggen op dommel met mn router en daar heb ik wel de volle snelheid dus zullen ze waarschijnlijk mijn adsl lijn op mijn adres niet goed geinstaleerd hebben ( me grootmoeder woont een straat verder) regio antwerpen/schilde ligt tege wijnegem schoppingcenter dat de meeste kennen
)
en bij instaltie : to be dirmined , wilt dus zegge dat ze mss het gemerkt hebben en opnieuw testen doen voor me snelheid ?
het raare is vandaag probeerde ik bij mn grootmoeder die adsl go heeft in te loggen op dommel met mn router en daar heb ik wel de volle snelheid dus zullen ze waarschijnlijk mijn adsl lijn op mijn adres niet goed geinstaleerd hebben ( me grootmoeder woont een straat verder) regio antwerpen/schilde ligt tege wijnegem schoppingcenter dat de meeste kennen
![Afbeelding](http://i90.photobucket.com/albums/k245/Utopia_SG-1/Signatures/telenetnietgoedgenoeg.jpg)