Sinds een maand of 2 is telenet zonder boe of ba een euro duurder geworden. Wat denken die klootzakken eigenlijk? Dat al hun klanten achterlijk zijn?
Voor mij is het nu genoeg geweest, ik ben weg!
En als je ze dan belt krijgt verbinden ze u door met ne gladde kerel die u moet ompraten. walgelijk, khoop dat die opzegbrief rap hier is!!
Telenet 1 euro duurder
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
je betaalt al kweeni hoe lang 6-10 euro te veel maar dat het 1 euro duurder is, is het genoeg geweest? hehDruip schreef:Sinds een maand of 2 is telenet zonder boe of ba een euro duurder geworden. Wat denken die klootzakken eigenlijk? Dat al hun klanten achterlijk zijn?
En als je ze dan belt krijgt verbinden ze u door met ne gladde kerel die u moet ompraten. walgelijk, khoop dat die opzegbrief rap hier is!!
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Indexering... na 10 jaar van 10 naar 12 GB per maandlithion schreef:Al eens gehoord van indexering? Dit stond een tijdje geleden op je telenet faktuur.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Het stond op de factuur en je kreeg een mail. Als het goed was, zelfs 2, zoals ik.Druip schreef:Sinds een maand of 2 is telenet zonder boe of ba een euro duurder geworden. Wat denken die klootzakken eigenlijk? Dat al hun klanten achterlijk zijn?
Zo één met: "goed nieuws blablabla... !"
Een opzegbrief moet je zelf maken.
hi·la·risch (bn.)Druip schreef:Sinds een maand of 2 is telenet zonder boe of ba een euro duurder geworden. Wat denken die klootzakken eigenlijk? Dat al hun klanten achterlijk zijn?
1 uitgelaten vrolijk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
mocht telenet hun eigen mails niet zelf verwijderen, door hun slecht werkende spamfilter .... dan kregen wij idd daarover een mailLord Utopia schreef:Het stond op de factuur en je kreeg een mail. Als het goed was, zelfs 2, zoals ik.
de koe zegt boe
Neemt niet weg dat het wel degelijk op de facturen stond...bambipower schreef:mocht telenet hun eigen mails niet zelf verwijderen, door hun slecht werkende spamfilter .... dan kregen wij idd daarover een mailLord Utopia schreef:Het stond op de factuur en je kreeg een mail. Als het goed was, zelfs 2, zoals ik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Mis , een verdoken manier om mensen die maar 1 product hebben toch maar een tweede door de strot de duwen ! .lithion schreef:Duh
Al eens gehoord van indexering? Dit stond een tijdje geleden op je telenet faktuur.
Een indexaanpassing zou op alle producten zijn , en niet op de losse alleen .
Goede raad , geloof NOOIT telenet .
Welk product is dan niet van prijs veranderd?dopke schreef: Mis , een verdoken manier om mensen die maar 1 product hebben toch maar een tweede door de strot de duwen ! .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
De packs zijn niet van prijs veranderd.Kriep schreef:Welk product is dan niet van prijs veranderd?dopke schreef: Mis , een verdoken manier om mensen die maar 1 product hebben toch maar een tweede door de strot de duwen ! .
Let wel, telenet heeft het recht (als ik mij niet vergis) om jaarlijks hun prijzen aan te passen aan de index. Als ze beslissen om dat wel te doen voor de individuele diensten (telefoon los of internet los) en niet voor hun packs, dan is dat hun vrije keuze. Op die manier proberen ze inderdaad de packs te promoten, maar daar is niets mis mee.
Ik heb 3 maand gewacht op die brief en die is er nooit gekomen.Druip schreef: khoop dat die opzegbrief rap hier is!!
Ondertussen heb ik zelf een briefke opgemaakt en deze aangetekend verzonden.
Als je moet wachten op telenet, dan ga je nog lang moeten wachten.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
een opzeg brief krijg je nooit van uw provider, als klant die wil vertrekken moet je dat *AltijD* zelf doen!xyrax schreef:Ik heb 3 maand gewacht op die brief en die is er nooit gekomen.Druip schreef: khoop dat die opzegbrief rap hier is!!
Ondertussen heb ik zelf een briefke opgemaakt en deze aangetekend verzonden.
Als je moet wachten op telenet, dan ga je nog lang moeten wachten.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
De packs zijn nieuw dus die konden ze nog niet indexeren.Uzzi schreef:De packs zijn niet van prijs veranderd.
Let wel, telenet heeft het recht (als ik mij niet vergis) om jaarlijks hun prijzen aan te passen aan de index. Als ze beslissen om dat wel te doen voor de individuele diensten (telefoon los of internet los) en niet voor hun packs, dan is dat hun vrije keuze. Op die manier proberen ze inderdaad de packs te promoten, maar daar is niets mis mee.
-
- Elite Poster
Telenet heeft inderdaad het recht om een indexaanpassing toe te passen of niet . Maar dan op alle producten , en niet selectief .Uzzi schreef:
De packs zijn niet van prijs veranderd.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Neen. Dat zou er nog aan moeten mankeren dat ...Rudolfke schreef:Misschien een dom vraagske, maar is er door deze prijverhoging ook een nieuw jaarcontract gestart?
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
En op een dag ontdekte ik Dommel ,en toen was ik weg. (bij TN)verb schreef:Ik heb met ADSL de techniek alleen maar zien verbeteren en het werd steeds goedkoper, bij Telenet is het product voornamelijk slechter geworden en een pak duurder.
-
- Elite Poster
De packs bestonden al , dus moeten die ook geindexeerd , aangzien telefoon en internet ook in dat pack zitten . De packs bestonden 2 maanden voor de index aanpasseing .hellsnake schreef:De packs zijn nieuw dus die konden ze nog niet indexeren.Uzzi schreef:De packs zijn niet van prijs veranderd.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Men heeft pas na 1 jaar het recht om een product te indexeren dacht ik.dopke schreef:De packs bestonden al , dus moeten die ook geindexeerd , aangzien telefoon en internet ook in dat pack zitten . De packs bestonden 2 maanden voor de index aanpasseing .hellsnake schreef:De packs zijn nieuw dus die konden ze nog niet indexeren.Uzzi schreef:De packs zijn niet van prijs veranderd.