RomaVictor.be

Plaats reactie
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 13 aug 2003, 17:58
Locatie: Reet
Contacteer:

Zouden jullie mij kunnen vertellen wat jullie vinden van http://www.romavictor.be? Die is woensdag een jaar geleden opgestart. Als jullie zin hebben, willen jullie zich dan registreren op ons forum. We hebben namelijk wat extra leden nodig voor onze sponsor. :eek:

Dus gewoon registreren en natuurlijk niet vergeten jullie commentaar over de website zelf. :roll:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Euh ...mist ge geen [OK] of [Stem]-knop bij uw poll? :-)

Ziet er voor de rest wel netjes uit, misschien nog wat uitbreiden?
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Hallo Heatryn,

Als men zich wenst te registreren en men heeft alles ingevuld dan vind men meestal een vakje of knop met kennismaking van de voorwaarden.
Deze mogelijkheid heb ik niet gevonden, men zou dan praktisch verplicht zijn op OK te drukken, terwijl men de voorwaarden niet meer kan controleren. (die mogelijkheid eventueel nog bij te voegen)

Vind de website in het algemeen goed, zoals meon al schreef een beetje uitbreiden.

En..., veel succes met jullie website :-)
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 22 sep 2003, 12:03, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Blue-Sky,

Als je het hebt over het registreren op het forum van heatryn, dan zie je de voorwaarden vooraleer je begint met de input van data. Je moet dus eerst de registratievoorwaarden lezen en wanneer je die aanvaardt kan je pas beginnen met de input van je registratie data. Dit is hetzelfde in alle phpBB versies. Eerst de voorwaarden, dan de input.

Heatryn, site ziet er netjes uit. Maar op deze manier leden ronselen.. mja..wat heb je aan een passief lid?
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

The Oddity schreef:Blue-Sky, Je moet dus eerst de registratievoorwaarden lezen en wanneer je die aanvaardt kan je pas beginnen met de input van je registratie data. Dit is hetzelfde in alle phpBB versies. Eerst de voorwaarden, dan de input.

Inderdaad had ik overzien, sorry Heatryn. (had mij georiënteerd naar websites waar die mogelijkheid wel bestaat)
Afbeelding
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 13 aug 2003, 17:58
Locatie: Reet
Contacteer:

The Oddity schreef:Blue-Sky,

Als je het hebt over het registreren op het forum van heatryn, dan zie je de voorwaarden vooraleer je begint met de input van data. Je moet dus eerst de registratievoorwaarden lezen en wanneer je die aanvaardt kan je pas beginnen met de input van je registratie data. Dit is hetzelfde in alle phpBB versies. Eerst de voorwaarden, dan de input.

Heatryn, site ziet er netjes uit. Maar op deze manier leden ronselen.. mja..wat heb je aan een passief lid?


Ik vraag me ook af wat je hebt aan een passief lid, maar wil je dat even vertellen aan m'n sponsor? :evil:

Hij wil het aantal leden en de statistieken verdubbeld zien of ik kan het zelf gaan betalen. :eek:
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

In je profiel lees ik "Scholier" of men kan ook schrijven Student, medestudenten warmmaken om zich aan te sluiten op uw site als member.
Er zullen er waarschijnlijk toch enige zijn welke thuis over een PC beschikken en graag iets willen bijleren.
Mond tot mond reklame kan ook wonderen verrichten. 8)
(Je zou dat ook door middel van een schriftelijke mededeling kunnen doen, dat kun je best pas doen mits je de schriftelijke toelating van de directie hebt.)
Afbeelding
Gebruikersavatar
dis.pater
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 mei 2003, 17:44
Contacteer:

Dat ding laadt maar half, de iframe blijft netjes wit.
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 13 aug 2003, 17:58
Locatie: Reet
Contacteer:

Toevallig geen Opera gebruiker? Of een Linux browser?

Als je dit hebt zou het inderdaad kunnen dat het iframe raar doen. Het is nog niet geoptimaliseerd voor die dingen. Die komt in de loop van het jaar. Op dit moment gaan andere dingen voor waardoor we selecties moeten maken. :-)
Gebruikersavatar
dis.pater
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 30 mei 2003, 17:44
Contacteer:

Is met Mozilla, jammer dat het niet werkt op de de facto standaard :twisted:
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 13 aug 2003, 17:58
Locatie: Reet
Contacteer:

Maar ja is inderdaad onrechtvaardig. Er is hier ook zo'n topic over dit forum zelf.

Nu, als ik naar de statistieken kijk, zie ik dat slechts een klein deel van onze bezoekers een andere browser als IE gebruikt. Aangezien het een educatieve website is gaan er niet echt heel veel Linux gebruikers en andere browsers gebruikt worden.

Daarom stellen wij onze standaard in op IE.

Nadien zal het nog geoptimaliseerd worden voor andere browsers.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik stel me dan daarbij een andere vraag: hoe slaag je er in om die site NIET te doen werken in MozillaFirebird?

Ik heb ook al iframes gebruikt en daar doet ie het perfect mee hoor ...
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 13 aug 2003, 17:58
Locatie: Reet
Contacteer:

Daar hebben we nog niets op gevonden om dat werkende te krijgen hoor. Als jij mij de code kan bezorgen van een iframe in Mozilla mag je het me zenden hoor. Maar tot op de dag van vandaag gebruik ik iframes die niet optimaal werken in Mozilla. Ze werken wel, maar niet optimaal.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm, een iframe is overal hetzelfde voor zover ik weet :). Dat werkt bij mij toch ook overal goed zenne. Zeker van dat uw code 100% juist is?

En wat betreft die topic over dit forum: ons forum is aangepast aan de 800x600 resolutie :-).
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Goeie site, maar ik zou toch wat meer tekeningskes bij de onderwerpen zetten (bv. schets van een zwaard, slagordes bij het leger, munten...).
Leesteksten gaan de bezoekers immers snel irriteren.

De indeling van latijnse o-verbuiding en a-verbuiging vind ik ook een beetje raar... normaal is dat volgens klasse ingedeeld (slijm slijm slijm 8) )
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Plaats reactie

Terug naar “Development”