r2504 schreef:Af en toe eens de jaarverslagen van TN lezen kan geen kwaad... staan op hun website.
Heb net TN internet opgezegt en daar ben ik blij om
(genoodzaakt om aangetekend op te zeggen met bevestiging van ontvangst wegens de incompetentie van TN -> lees aangetekende brieven die massaal verloren gaan.)Dus sorry als ik even m'n tijd niet wens te spenderen aan het bestuderen van m'n ex ISP zijnde TN.
r2504 schreef:Hoe meer producten hoe kleiner het gevaar volgens mij (je moet dan namelijk plotseling voor alles een alternatief vinden)... de TN producten op zich zijn namelijk niet echt slecht (mits de gekende gebreken), maar de mentaliteit waarmee men met de klanten omgaat wordt wel erger met de dag.
Voor een bepaald aantal klanten zal die stelling wel kloppen wegens allerlei redenen.
Maar we weten hoe zwaar sommige ISP soms in de fout durven gaan,
dit zal er toch wel voor zorgen dat velen die extra stap toch zullen zetten.
En na TN internet zal de volgende stap hier bij ons het nemen van TVV zijn.
Dan zal TN hier volledig buiten liggen.
En nee, we hier nooit grote problemen gehad met TN.
Maar de kleine akkefietjes slepen al aan sinds vele jaren.
vb: Wij hebben nooit telefoon gehad van TN omdat TN het niet toelaat om gebruik te maken van externe carriers.
Omdat wij vaak telefoneren naar het Oostblok zijn wij daarom altijd BC blijven gebruiken + andere carriers voor de gesprekskosten.
Aangaande internet zijn de minpunten voor ons duidelijk de dure prijs en de beperkte limiet.
Digitale TV van internet is hier nooit in huis gekomen wegens allerlei redenen.
Verplichte keuze van TN hardware die vol bugs zat.
Wij zijn dus altijd analoog blijven kijken, ondertussen heeft TN de bitrate van vele analoge kanalen zo ver naar beneden gezet dat ze niet meer te bekijken zijn.
Het is waarschijnlijk TN z'n volste recht om dergelijke praktijken toe te passen.
Gelukkig hebben wij de keuze om te beslissen om de vinger op de knip te houden.
r2504 schreef:Als dergelijke klanten gaan lopen keren ze trouwens zelden nog terug.
Inderdaad dat was ook mijn stelling.
Als m'n ADSL provider me niet kan leveren wat ik nodig heb dan is de overstap snel gemaakt.
Als m'n VOIP provider niet meer interessant is dan is overstappen naar een andere vaak een kwestie van seconden.
TVV vrije keuze van hardware, grote hoeveelheid aan kanalen etc...
Nee ik denk dat spoedig TN volledig zal buiten liggen hier voor een hele lange tijd, naar alle waarschijnlijkheid voor altijd.