Raak niet meer op webspace en is nogal dringend...

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
haseltje
Starter Plus
Starter Plus

... want mijn studiegenootjes willen mijn samenvattingen downloaden!

Ik kan niets meer aanpassen momenteel; ik krijg een foutmelding in verband met mijn bevoegdheden als ik iets upload.
De site is momenteel slechts 5,41 mb dus daaraan kan het niet liggen.
Foutmelding voeg ik even bij in attachment.
Kan iemand helpen? Ik heb het al op drie verschillende computers geprobeerd; mijn inloggegevens zijn voor zover ik weet (volgens my edpnet) ook niet veranderd of zo... Ik raak wel gewoon op de site: http://users.edpnet.be/haseseghers/

Als iemand elders gratis webspace kent of ergens waar ik bv. tegen morgen voor een redelijke prijs mijn site zou kunnen hosten op www.haseseghers.be (wat ik al van plan was deze zomer ergens), dan kan dit ook een oplossing zijn desnoods...
Bijlagen
Foutmelding.jpg
(17.33 KiB) 846 keer gedownload
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Check je PM ...
haseltje
Starter Plus
Starter Plus

Ik ben geholpen, heel erg bedankt!
ThaMan
Plus Member
Plus Member

Hier ook nog steeds hetzelfde... soms lukt het maar meestal niet
en is ook meestal dringend...

Alsook MSN valt om de minuut uit....
TomMe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 4 keer

Hier hetzelfde. Ik kan geen bestanden uploaden naar of verwijderen van mijn FTP .
lebeno
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Zelfde probleem hier: upload gaat niet en delete ook niet. Ik heb gisteren al een ticket geopend, maar denk dat dat pas maandag zal bekeken worden.
lebeno
Starter
Starter
Contacteer:

Heb zonet FTP upload gedaan en die werkte! Mijn ticket is nog niet afgesloten en op de "gekende problemen" pagina van EDPnet geen info te vinden over dit probleem.
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

lebeno schreef:... op de "gekende problemen" pagina van EDPnet geen info te vinden over dit probleem.
http://nl.wiki.edpnet.be/index.php/Zijn ... _storingen
internet, fiber & telephony
lebeno
Starter
Starter
Contacteer:

Dat begrijp ik niet. Als een probleem bij de opgeloste storingen staat op datum van dinsdag 22 mei, waarom doet het zich dan nog voor op 30 mei en later? Dan is het toch niet opgelost?
EDPnet schreef:
lebeno schreef:... op de "gekende problemen" pagina van EDPnet geen info te vinden over dit probleem.
http://nl.wiki.edpnet.be/index.php/Zijn ... _storingen
Mette
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Idd, ik heb eindelijk eens mijn website/ftp geactiveerd (ben sinds april vorig jaar klant bij edpnet).
Maar als ik inlog met mijn gegevens krijg ik gewoon een lege folder (geen folder www ofzo te zien) en ik kan geen folders aanmaken en geen bestanden uploaden.
Als ik ga zien op de website zelf zie ik dat die niet is aangemaakt (hij bestaat dus niet). Nu ga ik niet zeuren op een paar uurtjes dat ik zou moeten wachten, maar er stond toch echt dat dit een uurtje kon duren. Nu ja we wachten wel af, hopelijk (ik geef het zeker nog een kans) komt dit nog in orde. Ik zal deze nacht/morgen nog wel eens kijken en dan zien we wel.

edit: nu is het toch al enkele uren geleden en het doet nog altijd niets meer als daarstraks.
Mette
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ok nu is het toch opgelost geraakt. Ik heb daarstraks een ticket aangemaakt en binnen de 2 uur was het opgelost. Een dikke pluim voor de EDPnet helpdesk want het is vriendelijk en snel opgelost geraakt. Chapeau!
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”