Ik zoek een niet te duur toestel om mijn divx, xvid, ... te streamen van mijn pc naar de tv. Dit mag draadloos of wired zijn, maar de max capaciteit van mijn netwerk is +- 50 mbit.
Het otestel moet ook ondersteuning hebben voor subtitles (srt, ..).
Iemand een idee?
merci
Streaming naar tv
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Ik heb een Tvix m5000. Dit toestel kan wired en wireless ( met extra usb dongle ). Ben hier supertevreden van. Kan van NFS / smb shares afspelen. En heeft zelf een interne hd.
- MacE501
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
Ziet er inderdaad interessant uit. Waar heb je die gehaald, en aan welke prijs, als ik vragen mag ?ditCh schreef:Ik heb een Tvix m5000. Dit toestel kan wired en wireless ( met extra usb dongle ). Ben hier supertevreden van. Kan van NFS / smb shares afspelen. En heeft zelf een interne hd.
-
- Elite Poster
Bij pixmania zijn ze te krijgen, maar enkel met harde schijf. Ik heb het mijne in Nederland besteld voor €280 ongeveer, zonder HD. Heb er zelf eentje ingestoken die ik nog had liggen.MacE501 schreef: Ziet er inderdaad interessant uit. Waar heb je die gehaald, en aan welke prijs, als ik vragen mag ?
-
- Elite Poster
Die tvix 5100 is inderdaad iets uitgebreider ( hdmi, sata), maar is voor de rest volledig hetzelfde toestel. Ik heb mijn m5000 al een half jaar ongeveer, de m5100 is nog maar recent uit.lithion schreef:Die Tvix m5100 ziet er gelijk nog beter uit.Bij pixmania staan die alleszins te koop
Laatst gewijzigd door ubremoved_983 05 jun 2007, 18:01, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
XBMCzertox schreef:Iemand een idee?

- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Jep, een Xbox met chipje en XBMC erop zwierengimic schreef:was net het zelfde aan het denken en 't zal je maar 100 euro kostenr2504 schreef:XBMCzertox schreef:Iemand een idee?

Filmpjes streamen en games spelen

-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Contacteer:
Hmms mjah dan ga ik het eens proberen met men xbox 360 met tversityr2504 schreef:XBMCzertox schreef:Iemand een idee?
Als dat niet deftig lukt neem ik men xbox wel eens mee van thuis.
Heb een tijdje die xbmc gehad maar zelfs met een 100 mbit netwerk schokte men filmpjes soms...
Nu heb ik dat internet via stopcontact en het is maar 70 mbit ofzoiets... Dat gaat nog erger zijn dan?

-
- Elite Poster
Denk dat er dan toch iets met die xbmc scheelt ... mijn tvix speelt perfect af over 100 mbit, heb hem tevens eens wireless getest en dit speelt ook perfect af zonder schokken.zertox schreef: Hmms mjah dan ga ik het eens proberen met men xbox 360 met tversity
Als dat niet deftig lukt neem ik men xbox wel eens mee van thuis.
Heb een tijdje die xbmc gehad maar zelfs met een 100 mbit netwerk schokte men filmpjes soms...
Nu heb ik dat internet via stopcontact en het is maar 70 mbit ofzoiets... Dat gaat nog erger zijn dan?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 13 keer
ik heb nog nooit filmkes gehad die schokten doordat het netwerk te traag is, 10bit zou idd voldoende moeten zijn.
Er zijn natuurlijk wel filmkes op het net die slecht geencodeerd zijn waarvoor je een super pc nodig hebt, deze schokken wel op de xbmc, maar waarschijnlijk ook op ieder ander apparaat die geen zware cpu geeft.
Er zijn natuurlijk wel filmkes op het net die slecht geencodeerd zijn waarvoor je een super pc nodig hebt, deze schokken wel op de xbmc, maar waarschijnlijk ook op ieder ander apparaat die geen zware cpu geeft.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Heb er ook lang over nagedacht... en uiteindelijk geen seconde spijt van gehad. Tot op heden heb ik nog geen enkele oplossing gezien die zowel goed is in het spelen van video als muziek, en voor foto's... en de tweedehands XBOX heeft meg amper 92 euro gekost.gimic schreef:was net het zelfde aan het denken en 't zal je maar 100 euro kosten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Mee eens. Mijn Xbox, inmiddels al ongeveer 5 jaren oud, heeft in totaal misschien 10 uren "spel" achter de rug, voor de rest is het gewoon een goedkope en uitermate flexibele "vriend in de huiskamer".
Al veel toestellen in mijn handen gehad, nooit een toestel gezien dat ook maar in de buurt kwam van wat een gemodde Xbox met XBMC doet. Hence mijn uitspraak : een xbox zonder xbmc is een niks-box.
Al veel toestellen in mijn handen gehad, nooit een toestel gezien dat ook maar in de buurt kwam van wat een gemodde Xbox met XBMC doet. Hence mijn uitspraak : een xbox zonder xbmc is een niks-box.
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Bij mij worden er ook niet veel games gespeeld op de xbox, en wordt hij ook vooral gebruikt om films te streamen.
Ik heb ook al gehad dat ik schokkerig beeld kreeg, maar dat filmpje stond op de hardeschijf, dus zou geen probleem mogen zijn, maar het was dus ook verkeerd gecodeerd (toch voor xbox)
Zolang je je XBMC versie regelmatig update, ga je trouwens nooit codec problemen krijgen, al speelt hij HD content wel niet af, is blijkbaar te zwaar voor de xbox.
geprobeerde filmpjes : http://www.mariposahd.tv/
Ik heb ook al gehad dat ik schokkerig beeld kreeg, maar dat filmpje stond op de hardeschijf, dus zou geen probleem mogen zijn, maar het was dus ook verkeerd gecodeerd (toch voor xbox)
Zolang je je XBMC versie regelmatig update, ga je trouwens nooit codec problemen krijgen, al speelt hij HD content wel niet af, is blijkbaar te zwaar voor de xbox.
geprobeerde filmpjes : http://www.mariposahd.tv/