Payserver Eweka terug bij de besten van de klas

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
filipi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Eweka heeft via een nieuwsbrief aangekondigd weldra een retentie van ruim 120 dagen aan te bieden. Ook zijn zij klaar voor downloadsnelheden van 40Mbps (uiteraard voor onze noorderburen)
NIEUWSBRIEF EWEKA

Jaargang 1, April 2007

Welkom bij de nieuwsbrief van Eweka, waarin wij u op de hoogte houden van alle actuele zaken.

* Uitbreiding retentie:

Afgelopen tijd heeft Eweka achter de schermen diverse uitbreidingen gedaan aan het usenet platform. Sinds vorige week hebben wij 352000 Gigabyte aan extra opslag capaciteit opgesteld in ons datacentrum, welke goed is voor ruim 120 dagen retentie. Deze opslagcapaciteit is momenteel aan het vullen. Hiermee staat Eweka, al meerdere jaren een betrouwbare speler op de markt, wederom aan de wereld top.

Naar aanleiding van reacties welke wij van u hebben ontvangen, hebben wij besloten retentie en snelheid van de back-up capaciteit evenredig te verhogen. Op deze manier heeft u geen last van incomplete bestanden als er een storing optreed, zoals bij veel goedkopere aanbieders het geval is. Onze retentie zal dus straks voor de volledige 120 dagen worden ondersteund, wat een maximale gebruikservaring garandeert. De uitbreiding van de retentie zal in 2 fases gebeuren. De eerste fase zal dit weekend voltooid worden, wat als gevolg heeft dat de retentie direct omhoog gaat naar +/- 70 dagen. Binnen enkele weken zal de tweede fase worden voltooid, waarna de volledige 120 dagen retentie gebruikt kan worden.

* Mogelijkheid tot GRATIS testaccounts:

Omdat deze uitbreiding zeer omvattend is geweest, willen wij u de kans bieden om onze verbeterde diensten kosteloos te testen ! Dit kan door via ons aanmeldsysteem een account aan te maken. U krijgt per aanmelding direct 3 dagen toegang om te testen. U kunt zich aanmelden tot uiterlijk 7 dagen na ontvangst van deze mail voor de test, afhankelijk van het aantal nieuwe aanmeldingen.

* Betalen met iDEAL:

Om het voor u zo aantrekkelijk mogelijk maken, om na de test periode gebruikt te blijven maken van onze dienst, bieden wij u aan om tot 7 dagen na ontvangst van deze mail geen kosten voor een iDEAL betaling te berekenen.

iDEAL is een veilig en makkelijk betaal systeem aangeboden door de Postbank, De Rabobank, de ING Bank, ABN Amro en de SNS Bank.

* Geen snelheidslimiet:

Bij Eweka krijgt u de hoogste snelheid, voor de laagste prijs. Wij hebben geen snelheidslimiet en zijn voorbereid op de toekomstige abonnementen van 40Mbit/s of hoger!

* Stabiele downloads:

Tevens willen wij u hierbij mededelen, dat het vanaf heden mogelijk is om met 8 connecties tegelijk te downloaden. Hierdoor heeft u als eindgebruiker minder last van onstabiele verbindingen.

Vertrouwend u hiermee voldoende geinformeerd te hebben,
Met vriendelijke groet,
Het Eweka team.
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Een prima usenetprovider. Je mag aan accountsharing doen, wat het voor de belgen toch een pak interessanter maakt. Als je de account door 4/5 man deelt betaal je amper 20 euro/jaar.

Zeker een aanrader.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
metal
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

is deze ook even goed als newshosting? want deze kost 15$ per maand en dieje eweka maar 7.5€. en da scheelt toch wel iets he.
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Block schreef:Een prima usenetprovider. Je mag aan accountsharing doen, wat het voor de belgen toch een pak interessanter maakt. Als je de account door 4/5 man deelt betaal je amper 20 euro/jaar.

Zeker een aanrader.
Wat is hier zo interessant aan voor de belgen ? 95% van de surfers is bij skynet of telenet, en die zitten met limieten van 10-15gb per maand. Wat is er zo leuk aan accountsharing ? Dat je met meerderen de rekening deelt ?
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Teebee schreef:
Block schreef:Een prima usenetprovider. Je mag aan accountsharing doen, wat het voor de belgen toch een pak interessanter maakt. Als je de account door 4/5 man deelt betaal je amper 20 euro/jaar.

Zeker een aanrader.
Wat is hier zo interessant aan voor de belgen ? 95% van de surfers is bij skynet of telenet, en die zitten met limieten van 10-15gb per maand. Wat is er zo leuk aan accountsharing ? Dat je met meerderen de rekening deelt ?
Juist doordat je met die limieten zit is accountsharing voordelig.
Je kan toch niet veel downloaden en dus kan het geen kwaad om met meerdere mensen dezelfde account te gebruiken.
filipi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Teebee schreef: Wat is hier zo interessant aan voor de belgen ? 95% van de surfers is bij skynet of telenet, en die zitten met limieten van 10-15gb per maand. Wat is er zo leuk aan accountsharing ? Dat je met meerderen de rekening deelt ?
Buiten de accountsharing zoals hierboven vernoemd is de retentie niet onbelangrijk...samen met 120-dagen nzb zoekmachines krijg je een 'overweldigend' aanbod van content...en dat downloadbaar aan maximale snelheden...ik ken geen ander evenwaardig alternatief...wie wel?

enne...die 95 % kuddebeesten hebben het aan zichzelf te danken hé? Er zijn volwaardige alternatieven tegenwoordig.
Als er nu eens wat meer de sprong durfden wagen, dan zou het tij wel eens kunnen keren....maarja....dream on filipi :cry:
kick
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 2 keer

Gezien de 8 connecties gaat het voor de belgen nog goedkoper worden...
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

lol, insane aanbod
nu nog ssl en het is de beste usenet provider ter wereld
HANs
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

8 connecties? moet dat niet 4 zijn voor eweka of is er iets wat ik nog niet weet.
Kokki
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Je hebt hunne nieuwsbrief niet goed gelezen :)
* Stabiele downloads:

Tevens willen wij u hierbij mededelen, dat het vanaf heden mogelijk is om met 8 connecties tegelijk te downloaden. Hierdoor heeft u als eindgebruiker minder last van onstabiele verbindingen.
PS. troost je, ik had het ook niet direct gezien 8)
HANs
Pro Member
Pro Member

zwaar weekend gehad tussen de rijken. Totaal boven mijn standing ...
zal wel de reden zijn.
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

_rEuTeL_ schreef:lol, insane aanbod
nu nog ssl en het is de beste usenet provider ter wereld
En een aanbieding om met blokken te werken ipv hun maandelijks systeem.

Ik gebruik usenet echt wel niet genoeg om 7,5e/maand aan te hangen - momenteel gebruik ik datablokken bij astraweb - lekker goedkoop gezien ik 25$ uitgeef en dit eeuwig geldig is ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Contacteer:

http://www.pfcorner.nl/

25 euro voor een jaar. Die 2mbit lijn ziet er mij toch niet zo gecapped uit want ik download aan full 900kb bij telenet mensen.
wasa
Member
Member

dankzij ljd ook een "proef"abonnement genomen bij pfcorner. werkt perfect, bij mij spijtig genoeg wel gecapt op 2mbit maar voor 8 euro voor 3 maanden kan ik niet klagen. :)
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

wasa schreef:dankzij ljd ook een "proef"abonnement genomen bij pfcorner. werkt perfect, bij mij spijtig genoeg wel gecapt op 2mbit maar voor 8 euro voor 3 maanden kan ik niet klagen. :)
Heb hetzelfde abonnement. 8€ voor 3 maand is absoluut geen geld. Bovendien kan/mag ik absoluut niet klagen over de beschikbaarheid en volledigheid.
Tracer07
Pro Member
Pro Member

is die retentie nu eigenlijk al 120 dagen? op de site zie ik nog steeds 70 dagen en ben op zoek naar een goeie/goedkope newsserver

die pcforner zie ik ni zitten met 2mbit
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

rond 10 augustus pas 120 dagen, de retentie zit nog te vullen
Tracer07
Pro Member
Pro Member

ah true... had er ni aan gedacht da da effectief in dagen moest vullen :P
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

filipi schreef:Eweka heeft via een nieuwsbrief aangekondigd weldra een retentie van ruim 120 dagen aan te bieden. Ook zijn zij klaar voor downloadsnelheden van 40Mbps (uiteraard voor onze noorderburen)
120 dagen? ook voor hun eigen dumpgroepen zoals nl en boneless?
Zou sterk wezen als ze dat kunnen voor die groepen, als je ziet wat die Hollanders per dag op usenet droppen aan DVD's ,High definition ,losless muziek etc.
pm
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 7 keer

Petrikske schreef:
filipi schreef:Eweka heeft via een nieuwsbrief aangekondigd weldra een retentie van ruim 120 dagen aan te bieden. Ook zijn zij klaar voor downloadsnelheden van 40Mbps (uiteraard voor onze noorderburen)
120 dagen? ook voor hun eigen dumpgroepen zoals nl en boneless?
Zou sterk wezen als ze dat kunnen voor die groepen, als je ziet wat die Hollanders per dag op usenet droppen aan DVD's ,High definition ,losless muziek etc.
welke groep is die lossless music te vinden? kuch hehe
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

pm schreef: welke groep is die lossless music te vinden? kuch hehe
Voor "linux distro's" moet je in alt.binaries.sounds.lossless.* zijn :p
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer