vanaf 4 juni: ADSL2+ bij Edpnet!
-
- Plus Member
vandaag heb ik even naar scarlet gebeld om te informeren wanneer temse aan de beurt is.
die vriendelijke mevrouw heeft me gezegd dat dit binnen een maand of 2 zou kunnen zijn omdat dit tss dendermonde en antwerpen ligt.
dit was natuurlijk niks officieels.
ik zal dan nog maar even afwachten en zien wat er na de zomer gebeurd met adsl2+
die vriendelijke mevrouw heeft me gezegd dat dit binnen een maand of 2 zou kunnen zijn omdat dit tss dendermonde en antwerpen ligt.
dit was natuurlijk niks officieels.
ik zal dan nog maar even afwachten en zien wat er na de zomer gebeurd met adsl2+
-
- Elite Poster
heeft er ook niks mee te maken. ze geven een excuus om je zoet te houden.ThaMan schreef:Waarom krijg ik dan een ticket terug van EDPnet dat dit allemaal te maken heeft met ADSL+2 en ze zich verontschuldigen voor eventuele ongemakken ? Of werk jij daar ?
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Niet echt - zulks een reden opgeven als er een outage is heel flauw. Die upgrades moeten ze op een ander moment dan maar doen - bvb 's nachts, als de merendeel _niet_ online zit van de klanten.KK schreef:Je verwart EDPNet met Belgacom denk ikhollebollegijs schreef:heeft er ook niks mee te maken. ze geven een excuus om je zoet te houden.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Scarlet moet ook nauwelijks aanpassingen doorvoeren voor ADSL2+ op het netwerk. Enkel op de locale node. Dit heeft totaal geen klantenimpact, enkel bij de eigenlijke switch (1 onderbreking van max. een paar uur).
Onderhoud met klantenimpact wordt trouwens voornamelijk 's nachts uitgevoerd, tenzij niet anders mogelijk. Meestal tussen 04:00 en 06:00.
Onderhoud met klantenimpact wordt trouwens voornamelijk 's nachts uitgevoerd, tenzij niet anders mogelijk. Meestal tussen 04:00 en 06:00.
dat is enkel van toepassing voor grote werken, niet voor het aanpassen van de DSLam's 't zou maar te zot zijn, ik ga ook niet elke dag 's nachts werken om een networking uitrol te doen hoor, dat gebeurt volledig tijdens kantoorurenMr.T schreef:Onderhoud met klantenimpact wordt trouwens voornamelijk 's nachts uitgevoerd, tenzij niet anders mogelijk. Meestal tussen 04:00 en 06:00.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
smallband bij edpnet is 128 k toch ?