Connectieprobleem
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Tja zou ik ook veronderstellen, maar eerder had ik die opmerking ook gemaakt, maar Mr.T die voor scarlet werkt als ik het goed voor heb, heeft geantwoord dat niet alles met adsl2+ te maken heeft, en aangezien edpnet op scarlet netwerk zit, ..
Trek er zelf u conclusies uit.
Ik begin het onderhand toch vervelend te vinden.
Trek er zelf u conclusies uit.
Ik begin het onderhand toch vervelend te vinden.
-
- Premium Member
Joris84 schreef:Ik kan al een tijdje geen connectie meer maken. Sync is up maar connectie is down? Omgeving Turnhout. Nog iemand dit probleem?
Hier in Merksplas ook, van deze voormiddag rond 10u tot ongeveer 17 u.
Mailtje gestuurd om hen er op te wijzen dat de vrij dikwijls gebeurt, de laatste weken .
heeft iemand in regio 053 ook last van connectieproblemen? De ene tijd ben je geconnecteerd, de andere kan je gewoon niets doen terwijl je lijn wel geconnecteerd blijft. Alles is belachelijk traag, downloaden gaat gewoon niet, surfen al evenmin, msn valt om de 2 min uit, etc... Al paar keer modem en router gereset, maar niets helpt, EDPNet reageert natuurlijk niet door die feestdag...
jonas_dg schreef:heeft iemand in regio 053 ook last van connectieproblemen? De ene tijd ben je geconnecteerd, de andere kan je gewoon niets doen terwijl je lijn wel geconnecteerd blijft. Alles is belachelijk traag, downloaden gaat gewoon niet, surfen al evenmin, msn valt om de 2 min uit, etc... Al paar keer modem en router gereset, maar niets helpt, EDPNet reageert natuurlijk niet door die feestdag...
Het zou leuk zijn moest EDPNET een recorder op de lijn zetten, zodat problemen de eerstvolgende werkdag meteen zouden gekend zijn. Het zou de klanten ook zekerheid brengen dat men snel bezig is met hun probleem.
Ik ben in 014 en vandaag geen probleem meer ondervonden.
mvg,
Ik krijg mijn bestanden niet meer geupped naar mijn webspace... ook zeer eigenaardig.
[R] Openen van data verbinding ADRES: ***.**.*.** POORT: 35682
[R] STOR agenda.htm
[R] 553 Could not create file.
[R] Bestandsoverdracht mislukt!
[R] PASV
Iemand een idee wat het kan zijn ? ook omgeving Turnhout btw...
[R] STOR agenda.htm
[R] PASV
ThaMan schreef:Ik krijg mijn bestanden niet meer geupped naar mijn webspace... ook zeer eigenaardig.
[R] STOR agenda.htm
[R] PASV
exact hetzelfde hier, juist geprobeerd = error 553
ik wist het niet. Downloaden gaat wel.
Hop, nog een mail naar edpnet
ThaMan schreef:Soms lukt het maar meestal niet..
Jawel, het is gelukt, ik kreeg antwoord... maar kan nog niet op mijn site uploaden.
melding: 553 Could not create file. : /www/etc/etc
enfin...zij zijn er al daaaagen aan bezig.