Prijsverlaging voor (trouwe) abonnees bij Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
CodeGuru
Starter
Starter

Beste heren (en dames) bij Scarlet,

Het is fijn dat je nieuwe klanten wil lokken met bvb. levenslang voor 29,95 € of 6 maanden ADSL Unlimited voor slechts 24,95 €...

Ik ben al jaaaaren trouwe (best wel tevreden) klant, al van toen het nog Planet Internet was...

Maar waarom betaal ik dan nog steeds 39,95 € ? Waarom blijven trouwe abonnees in de kou staan ? Het vaste tarief voor ex-Tiscali-klanten bvb is 34,95 €... Hoe lang betaal ik al te veel en zie ik nog wel iets terug van het te veel betaalde abonnementsgeld ?

Ik zit goed waar ik zit bij Scarlet, heus geen klagen of technische problemen, maar een tegemoetkoming voor jullie klanten die jullie geholpen hebben te zijn wie juliie nu zijn, zou eigenlijk wel mogen, niet ?

Een (momenteel ietsje ontevreden) Scarlet-klant.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Mja, das net hetzelfde bij Telenet en Belgacom enzo, nieuwe klanten krijgen ook kortingen. Bijvoorbeeld die digicorder, hebben wij voor € 300 gekocht. Als we nu zien dat het € 200 heeft gekost enzo... ik vloek dan toch wel ff.
Mag je ook niet vergeten dat wij er in tussentijd goed van genoten hebben. Zul jij ongetijfeld ook gedaan hebben. 't Is nu eenmaal zo.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Het is helaas een economische wetmatigheid: 't is veel moeilijker nieuwe klanten te winnen dan bestaande te houden.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Abonnement opzeggen en een nieuwe aansluiting vragen? :???:
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Maglor schreef:Abonnement opzeggen en een nieuwe aansluiting vragen? :???:
Bij Telenet is het zo dat promoties niet tellen als je in de 6 maanden daarvoor al klant was. Zal bij Scarlet misschien ook wel zo zijn.
En je zit dan wéér voor x aantal maanden vast. Hoeveel is het tarief bij Scarlet? 15 maanden?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

localhost schreef:
Maglor schreef:Abonnement opzeggen en een nieuwe aansluiting vragen? :???:
Bij Telenet is het zo dat promoties niet tellen als je in de 6 maanden daarvoor al klant was. Zal bij Scarlet misschien ook wel zo zijn.
En je zit dan wéér voor x aantal maanden vast. Hoeveel is het tarief bij Scarlet? 15 maanden?
15 maanden voor die all-in-one formule (adsl + tel.). De rest 12 maanden.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”