E-leven lanceert ADSL2+ en telefoon voor 34,9 euro per maand

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

yeah I know. Maar er is een verschil tussen een typo veroorzaakt door een knudde laptop keyboard en dit. Noem het maar een eerlijke typo. :D
Was hem net aan het verbeteren op het moment dat je je reaktie gaf.

Een beetje als deze : Incredibilimail. :twisted:
Phoenixke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2007, 14:53
Locatie: Gent

BungaMan schreef:Ik heb even naar e-leven gemaild vanwege de karige info op hun site en reply ontvangen over hun ADSL2+ aanbieding "11 Pack" (34.95€)genaamd:

1. De limiet is 30GB. Wat gebeurt er als deze limiet op is? Verlaging van de download snelheid, bijbetalen? Is deze limiet download en upload tezamen? Indien niet, is er dan een aparte limiet op de upload?

1) De limiet is 35GB, indien u deze overschreidt ontvangt u een schrijven, indien u deze twee maal achter elkaar overschreidt, gaan we ervan uit dat u kiest voor de optie unlimited surfen, en factureren we u 9,9€ per maand meer

Nota: Op de site staat nochtans 30GB als limiet dus ik vermoed dat die 5GB upload limiet is. Het kan natuurlijk ook zijn dat de site nog niet aangepast is. Maar in ieder geval dus FUP aan 44.85€.

2. De activatie kost is momenteel te hoog. Kan deze wegvalen of sterk verlaagd worden? Komen er binnenkort acties waarbij iets aan de activatiekost gedaan wordt?

2) Er is geen korting op de activatiekosten mogelijk vandaag, en er staan geen acties op til.

Nota: de activatiekost is momenteel 79€ volgens de site.

3. "Ongelimiteerd bellen" dus jullie bieden zelf ook VOIP aan? Kan ik dan het telefoon abonnement laten vallen bij belgacom? Kan mijn huidig belgacom telefoonnr overgedragen worden naar de VOIP account? Als ik klant word, kan ik dan nadien nog de optie erbij nemen om ongelimiteerd te bellen?

3) We zijn erkend telecom operator die gebruik maakt van de methode’s van de klassieke telefonie, maar u deze kunnen aanbieden aan de tarieven van VoiP telefonie. U kan daardoor uw telefoonnummer behouden, en uw telefoonabonnement bij belgacom laten vallen.

4. Wat is de minimum contract duur en wat is daarna de minimum opzegtermijn? Kan je ook een copy van alle voorwaarden (een contract) doorsturen?

4) De minimum contractduur is 1 jaar, u dient 3 maanden voor het einde van deze periode op te zeggen, anders verlengt u voor een jaar. Zegt u op in het midden van het jaar, dan is er een opzegvergoeding voorzien, conform de wettelijke regelgeving. Het contract en de voorwaarden kan u terugvinden op onze website: www.e-leven.be

Nota: De algemene condities kan je vinden via de gewone ADSL abo's (meer info en dan onderaan)

5. Beschikken jullie over een binary news server?

5) Er is geen newsserver voorzien

6. Wordt er webspace voorzien voor de user account? Wordt hierop scripting ondersteund zoals php, asp, perl, ...?

6) Er is geen webspace voorzien


De 35 is gewoon een bufferzone: ze gooien uw verbinding niet uit of op smallband ofzo omdat iedereen er wel een kleinood kan overzitten... 30 is dus up en down.

Van wie heb je info over die verlenging van het contract??? Zoals Hellsnake zei: na een jaar kan je van dag tot dag opzeggen zonder kosten... It's the law :)
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

de man zal nog niet op de hoogte geweest zijn van de nieuwe wet.
Please help, looking for a way to get rich and fast
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

IS e-leven geen onderdeel van Belgacom, ik meen daar iets over opgevangen te hebben. Alzo vermijden ze volgens mij dat Skynet-klanten die beseffen dat ze fors betalen overstappen naar EDPnet e.a. alternatieve spelers. Hoe ronseld E-leven klanten? Zou het kunnen dat ze gebruik maken van lijsten van "ex- Skynetters" en ze ook benaderen met hun nieuwe aanbod?

Het aanbod lijkt me wel aantrekkelijker dan dat van Skynet, afgezien voor het kleine percentage klanten die geven om Pukkelrok en andere door Belgacom gesponserde evenementen zoals de Proximus Diamond Games.
Phoenixke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2007, 14:53
Locatie: Gent

Lol :) E-Leven is zeker geen onderdeel van Belgacom.

Als je trouwens het beste aanbod op de markt hebt op dit ogenblik (qua prijs EN que snelheid) hoef je denk ik je klanten niet te ronselen.
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

eco racer schreef:IS e-leven geen onderdeel van Belgacom?


whois schreef:Domain: e-leven
Status: REGISTERED
Registered: Mon Mar 8 2004

Agent Technical Contacts:
First Name: Hostbasket
Last Name: Support
Company Name: Hostbasket NV


Ik denk het niet :)

Da's al heel wat anders dan:
whois schreef:Agent Technical Contacts:
First Name: Belgacom
Last Name: DNS Masters
Company Name: Belgacom sa/nv
Language: en
Street: boulevard du Roi Albert II 27
Street2: Koning Albert II laan 27
Location: 1030 Brussels
Country: BE
Phoenixke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2007, 14:53
Locatie: Gent

Kan trouwens niet wachten :)

Ze zijn men tweede paar komen leggen vorige week voor ADSL2+!!!
Nu nog al het materiaal bij den Belgacom binnenstampen en tis 'online kranten tijd'!
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Phoenixke schreef:Kan trouwens niet wachten :)

Ze zijn men tweede paar komen leggen vorige week voor ADSL2+!!!
Nu nog al het materiaal bij den Belgacom binnenstampen en tis 'online kranten tijd'!


Ben dit weekend eens langst hun winkel gelopen in de Tiense in Leuven :) Helaas niet open ... maar sta ook op het punt reeds om te schakelen, ga niet wachten tot ik verplicht van chello naar tn ga.

edit:
Proficiat !

Met plezier kunnen we u mededelen dat ADSL2+ beschikbaar is voor u!!
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Heeft er al iemand ADSL2+ van E-leven?
Sinds vandaag krijg ik de boodschap dat het beschikbaar is voor mij (hoewel de site bij het bestellen zegt van niet; is/was in ieder geval voorzien voor deze zomer).

Had graag overgestapt van EDPnet naar E-leven, want voor dezelfde prijs krijg ik daar ADSL2+ met 30GB ipv ADSL met 20GB. 'k Zou alleen graag weten of de service mee valt.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

zippie666 schreef: Company Name: Hostbasket NV



Hostbasket is gewoon ne registrar, wilt zoveel niet zeggen hoor ...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
tumingin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 sep 2006, 00:53
Locatie: Brussel
Contacteer:

ZMD schreef:Heeft er al iemand ADSL2+ van E-leven?
Sinds vandaag krijg ik de boodschap dat het beschikbaar is voor mij (hoewel de site bij het bestellen zegt van niet; is/was in ieder geval voorzien voor deze zomer).

Had graag overgestapt van EDPnet naar E-leven, want voor dezelfde prijs krijg ik daar ADSL2+ met 30GB ipv ADSL met 20GB. 'k Zou alleen graag weten of de service mee valt.


In Gent is ADSL2+ al op sommige plaatsen beschikbaar. Als je naar de helpdesk belt kunnen ze eventueel checken op je adres of mail anders even naar [email protected] met vermelding van je exacte adres, je krijgt er meteen de afstand tot de centrale bij vermeld.

Ik woon zelf in Elsene en heb van ADSL2+ van e-leven geen klagen, snelheden tot 2,3 MB/s en ik zit op 1,8 km van de centrale.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

tumingin schreef:In Gent is ADSL2+ al op sommige plaatsen beschikbaar. Als je naar de helpdesk belt kunnen ze eventueel checken op je adres of mail anders even naar [email protected] met vermelding van je exacte adres, je krijgt er meteen de afstand tot de centrale bij vermeld.

Ik woon zelf in Elsene en heb van ADSL2+ van e-leven geen klagen, snelheden tot 2,3 MB/s en ik zit op 1,8 km van de centrale.


Dat klinkt al veelbelovend. En game jij ook? Hoe zijn je pings?
tumingin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 sep 2006, 00:53
Locatie: Brussel
Contacteer:

deej schreef:
tumingin schreef:In Gent is ADSL2+ al op sommige plaatsen beschikbaar. Als je naar de helpdesk belt kunnen ze eventueel checken op je adres of mail anders even naar [email protected] met vermelding van je exacte adres, je krijgt er meteen de afstand tot de centrale bij vermeld.

Ik woon zelf in Elsene en heb van ADSL2+ van e-leven geen klagen, snelheden tot 2,3 MB/s en ik zit op 1,8 km van de centrale.


Dat klinkt al veelbelovend. En game jij ook? Hoe zijn je pings?


Ben niet echt een gamer dus moet je daar het antwoord schuldig blijven, voor het downloaden van linux iso's is die snelheid wel handig natuurlijk. ;-)
Op dit ogenblik een speedtest doen zou trouwens een vertekend beeld geven, vermoed dat er veel users actief zijn op dit ogenblik gezien de belasting van het netwerk.
Attainable Rate (Kbps): 9072 1148
Rate (Kbps): 9888 1144
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Leuk. Adsl2 kan me voorlopig de boom in, maar E-Leven had ik nog niet bekeken als alternatief voor mijn huidige Tele2 (in het geval ScarYnet de boel daar naar de knoppen helpt). Zat in de veronderstelling dat E-Leven zich beperkte tot Leuven en omstreken of zo.

Mensen die E-Leven hebben : Downtime ? Support ? Stabiele verbindingen ? Hoe ziet het daarmee uit ?
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

tumingin schreef:Op dit ogenblik een speedtest doen zou trouwens een vertekend beeld geven, vermoed dat er veel users actief zijn op dit ogenblik gezien de belasting van het netwerk.
Attainable Rate (Kbps): 9072 1148
Rate (Kbps): 9888 1144


Als dat maar goed gaat. Hoop dat hun lijn naar hun DSLAM hier in Leuven groot genoeg is.
tumingin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 sep 2006, 00:53
Locatie: Brussel
Contacteer:

kaween schreef:Leuk. Adsl2 kan me voorlopig de boom in, maar E-Leven had ik nog niet bekeken als alternatief voor mijn huidige Tele2 (in het geval ScarYnet de boel daar naar de knoppen helpt). Zat in de veronderstelling dat E-Leven zich beperkte tot Leuven en omstreken of zo.

Mensen die E-Leven hebben : Downtime ? Support ? Stabiele verbindingen ? Hoe ziet het daarmee uit ?


Enkel bij ADSL2+ kan je ook je telefoon bij e-leven hebben als ik me niet vergis, de gewone ADSL loopt via het Scarlet netwerk.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Had ik al begrepen (de link met Scarlet bedoel ik, ADSL2 is natuurlijk de weggever hier), maar blijft : stabiliteit ? En support ? Want Scarlet Support is "virutally non-existant". En via een BGC Discovery kan ik via VOIP ook nog wel verder; maar dan moet die data-stabiliteit wel ok zijn.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

hmmm, 'k zie hier net iets interessants. Voor studenten is het maar 25,9€ (via http://www.louvainlaneuve.net ) en nog veel beter nieuws, een Belgacomlijn is niet meer vereist!!!
Laatst gewijzigd door MRC101 op 20 aug 2007, 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
tumingin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 sep 2006, 00:53
Locatie: Brussel
Contacteer:

ZMD schreef:hmmm, 'k zie hier net iets interessants. Voor studenten is het maar 25,9€ (via www.lln.net ) en nog veel beter nieuws, een Belgacomlijn is niet meer vereist!!!


Je bedoelde natuurlijk http://www.louvainlaneuve.net
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Inderdaad, had het adres uit de titelbalk overgeschreven :roll:
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

tumingin schreef:
ZMD schreef:Heeft er al iemand ADSL2+ van E-leven?
Sinds vandaag krijg ik de boodschap dat het beschikbaar is voor mij (hoewel de site bij het bestellen zegt van niet; is/was in ieder geval voorzien voor deze zomer).

Had graag overgestapt van EDPnet naar E-leven, want voor dezelfde prijs krijg ik daar ADSL2+ met 30GB ipv ADSL met 20GB. 'k Zou alleen graag weten of de service mee valt.


In Gent is ADSL2+ al op sommige plaatsen beschikbaar. Als je naar de helpdesk belt kunnen ze eventueel checken op je adres of mail anders even naar [email protected] met vermelding van je exacte adres, je krijgt er meteen de afstand tot de centrale bij vermeld.

Ik woon zelf in Elsene en heb van ADSL2+ van e-leven geen klagen, snelheden tot 2,3 MB/s en ik zit op 1,8 km van de centrale.


'k Zondag een mailtje gestuurd. Hopelijk reageert men sneller als je de helpdesk echt nodig hebt, want heb nog steeds geen antwoord gehad.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Ben dus iets te vroeg beginnen klagen, 'k heb deze middag antwoord gehad en ik heb pech. Ik ben nog niet aansluitbaar op ADSL2+ en dat zal ook niet meer voor dit jaar zijn (er stond nogthans vermeld op de site dat dit voor deze zomer zou zijn).
keethar
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 aug 2007, 21:53

Hun financiele info op de Goudengids.be ziet er toch niet slecht uit.
Althans beter dan die van Schedom NV (=Dommel).
http://www.goudengids.be/search/e--leven.html
<= Aan de IT in Louvain la Neuve zullen ze ook wel wat verdiend hebben, natuurlijk.

Heeft iemand een idee of je bij de 3M abo's nog een discovery lijn moet bijbetalen? (Guess I'm just dreaming :roll: )

Cheers
tumingin
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 sep 2006, 00:53
Locatie: Brussel
Contacteer:

keethar schreef:Hun financiele info op de Goudengids.be ziet er toch niet slecht uit.
Althans beter dan die van Schedom NV (=Dommel).
http://www.goudengids.be/search/e--leven.html
<= Aan de IT in Louvain la Neuve zullen ze ook wel wat verdiend hebben, natuurlijk.

Heeft iemand een idee of je bij de 3M abo's nog een discovery lijn moet bijbetalen? (Guess I'm just dreaming :roll: )

Cheers


Raw copper is waarschijnlijk ook een optie, maar geen waar je echt voordeel mee zou doen.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Weet er iemand of e-leven wel in leven is ?
Ik heb maandagochtend een mail gestuurd met enkele vragen (telefoontarieven etc.) maar nog steeds geen antwoord.

Als hun verkoopsafdeling al zo traag is hou ik mijn hart vast voor technische dienst...
Phoenixke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2007, 14:53
Locatie: Gent

VOiD schreef:Weet er iemand of e-leven wel in leven is ?
Ik heb maandagochtend een mail gestuurd met enkele vragen (telefoontarieven etc.) maar nog steeds geen antwoord.

Als hun verkoopsafdeling al zo traag is hou ik mijn hart vast voor technische dienst...


Meestal zijn die wel vrij snel maar kheb gehoord dat ze met serieus wat vertragingen zitten door hervormingen ofzo zeker...
Telefoontarieven kan je trouwens hier vinden: http://www.e-leven.be/pdf/liste_prix_res.pdf
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Als dat een ISP is die zich vooral richt op studenten in Leuven, dan zal dat nu wel een drukke periode voor hen zijn, zeker?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

nogChoco schreef:Als dat een ISP is die zich vooral richt op studenten in Leuven, dan zal dat nu wel een drukke periode voor hen zijn, zeker?


Waar haal je dit ?
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

Die vermoedt wss dat er studenten zijn die massaal adsl voor hun kot willen aanvragen ofzo?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

zippie666 schreef:Die vermoedt wss dat er studenten zijn die massaal adsl voor hun kot willen aanvragen ofzo?


Ghoh ... in Leuven heb je nog altijd kotnet ook he ;) Wat misschien in the end voordeliger is voor de student ( maar daarom geen hoger downloadvolume heeft ).
Phoenixke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2007, 14:53
Locatie: Gent

Dat was toch VIA Kotnet???
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Phoenixke schreef:Dat was toch VIA Kotnet???


e-leven is niet via kotnet he ;)
Phoenixke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2007, 14:53
Locatie: Gent

In Leuven is dat toch het principe van hun speedboost?

Dat de kotnetters rapper kunnen gaan voor wat euros meer en de gewone leuvenaars via ADSL2+.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Phoenixke schreef:In Leuven is dat toch het principe van hun speedboost?

Dat de kotnetters rapper kunnen gaan voor wat euros meer en de gewone leuvenaars via ADSL2+.


Goed ... dit had ik nog niet gelezen ( ben dan ook geen student meer ). Maar het kotnet van e-leven gaat niet over de kabel ( UPC / Telenet ) zoals dat nu het geval is .... blijkbaar hebben zij wel een overeenkomst met de scholen in het Leuvense om Kotnet aan te bieden over DSL.

Edit: http://ludit.kuleuven.be/internet/

Daar ook nog wat info gevonden :)
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

mailke gestuurd en nog geen half uur later reactie gekregen:

Code: Selecteer alles

Geachte Xenne,

In de loop van de maand september zal ADSL2+ beschikbaar komen op Uw locatie.

U bevindt zich op 5192 meter van de centrale, dit houdt in dat er in theorie nog een snelheid van 2-3 Mbps mogelijk is.

Hoogachtend,
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

xenne schreef:mailke gestuurd en nog geen half uur later reactie gekregen:

Code: Selecteer alles

Geachte Xenne,

In de loop van de maand september zal ADSL2+ beschikbaar komen op Uw locatie.

U bevindt zich op 5192 meter van de centrale, dit houdt in dat er in theorie nog een snelheid van 2-3 Mbps mogelijk is.

Hoogachtend,


Blijf dan maar bij ADSL zou ik zeggen. Nu ben je tenminste zeker van een stabiele verbinding. En wachten op VDSL2
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ljd schreef:
xenne schreef:mailke gestuurd en nog geen half uur later reactie gekregen:

Code: Selecteer alles

Geachte Xenne,

In de loop van de maand september zal ADSL2+ beschikbaar komen op Uw locatie.

U bevindt zich op 5192 meter van de centrale, dit houdt in dat er in theorie nog een snelheid van 2-3 Mbps mogelijk is.

Hoogachtend,


Blijf dan maar bij ADSL zou ik zeggen. Nu ben je tenminste zeker van een stabiele verbinding. En wachten op VDSL2

ga zeker blijven waar ik zit voorlopig, maar was wel gecharmeerd door de snelle reactie. heb nog 2 tickets open staan bij dommel :wink: :wink:
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Phoenixke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2007, 14:53
Locatie: Gent

ljd schreef:Blijf dan maar bij ADSL zou ik zeggen. Nu ben je tenminste zeker van een stabiele verbinding. En wachten op VDSL2


De beste maatstaf voor die alles na 5km is eigenlijk uw huidige snelheid op ADSL maar ongeveer dubbel...
En denk je nu echt dat VDSL2 op zo een afstand zal te bereiken zijn? :D Dat heeft nog een grotere terugval wanneer het op afstand aankomt dan ADSL2 en 2+
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Phoenixke schreef:
ljd schreef:Blijf dan maar bij ADSL zou ik zeggen. Nu ben je tenminste zeker van een stabiele verbinding. En wachten op VDSL2


De beste maatstaf voor die alles na 5km is eigenlijk uw huidige snelheid op ADSL maar ongeveer dubbel...
En denk je nu echt dat VDSL2 op zo een afstand zal te bereiken zijn? :D Dat heeft nog een grotere terugval wanneer het op afstand aankomt dan ADSL2 en 2+


Daarom komen er allemaal rops op 1 km :roll:
Phoenixke
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2007, 14:53
Locatie: Gent

Eerst zien, dan geloven zou ik zo zeggen :D
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”