Edpnet webspace

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Hallo,

dat er problemen waren met de gratis webspace van Edpnet gisteren en eergisteren is natuurlijk al oud nieuws, maar zijn er al mensen die terug gewoon op hun webspace geraken via ftp enzo? Hier lukt het nogaltijd niet :-(

Wat ik trouwens ook vreemd vind is dat volgens mij op de 'netwerkstatus' pagina van Edpnet het gedeelte van de webservers verdwenen is, of heb ik er telkens zo naast gekeken? :? Gisteren kon je daar nog op lezen dat er een probleem was met de gratis webspace server, maar nu is dat gedeelte volgens mij dus volledig weg van de status pagina :???:

http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=helpcen ... workstatus
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

internet, fiber & telephony
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster

Thx voor het antwoord :wink:

De pagina van de gekende problemen had ik al gezien (op jullie website dan) maar het is wel vreemd dat op de netwerkstatus pagina van de website zelf dat gedeelte van de webservers ontbreekt :? Maar ik zal die wiki pagina's in mijn favorieten zetten :-)

Greetz

Heb trouwens 2 nieuwe Edpnet userbars gemaakt :-D , eentje staat al in mijn onderschrift, voorlopig even overgeschakeld op photobucket
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Braindamage schreef:maar het is wel vreemd dat op de netwerkstatus pagina van de website zelf dat gedeelte van de webservers ontbreekt :? Maar ik zal die wiki pagina's in mijn favorieten zetten :-)
Dan kan je nog beter http://status.edpnet.net/status.php in uw favo's zetten. Die op de normale site (niet-wiki) moet je maar eens in selecteren en dan naar beneden slepen :-) .
De magie/verwarring van iframes ;)
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster

meon schreef:Dan kan je nog beter http://status.edpnet.net/status.php in uw favo's zetten. Die op de normale site (niet-wiki) moet je maar eens in selecteren en dan naar beneden slepen :-) .
De magie/verwarring van iframes ;)
Wat je zei heb ik eens geprobeerd en amai dat is raar :eek: bij het normaal naar beneden scrollen niet te zien en als je selecteerd en dan naar beneden beweegt, dan wel (wat jij natuurlijk ook bedoelde).
Is iets goed op 'easter eggs' in websites te verstoppen :-D

Alast thx voor de tip, ik leer hier weer iets bij seh :wink:
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”