Ik ben woonachtend in Roeselare en toen ik voor de eerste keer inlogde bij Dommel kreeg ik een connectie met een server in Kortrijk. Dat kan kloppen, want Kortrijk ligt maar op 20km van Roeselare.
Maar sinds vorige week zit ik constant in Assebroek en bij herconnecteren komt ik altijd in Assebroek terecht. Assebroek is wel de andere kant van het land.
Niet dat ik er zoveel problemen mee heb, want ik heb niet echt een vertraging van het Internet gemerkt of hogere latency of whatsoever, maar het doet me wel vragen stellen.
Wat kunnen de gevolgen hiervan zijn?
Van Kortrijk naar Assebroek
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 22 keer
Assebroek de andere kant van het land? Dacht dat het maar iets van 30 km is van Roeselare naar Assebroek (Brugge) hoor...
- DarthDavy
- Premium Member
- Contacteer:
God miljaar, ge hebt gelijk.
Haha, Assebroek klinkte zo Antwerps in m'n oren dak onmiddellijk dacht dat ik in Antwerpen terecht ben gekomen (niets tegen Antwerpen hoor). Maar idd, Assebroek ligt tegen Brugge en is idd ook in de buurt van Roeselare.
Ok, dit was mijn idiote move voor vandaag.
Haha, Assebroek klinkte zo Antwerps in m'n oren dak onmiddellijk dacht dat ik in Antwerpen terecht ben gekomen (niets tegen Antwerpen hoor). Maar idd, Assebroek ligt tegen Brugge en is idd ook in de buurt van Roeselare.
Ok, dit was mijn idiote move voor vandaag.
-
- Premium Member
whehehe
Ik heb er ook al op gelet een eindje geleden. Ik woon btw in Assebroek, deelgemeente van Brugge. Iemand die een paar kilometer verder woont zat al een eindje op Assebroek...
Ik heb er ook al op gelet een eindje geleden. Ik woon btw in Assebroek, deelgemeente van Brugge. Iemand die een paar kilometer verder woont zat al een eindje op Assebroek...
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Hm. Wat zou GKK voor locatie zijn? Genk?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Genk is zoiets : ***.dyn1.genk.schedom-europe.net. Is wel nog niet zo lang, eerst ging ik via Hasselt.
-
- Pro Member
- Contacteer:
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
Kurt Breezer schreef:Ik woon in Oostende. En zit ook op: ****.dyn1.assebroek.schedom-europe.net
'k Merk dat mijn oprit in Kortrijk ligt
Alleen is Assebroek een stuk dichterbij, maar allé...
BTW... Heeft Dommel een nieuwe "oprit"?
ipxx.dyn1.antwerpen.schedom-europe.net
en ik woon in Heffen (Mechelen) :s
en ik woon in Heffen (Mechelen) :s
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 22 keer
Ge kunt niet verwachten dat ze de namen in het dialect gaan schrijven hé... Hou het dus maar bij Assebroek...