Hoi, sinds deze morgen heb ik géén verbinding meer met het edpnet netwerk, de router zegt 'verbonden' maar ik krijg géén enkele webpagina meer geopened, ook géén connectie meer bij mijn messenger & skype, ... ben nu verbonden met het netwerk van mijn buurvrouw ...
Het de router + pc reeds méér dan 10 keer gereset / herstart, zelfde probleem.
? ben van regio Limburg, Dilsen
Wie weet wat er aan de hand is?
géén connectie méér mogelijk - DNS errors -
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Op zo momenten besef je pas echt hoe verslaafd je aan het internet bent geworden
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
'k weet niet of jullie daar nog last van hebben, maar sinds de 25ste is het niet meer te doen hier. Elke avond van 18 tot 21u kan ik nix doen op internet.. niet connecten, .. en als het werkt, zoals nu, haal ik een snelheid van 6 kb/s !
Doe zo voort...
Doe zo voort...
Dat is mijn fout, rond dat uur trek ik namelijk al mijn "legale downloads" binnen vanaf het dommel netwerkbke schreef:'k weet niet of jullie daar nog last van hebben, maar sinds de 25ste is het niet meer te doen hier. Elke avond van 18 tot 21u kan ik nix doen op internet.. niet connecten, .. en als het werkt, zoals nu, haal ik een snelheid van 6 kb/s !
Doe zo voort...
Hopelijk snel beterschap ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Totaal niet relevant aangezien Dommel op Turboline zit & EDP op BROBAII ... daarenboven zijn het 2 verschillende IP netwerken.verdickt schreef: Dat is mijn fout, rond dat uur trek ik namelijk al mijn "legale downloads" binnen vanaf het dommel netwerk
Maar goed ... weer een Dommelaar die de grappige wou uithangen ( ik zal maar niet aanhalen welk abonnement ik heb zeker )
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Ditch voel je nu weeral niet aangevallen maar ik denk dat je gewoon de grap er niet van inziet.ditCh schreef:Maar goed ... weer een Dommelaar die de grappige wou uithangen ( ik zal maar niet aanhalen welk abonnement ik heb zeker )verdickt schreef: Dat is mijn fout, rond dat uur trek ik namelijk al mijn "legale downloads" binnen vanaf het dommel netwerk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
IK voel mij niet aangevallen ... maar je toont maar weer eens dat Dommelaars wel zulke grapjes mogen maken ...ketter schreef: Ditch voel je nu weeral niet aangevallen maar ik denk dat je gewoon de grap er niet van inziet.