Belgacom News Roundup

Nieuws omtrent telecom
Plaats reactie
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:
Provider

Ter aanvulling van de onderstaande nieuwsberichten wat nieuws van 'een tijdje' terug.

10/09/2003 : Nieuwe ADSL Go diensten voor gamers en multi PC gebruikers
Belgacom lanceert na Skynet Music Club twee nieuwe diensten voor de Belgacom ADSL-klant: Belgacom ADSL Multi en Power. Deze opties zijn ontworpen voor ADSL Go-gebruikers die voor een bescheiden budget meer capaciteit en veiligheid willen, om te kunnen gamen en/of meerdere computers aan te sluiten. lees hierover meer

12/09/2003 : Belgacom lanceert Skynet Mail Protection
Anti-virus en anti-spam in één die zich onderscheidt van andere formules door haar automatische karakter. Steeds vaker worden surfers geconfronteerd met het gevaar van virussen en ongewenste commerciële mails (spam). Belgacom lanceert op 15 september haar nieuwe dienst Skynet Mail Protection die bescherming biedt tegen virussen en spam.
Groot voordeel van de dienst is dat deze volledig automatisch en flexibel is. lees hierover meer

15/09/2003 : gacom DVB-RCS of “Broadband in the Sky”
Belgacom bereidt zich voor op de ingebruikstelling van haar nieuwe DVB-RCS satelliettechnologie. De Belgacom oplossing geeft ISP’s in infrastructuur-arme gebieden de mogelijkheid om hun klanten breedbanddiensten aan te bieden. Belgacom werkt hiervoor samen met Eutelsat en Newtec. lees hierover meer
NuKeM
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Provider

Dat is nu eens positief nieuws, waar velen op wachten welke met meerdere pc's op het web willen.(en dan wel legaal)
Gamers zullen ook wel in hun nopjes zijn :-D (dit laatste gebruik ik wel nooit)
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Nuja,

Ik wil niet de beuzak uithangen.. ik vind het wel tof al die optiepakketen... maar alweer.. die music club.. ik heb er nog niks deftigs uitgekregen. 8/10 nummers kent hij niet. Is niet up-to-date. En geeft soms vrij véél problemen met downloaden, streamen en whatever. Ben zo al 20 credits verloren en nog geen sikkepit muziek gehoord.

Volgens mij kan die music club nog pakken beter!

Msn.be en Tiscali.be zijn trouwens met een gelijkaardig alternatief gestart omtrent een music club.
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”