Waar DVD's online bestellen ?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Hebben die echt niks beter te doen dan consumenten te pesten? Moeten veel veeldoening uit hun job halen...
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 1 keer

Ik heb net die hele thread diagonaal doorgelezen en ze hebben geen poot om op te staan om volgende redenen:

1° Niemand kan bewijzen wie een bepaalde post op een forum gemaakt heeft, tenzij met de eerder vermelde samenwerking met de forum admins en provider. (en dan nog)

2° Ze vragen herhaaldelijk in die mails om een verklaring in te vullen, samen met uw identificatie. Maw: ze proberen een zelf ondertekende schuldbekentenis te forceren. Ze vragen zelfs om de juiste aantallen, ook al staan die al gepost ... weer die vrijwillige bekentenis.

Och ja ... zo heeft Sluis na de sexshops binnenkort weer een nieuw 'hot item' voor de Belgische toeristen ;) Binnenkort in de krant: 'Sluise handel vindt nieuwe afzetmarkt' 8)
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: kitt1977
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

Kent iemand deze ?

http://www.bigdennis.com/

Blijkt een vennooschap onder duits recht .. met postbus in NL ??

En je kan bij bestellen enkel NL aanklikken ..

Tochwel raar allemaal ..en dan die prijzen , tochwel niet meer normaal ..
Betaal je in Belgie 4-5x zoveel met auvibel bandietentax erbij ..
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster

cdrwinkel werkt ook met verschillende landen ...

Het magazijn ligt net over de Duitse grens
De winkel was vroeger in Kinrooi (where are the days :roll: :) )
De pakjes komen uit Heusden-Zolder (allee ik heb er toch al van daar gekregen)
En op de facturen staat een Engels adres

8)

Het zat er aan te komen natuurlijk dat ze op de vingers getikt werden maar het is en blijft belachelijk in mijn ogen ... stomme Auvihell :evil:

Kunnen we geen samenaankoop doen met Userbase? Met z'n allen samenleggen, bestellen en een pallet media gaan kopen in Duitsland of Nederland ... ik ben er zeker van dat hier iemand is die z'n camionette wel ter beschikking wil stellen ... zelfs met vergoeding voor de benzine verdeeld over de bestellingen komt iedereen goedkoper uit :)
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Tomdax is trouwens een aanrader - bestelling was hier heel vlug.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Sven.VdS schreef: Kunnen we geen samenaankoop doen met Userbase? Met z'n allen samenleggen, bestellen en een pallet media gaan kopen in Duitsland of Nederland ... ik ben er zeker van dat hier iemand is die z'n camionette wel ter beschikking wil stellen ... zelfs met vergoeding voor de benzine verdeeld over de bestellingen komt iedereen goedkoper uit :)
Sja, laat ons vooral via een publiek forum een gezamelijke illegale aankoop regelen :? Regel dit onderling, gaat perfect. Of laat het shippen bij iemand die in NL woont. Mogelijkheden genoeg als je wat moeite doet.
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster

Ik was ook niet van plan om zoiets te regelen via het publieke forum hoor :) 't wa moa e graptjen é Pol!
Afbeelding
Afbeelding
SVDE
Member
Member

devilkin schreef:Tomdax is trouwens een aanrader - bestelling was hier heel vlug.
Hoe wordt de levering afgehandeld als je niet thuis bent?
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

SVDE schreef:
devilkin schreef:Tomdax is trouwens een aanrader - bestelling was hier heel vlug.
Hoe wordt de levering afgehandeld als je niet thuis bent?
Hier hebben ze ze bij de buren afgedropt met een nota in mijn bus.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
punkfreak
Member
Member

Net besteld bij luxdisc.net levering via dhl.
Prijs en verzending zijn dik ok.

Bericht op deur gehangen dat ze pakje bij buren mochten achterlaten.
SVDE
Member
Member

ik heb zaterdag 19 mei mijn betaling gedaan; geen idee hoe lang het duurt voor het ontvangen van een internationale overschrijving en zending?
SVDE
Member
Member

mmm.. :? bestelling op 19/5 bij Tomdax geplaatst en betaald, overschrijving verwerkt 21/5 en nu geven ze op 31/5 te kennen betaling blijkbaar ontvangen te hebben en het pakket te gaan verzenden. Duurt intern wel wat lang vind ik... Nu als het dat maar is, prijs ben ik echt wel over te spreken, enkel levering nog afwachten... Iemand anders ervaringen met de totale duur van een bestelling?
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

SVDE schreef:mmm.. :? bestelling op 19/5 bij Tomdax geplaatst en betaald, overschrijving verwerkt 21/5 en nu geven ze op 31/5 te kennen betaling blijkbaar ontvangen te hebben en het pakket te gaan verzenden. Duurt intern wel wat lang vind ik... Nu als het dat maar is, prijs ben ik echt wel over te spreken, enkel levering nog afwachten... Iemand anders ervaringen met de totale duur van een bestelling?
Hier bij tot op heden éénmalige test : donderdag avond bestelling geplaatst en verwerkt (paypal), dinsdag geleverd. Was echt wel snel.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

kaween schreef: Hier bij tot op heden éénmalige test : donderdag avond bestelling geplaatst en verwerkt (paypal), dinsdag geleverd. Was echt wel snel.
Iets betaald via PayPal word doorgaans veel sneller geleverd dan wanneer je hetzelfde betaald via bankoverschrijving.
Maak het regelmatig mee op Ebay.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ja dat is waar, zelfde voor kredietkaarten. Soms duurt het wel 1à2 weken met overschrijving. Met paypal of kredietkaarten is dat na 1 dag al geregeld
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Tomdax bestelling geplaatst op 7 juni. Twee minuten later betaald met PayPal. Ik heb kort daarop een bevestiging gekregen.

We zijn nu een acht dagen later en nog steeds niks gehoord.

Ik dacht ik stuur ze een mailtje, maar hun site geeft geen enkel email adres weer. Wel een invulformulier van 2 bij 2 tekens, wat m'n vertrouwen in de zaak zeker niet ten goede komt. Het is alsof je door het kleine deurtje moet kruipen.

Maar goed, verschillende goede reacties hier, ik kijk het nog even aan. Voor een webwinkel valt me hun snelheid echter tegen. Zelfs uit Hong Kong heb ik goederen op sneller dan een week. Laat staan van hier 50 km verderop.
kick
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer

@zwab.net

Bericht aan onze Belgische klanten

Sedert vrijdag 8 juni werden we door een vonnis van Auvibel verboden om pakketten vanuit Luxemburg naar België te versturen.
Wij willen dit oplossen door een collega de orders te laten uitvoeren.
We doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk te regelen.

Met vriendelijke groeten
Zwab Mediashop
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Hahaha, we zijn gewoonweg een ontwikkelingsland :roll:
KaiZas
Pro Member
Pro Member

Ja hoor. Dit zat vanochtend in m'n mailbox.
Dear Belgium customers,

We feel very sorry to inform you that we can`t send our goods to Belgium without DVD and CD-R fees.

The organisation “Auvibel” ( www.auvible.be ) contact us and charge us for every blank DVD 0,59 Euro and for each CD-R 0,12 Euro + 15% VAT. Also we must make a monthly report for all sells to Belgium. This will be a lot of administration work and we are not sure that we want to sell to Belgium in the future.

If we feel that the Belgium customers are also will buy from us including this fees, we will start with the monthly report otherwise we will stop to sell to Belgium. Please contact us by mail to [email protected] if you have order at “Tomdax” and you can agree to pay the fees.

If you can`t accept the new prices including the auvibel fee we will pay you your money back to your account. All our prices on our website are without the auvibel fee. Belgium customers must ask before they buy from us how high the total amount will be including the fees.

We hope everybody can understand it. We will say thank you for all good deal with Belgium customers and wish everyone a nice future.

For any questions you can reach us under [email protected]

Best regards

Your Tomdax Team

Von:
Gesendet: Dienstag, 19. Juni 2007 08:52
An: Bestellung
Betreff: Anfrage von Tomdax Online-Shop

Ihre Bestellnummer: 7314

Hi!

It's been 12 days since I placed this order on your site. I payed using PayPall seconds after I placed the order.

It's the second time I've enquired about this order via this teeny tiny two-word little "kontaktformular" on your site, but have yet to receive an answer.

When will this order get shipped? What's the hold-up? Will I get a shipping confirmation?

Pleaese CONTACT ME!

xxxxxxxx (mijn naam hier)

Ihre Bestellnummer: 7314

(And please make the contact box bigger!)
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Pff dan zal ik eens een nederlandse vriend ze laten bestellen en hij stuurt ze dan wel via TNT post ofzo naar mij. Ik weiger de staat woekerbelasting te betalen.
NuTzZ
Starter
Starter

is er nu echt niet meer mogelijk om ergens cd/dvd's te bekomen ?

cdrwinkel,zwab,eva,gaat het niet meer

de laatste die ik gevraagd heb was tomdax daar kreeg ik het volgende

Dear Belgium customers,

We feel very sorry to inform you that we can`t send our goods to Belgium without DVD and CD-R fees.

The organisation “Auvibel” ( www.auvible.be ) contact us and charge us for every blank DVD 0,59 Euro and for each CD-R 0,12 Euro. Also we must make a monthly report for all sells to Belgium. This will be a lot of administration work and we are not sure that we want to sell to Belgium in the future.

begin te denken dat ik bijna niet anders kan dan die duurdere prijs te betalen :s

als iemand nog een manier weet aub
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

NuTzZ schreef:is er nu echt niet meer mogelijk om ergens cd/dvd's te bekomen ?

cdrwinkel,zwab,eva,gaat het niet meer

de laatste die ik gevraagd heb was tomdax daar kreeg ik het volgende

Dear Belgium customers,

The organisation “Auvibel” ( www.auvible.be ) contact us and charge us for every blank DVD 0,59 Euro and for each CD-R 0,12 Euro. Also we must make a monthly report for all sells to Belgium. This will be a lot of administration work and we are not sure that we want to sell to Belgium in the future.

begin te denken dat ik bijna niet anders kan dan die duurdere prijs te betalen :s

als iemand nog een manier weet aub
ebay :-)
punkfreak
Member
Member

Kijk eens op www.luxdisc.net
Ze leveren naar België hoewel het niet in hun lijst staat.
2x besteld en 2x bestelling binnen de 7 dagen aan men deur.
Als je via paypal wil betalen wel even wachten tot ze juiste bedrag mailen.
Bedrag als je bestelling plaatst klopt niet, komt nog wat BTW bij.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

punkfreak schreef:Ze leveren naar België hoewel het niet in hun lijst staat.
Luxdisc s.a.r.l.
86, Rue de Clervaux
9990 Weiswampach / Luxembourg

Cher client,

désolé, suite à des problèmes de doits d´auteurs, nous arretons les ventes
vers la belgique.

L´enlevement de marchandise au luxembourg n´est pas possible.

Sincères salutations

Luxdisc s.a.r.l.

www.luxdisc.com
KaiZas
Pro Member
Pro Member

Dan maar eens kijken of ze leveranciers uit Hong Kong ook kunnen afpersen. Ik zweer het, ik koop geen beschrijfbare media waar ze deze rare tax op heffen. Liever een beetje meer shipping, het mag wat mij betreft zelfs wat duurder uitkomen op die manier.

De mensen van Tomdax hebben me nog steeds niet terugbetaald trouwens. Dank U auvibel. Door jullie ben ik voor €78 in't zak gezet door een webwinkel. Ik koop VEEL online, al meer dan 10 jaar. Nog nooit problemen gehad. Tot nu.

Dat België ver, ver, ver achter ligt op gebied van e-commerce is al schandalig genoeg. Nu gaan ze onze internationale e-commerce ook terug naar het stenen tijdperk schoppen.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Zondag ook een bestelling bij Tomdax gedaan, vanmorgen deze mail :evil: levert er nu werkelijk niemand meer naar België ??!

Dear Belgium customers,

If we feel that the Belgium customers are also will buy from us including this fees, we will start with the monthly report otherwise we will stop to sell to Belgium. Please contact us by mail to [email protected] if you have order at “Tomdax” and you can agree to pay the fees.

If you can`t accept the new prices including the auvibel fee we will pay you your money back to your account. All our prices on our website are without the auvibel fee. Belgium customers must ask before they buy from us how high the total amount will be including the fees.

We hope everybody can understand it.

For any questions you can reach us under [email protected]

Best regards

Your Tomdax Team
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Mijn nederlandse vrienden zijn al bereid gevonden om cds te leveren :lol:
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member

Ze kunnen mij hier de bomen in, ik bestel voortaan uit de USA of Hong Kong, al zijn de verzendkosten dan wel iets hoger. De pot op kunnen ze hier..apenland!
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: kitt1977
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

ljd schreef:Mijn nederlandse vrienden zijn al bereid gevonden om cds te leveren :lol:
Lol mijn duitse familie ook .. stommen auvibel ..
Betalen al genoeg btw en belastingen op alles in belgie .
Laat staan da ik boven op de btw nog es 60euro taks op 100 dvd's betaal .. waar ook al btw inzit
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

sail0rbe schreef:Ze kunnen mij hier de bomen in, ik bestel voortaan uit de USA of Hong Kong, al zijn de verzendkosten dan wel iets hoger. De pot op kunnen ze hier..apenland!
Moet je dan niet opletten voor de douane ?
If you can't beat them, confuse them.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

CueBoy schreef:
sail0rbe schreef:Ze kunnen mij hier de bomen in, ik bestel voortaan uit de USA of Hong Kong, al zijn de verzendkosten dan wel iets hoger. De pot op kunnen ze hier..apenland!
Moet je dan niet opletten voor de douane ?
Vrij verkeer van goederen in eu
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member

cdrwinkel heeft een alternatief voor Belgen die in de buurt v/d grens wonen, je kan nu kiezen om je zending te laten afleveren bij een kantoor v/d post van je keuze (Nederlanse post!)
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

sail0rbe schreef:cdrwinkel heeft een alternatief voor Belgen die in de buurt v/d grens wonen, je kan nu kiezen om je zending te laten afleveren bij een kantoor v/d post van je keuze (Nederlanse post!)
Gelukkig woon ik op 30 min van nederland, maar mijn vriend die woont daar dus waarom benzine verspillen :)
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

sail0rbe schreef:cdrwinkel heeft een alternatief voor Belgen die in de buurt v/d grens wonen, je kan nu kiezen om je zending te laten afleveren bij een kantoor v/d post van je keuze (Nederlanse post!)
Waar heb je dat gezien want op de site kan ik het niet direct vinden.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ljd schreef:
CueBoy schreef:Moet je dan niet opletten voor de douane ?
En sinds wanneer ligt Hong Kong en de USA in Europa ? :lol:
If you can't beat them, confuse them.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member

alfadude schreef: Waar heb je dat gezien want op de site kan ik het niet direct vinden.
IM me even you mail adres en ik stuur je de mail met PDF bijlage door.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

CueBoy schreef:
ljd schreef:
Sinds vandaag grapjas 8) .

Het enigste wat kan gebeuren, is dat je later een factuur in de bus krijgt, met de inning van de belastingen op die cds .
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster

sail0rbe schreef:
alfadude schreef: Waar heb je dat gezien want op de site kan ik het niet direct vinden.
IM me even you mail adres en ik stuur je de mail met PDF bijlage door.
Ik denk niet dat die informatie verboden is volgens de userbase forumregels ... anders zal cdrwinkel zelf ook wel snel op de vingers getikt worden ;)

Moest je de link even willen posten .. ik vind die mededeling ook niet direct op de site.
Afbeelding
Afbeelding
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster

Iedereen leest dit forum, ja ook die van Auvibel.
gert.jansen
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Contacteer:

ljd schreef:
CueBoy schreef:
ljd schreef:
Sinds vandaag grapjas 8) .

Het enigste wat kan gebeuren, is dat je later een factuur in de bus krijgt, met de inning van de belastingen op die cds .
En douanetaksen op alle goederen komende van buiten de EU met een waarde > 22 euro.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”