Kan niet meer connecten...
-
- Member
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 04 apr 2006, 08:45
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Hi
Zojuist (12 mei 19u) was ik aan het chatten en opeens geen verbinding meer. Ook geen websites bereikbaar. Via router geprobeerd opnieuw verbinding te maken, maar geen succes. Reboot router werkt ook niet, router 30min uitgehad, geen resultaat.
Foutmelding: PPPoE cannot connect to remote server
Helpdesk gebeld, maar helaas die zijn nu niet meer bereikbaar. Heeft EDPnet nog andere nummers waar ik naar toe kan bellen om een storing buiten werktijd kan melden? Of moet ik wachten tot maandag?
Ben nu snel even ingelogd via draadloze netwerk vd buurman.
Gabrie
Zojuist (12 mei 19u) was ik aan het chatten en opeens geen verbinding meer. Ook geen websites bereikbaar. Via router geprobeerd opnieuw verbinding te maken, maar geen succes. Reboot router werkt ook niet, router 30min uitgehad, geen resultaat.
Foutmelding: PPPoE cannot connect to remote server
Helpdesk gebeld, maar helaas die zijn nu niet meer bereikbaar. Heeft EDPnet nog andere nummers waar ik naar toe kan bellen om een storing buiten werktijd kan melden? Of moet ik wachten tot maandag?
Ben nu snel even ingelogd via draadloze netwerk vd buurman.
Gabrie
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik vrees dat je zal moeten wachten...
EDPNet schreef:Heeft u technische vragen of problemen?
U kunt onze helpdesk bereiken elke werkdag, van 9u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 13u:
# Telefoon: +32 3 265 67 50 (ma-vrij, van 9u tot 17u)
0902 44444* (ma-vrij, van 17u tot 20u en za, van 9u tot 13u)
# Fax: +32 3 265 67 51
# E-mail helpdesk: [email protected]
* €0,745/min incl. BTW
-
- Plus Member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 24 nov 2006, 15:19
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik had daarnet hetzelfde probleem. Heb een uur lang vanalles geprobeerd, router meerdere malen af- en aangezet. Niks hielp. Opeens werkte de connectie terug.
edit: Antwerpen hier
edit: Antwerpen hier
Laatst gewijzigd door TomMe 13 mei 2007, 11:38, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter Plus
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 14 sep 2006, 11:11
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
TomMe schreef:Ik had daarnet hetzelfde probleem. Heb een uur lang vanalles geprobeerd, router meerdere malen af- en aangezet. Niks hielp. Opeens werkte de connectie terug.
Hier (izegem ) van het zelfde
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
TomMe schreef:Ik had daarnet hetzelfde probleem. Heb een uur lang vanalles geprobeerd, router meerdere malen af- en aangezet. Niks hielp. Opeens werkte de connectie terug.
Gisterenavond van hetzelfde ... regio Lanaken
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 28 jan 2006, 11:00
- Locatie: Kinrooi
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 27 keer
Hier ook sinds gisteravond : ineens verbinding weg. Gelukkig is het blijkbaar opgelost (staat alleen niks van vermeld op de site), ik had al mijn vorige modem uit de kast gehaald om te testen.
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
Flavie schreef:Hier in Brecht hetzelfde probleem... zaterdagmiddag uitgevallen en nu pas terug alles in orde...
Dacht al dat het aan mij lag...
Ik had je toch gezegd dat het aan hen lag?
Ik denk dat zij mijn mail toch gelzen hebben, week-end of niet
Joris84 schreef:Ik had ook net hetzelfde hier rond 9u30 ineens geen internet meer. WAN IP is ineens weg maar synchro was nog wel ok. Een half uurtje later was het terug in orde.
Ja, hier in Merksplas ook. Deze morgen was het mijn beurt...
Nà bellen was het nà 1/2 u opgelost.
Raar, de laatste dagen en aan de tel zeiden ze dat Belgacom aan het net bezig was...
Alain B schreef:Joris84 schreef:Ik had ook net hetzelfde hier rond 9u30 ineens geen internet meer. WAN IP is ineens weg maar synchro was nog wel ok. Een half uurtje later was het terug in orde.
Ja, hier in Merksplas ook. Deze morgen was het mijn beurt...
Nà bellen was het nà 1/2 u opgelost.
Raar, de laatste dagen en aan de tel zeiden ze dat Belgacom aan het net bezig was...
Dat verklaart veel ik ben ook van Merksplas
Joris84 schreef:Alain B schreef:Joris84 schreef:
Dat verklaart veel ik ben ook van Merksplas
Hé, da's leuk
St-Michielstr
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Was een algemeen probleem bij Belgacom. Deze morgen op maandag was er ook een storing bij BGC... Ik kon wel connecten maar er was geen verbinding met de buitenwereld.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Hi,
Regio 089 in Genk :
Sinds deze morgen geen internet meer ; en nu is het 19.05 uur en ben genoodzaakt dit bericht te schrijven op een andere PC (met provider Dommel).
Ik vind dat ze bij EDPnet tenminste de moeite hadden kunnen doen om ff iedereen per mail te verwittigen dat er werken plaats vinden.
Nu is het weekend ; de helpdesk is niet te bereiken en we weten van niets.
Zijn er nog mensen in de buurt van regio Genk zone 089 die geen EDPnet meer hebben.
n.b. ik heb de router gereset zonder aan de instellingen te komen (paswoord is ongewijzigd !!!!)
Graag een reactie ; een weekend zonder internet is toch niet plezant.
Groeten Frank
Regio 089 in Genk :
Sinds deze morgen geen internet meer ; en nu is het 19.05 uur en ben genoodzaakt dit bericht te schrijven op een andere PC (met provider Dommel).
Ik vind dat ze bij EDPnet tenminste de moeite hadden kunnen doen om ff iedereen per mail te verwittigen dat er werken plaats vinden.
Nu is het weekend ; de helpdesk is niet te bereiken en we weten van niets.
Zijn er nog mensen in de buurt van regio Genk zone 089 die geen EDPnet meer hebben.
n.b. ik heb de router gereset zonder aan de instellingen te komen (paswoord is ongewijzigd !!!!)
Graag een reactie ; een weekend zonder internet is toch niet plezant.
Groeten Frank
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 28 jan 2006, 11:00
- Locatie: Kinrooi
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 27 keer
http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=Helpcen ... tus_Issues
[Citaat van bovenstaande link :]
zaterdag 19 mei 2007, 6.30u - 12.30u. CET
Een voorzien netwerkonderhoud aan een Antwerpse hoofd-dsl-router van het Broba II-netwerk
heeft iets langer geduurd dan verwacht en heeft een onderbreking van de
internetverbinding met zich meegebracht in Vlaanderen.
Mocht u nog steeds moeilijkheden hebben, dan kunt u best uw modem/router herstarten.
We verontschuldigen ons voor het ongemak.
[Einde citaat]
Misschien dat dit je problemen verklaart. Probeer je modem anders nog eens te resetten, of sluit eens een andere modem aan indien mogelijk.
Zelf surf ik ook via EDPnet, zone 089 (omgeving van Maaseik)
[Citaat van bovenstaande link :]
zaterdag 19 mei 2007, 6.30u - 12.30u. CET
Een voorzien netwerkonderhoud aan een Antwerpse hoofd-dsl-router van het Broba II-netwerk
heeft iets langer geduurd dan verwacht en heeft een onderbreking van de
internetverbinding met zich meegebracht in Vlaanderen.
Mocht u nog steeds moeilijkheden hebben, dan kunt u best uw modem/router herstarten.
We verontschuldigen ons voor het ongemak.
[Einde citaat]
Misschien dat dit je problemen verklaart. Probeer je modem anders nog eens te resetten, of sluit eens een andere modem aan indien mogelijk.
Zelf surf ik ook via EDPnet, zone 089 (omgeving van Maaseik)
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint