netconnect vs netconnect Plus

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Netconnect das het abbo dat ik nu heb , maar ben aan het overwegen voor netconnect plus in huis te halen .

Maar wat zijn de grote voordelen ? ( buiten de limiet )

Wat ik me eigenlijk afvraag is of de verbindingen beter zijn ?

+ vast ip adres !
+ upload is sneller ( maakt dat veel uit ? )

- pak duurder
- activerings kost van netconnect plus

kunnen jullie aanvullen ?
Gebruikersavatar
Koerskemel
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 okt 2006, 21:29
Bedankt: 1 keer

Je vraagt of je dan geen louche disconnects meer gaat hebben. Volgens mij gaat het gewoon hetzelfde liedje zijn :eek: .

Doordat dommel zo weinig klanten heeft heb je meestal terug hetzelfde IP direct na een disconnect. Als je geen statisch IP nodig hebt neem dan gewoon het boostpack, extra upload is zeker geen overbodige luxe en het kost niet zoveel meer.

Koerskemel,
Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Koerskemel schreef:Je vraagt of je dan geen louche disconnects meer gaat hebben. Volgens mij gaat het gewoon hetzelfde liedje zijn :eek: .


De disconnects zijn typisch voor het Turboline netwerk ( om de 1 of andere vage reden ). Providers op het BROBAII ( Scarlet ) netwerk hebben dit niet ( zoals EDP bv., tenzij de provider zelf een disconnect pusht ... )
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Disconnects ? eerlijk gezegd ik heb daar nog geen last van gehad.
Ligt het dan aan de regio misschien.
Dommel is the way!
NoFate
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 04 mei 2006, 12:00

Braincel schreef:Disconnects ? eerlijk gezegd ik heb daar nog geen last van gehad.
Ligt het dan aan de regio misschien.



iedereen heeft dit, maar jij zult er niets van merken!

De router/modem connecteert terug als er een disconnect gebeurt is, dus maw , je zit 2 sec zonder internet om de 36h
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Braincel schreef:Disconnects ? eerlijk gezegd ik heb daar nog geen last van gehad.
Ligt het dan aan de regio misschien.


Kijk anders maar eens in je modem logs ;) ... het kan goed zijn dat je disconnects altijd om 2 uur 's ochtends gebeuren ... en vaak is de reconnect zo snel dat het niet eens merkt.
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik heb dat met grote variatie's !!
Soms om de 10 minuten en dan heb ik telkens een nieuw ip adres gekregen . Soms duurd het enkele uren voor het zich voordoet maar ik haal nooit de 36 uur zenne .

Ben vandaag gaan zien voor een andere modem bij belgacom maar dat was daar een triestige bedoening . Verkoper kon niet eens zeggen welk type van thomson in de doos zat .Dus ga er eentje bestellen bij thomson zelf . als ik dan nog disconnects blijf hebben dan kan het niet hier thuis zitten en dan moet er een oplossing van dommel gaan komen want zo kan het niet verder .

Wat die boostpakket betrefd daar zal ik eens naar kijken wat het inhoud .
Alvast bedankt voor die tip !
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”