Optimale Firmware

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Belsat
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 mei 2007, 09:42
Locatie: Vielsalm

Hallo!!

In afwachting van mijn overstap van Scarlet naar Skynet heb ik vast mijn Philips 6500 van nieuwe firmware voorzien, met name versie 0.46.

Ik zit vrij ver van de centrale en wil daarom alles zo goed mogelijk hebben... Heb ik nu de optimale firmware? Of maakt het allemaal niet uit :-) ??

Ciao, Henk
snakeboots
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
Locatie: Vottem
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ik denk dat een firmupgrade niet zoveel gaat uitmaken als je router ervoren ook al goed werkte. Je moet ook in gedachte houden dat als je upgrade dat je garantie onmiddelijk weg is. Maar soms kan het voor verbetering zorgen maar hoop er maar niet te hard op, het gaat denk ik juist hetzelfde zijn.
gimic
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 22 mei 2003, 23:48
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 13 keer

snakeboots schreef: Je moet ook in gedachte houden dat als je upgrade dat je garantie onmiddelijk weg is.


Indien die firmware upgrade approved is door de fabrikant dan zal die garantie niet weg vallen. Dat zou pas goed zijn, waarom brengt een fabrikant anders nieuwere firmware versies uit?

Natuurlijk als je van firmware van een andere fabrikant/group aka linksys vs ddwrt in laad dan zal je garantie wel vervallen, maar dan nog kun je terug naar de originele firmware indien je hem niet bricked.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”