Erg bizarre problemen... sommige sites werken, andere niet. Sommige streams werken andere niet. En soms werken ze maar meestal niet.
Bij surfen naar websites die niet werken... dan verschijnt de titel er, maar verder niks. Dit is enkel maar bij een aantal sites, bijvoorbeeld www.q-music.be. En als je gaat durfen nar servers dat ook in dit netwerk zullen zitten (als www.vtm.be jim.be , maar ook sites buiten deze media groep...) dan werken deze ook niet.
Alle andere sites werken wel... heel bizar want eergisteren had ik dat probleem ook al en gisteren ben ik op die sites wel geraakt
Regio centrum Gent, heeft iemand anders ook die problemen ?
UPDATE 23u45: ik heb nu is die site blijven refreshen ... en soms komt er 40% van de site door ... héél bizar . En dat is dus enkel met een beperkt aantal sites ... de andere niet.
CONNECTIE problemen GENT
Ik ben nu met mijn computer op andere internet verbinding. En alles werkt. Probleem bleef ook duren, colledige connectie problemen met sommige sites die duidelijk op hetzelfde netwerk lagen.
Is er echt niemand van regio gent die deze problemen ook heeft ondervonden?
Geen prolemen hier.hosttt schreef:Ik ben nu met mijn computer op andere internet verbinding. En alles werkt. Probleem bleef ook duren, colledige connectie problemen met sommige sites die duidelijk op hetzelfde netwerk lagen.
Ook geen problemen met bovenvermelde sites
Modem resetten/herstarten kan wel eens helpen
succes