Wat vinden jullie van dommel.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
chaoske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 apr 2007, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

net daarom, ik zat een tijdje geleden in dezelfde positie (als velen hier waarschijnlijk), en dat nieuwsgroepen een deel gingen uitmaken van hun nieuwe ISP, kon hun weinig bekoren... (je moet je in die vader z'n schoenen stellen hé ;) )
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

ah, ik ben mee :-)
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Catullus schreef:De disconnects zoals gezegd komt meerendeels door de routers, en de newsserver die traag is, dat is gewoon een 'cap' om de drukke periodes aan te kunnen .
Is dit een probleem ? Nee, beter een iets tragere newserver dan geen of een slechte newsserver.


Ik heb nooit gezegd dat dat de enige problemen konden zijn, ik duid er gewoon op dat - hoe erg het ook is voor de Dommel adepten - ook deze provider problemen kan en zal hebben.

Soms vraag een mens zich af of er naast Moslim fundamentalisme ook zoiets bestaat als Dommel-fundamentalisme :roll:.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Deej_1977 schreef:Ik heb nooit gezegd dat dat de enige problemen konden zijn, ik duid er gewoon op dat - hoe erg het ook is voor de Dommel adepten - ook deze provider problemen kan en zal hebben.

Soms vraag een mens zich af of er naast Moslim fundamentalisme ook zoiets bestaat als Dommel-fundamentalisme :roll:.


Deej_1977 maar je bent nog de Chello en de Belgacom fundamentalisten vergeten want die zijn er ook meer dan genoeg. :wink:
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ketter schreef:Deej_1977 maar je bent nog de Chello en de Belgacom fundamentalisten vergeten want die zijn er ook meer dan genoeg. :wink:


Van Chello ken ik maar ene, van Belgacom zelfs geen één :).
iepie
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mei 2007, 20:35

Ik ben ongeveer twee maand geleden overgeschakeld van Telenet naar dommel en tot nu bevalt dommel mij beter dan telenet. De ongelimiteerde upload, 50 gig download (75 vanaf juli), geen blokeringen van poorten, newserver. Dommel heeft alles wat een provider moet hebben.
Overschakeling naar dommel is vlekkeloos verlopen mede dankzij de uitstekende service van belgacom bij het aanmaken van mijn vaste lijn.
Zelfs telenet heeft niet moeilijk gedaan bij de opzeg (uitgezonderd een telefoontje van een of andere sukkel die mij wou overtuigen te blijven)

De snelheid van de connectie is naar mijn mening zelfs beter dan bij telenet. vooral in de piekperiodes had ik bij telenet problemen met downloaden.
Ik heb 1 probleem gehad met hardware langs mijn kant. Bij het aanmaken van een ticket werd dit binnen de twee dagen behandeld en opgelost. Dit maar om te zeggen dat de customer service echt werkt., wat niet bij elk berdrijf kan gezegd worden. (bij telenet wacht ik tot vandaag nog steeds voor de behandelding van sommige mails.)
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Deej_1977 schreef:
ketter schreef:Deej_1977 maar je bent nog de Chello en de Belgacom fundamentalisten vergeten want die zijn er ook meer dan genoeg. :wink:


Van Chello ken ik maar ene, van Belgacom zelfs geen één :).

meon, blue sky, peterken ? :-)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

crapiecorn schreef:
Deej_1977 schreef:
ketter schreef:Deej_1977 maar je bent nog de Chello en de Belgacom fundamentalisten vergeten want die zijn er ook meer dan genoeg. :wink:


Van Chello ken ik maar ene, van Belgacom zelfs geen één :).

meon, blue sky, peterken ? :-)


Hoezo ? Ze zijn tevreden over het hun geleverde product. So what ? Ik heb nog geen van de eerste 2 (wie is Peterken ?) zich zien verlagen tot het (bij tijden vrij amusante) free-style-mud-throwing contest dat ik hier de laatste dagen mag zien.

Trouwens, jullie zijn allemaal mis, Tele2 rules. *bwahahahaha ...* Nope, ik kan het zelfs niet typen en serieus blijven. :lol: Toch een poging doen : de dag dat mijn huidige provider (yep) niet meer aan mijn eisen kan voldoen, schakel ik over naar een andere die dat wel doet. Zal mij worst wezen of dat dan BGC, Telenet, Dommel of wat dan ook mogen heten.

Dat gezegd, ik heb inmiddels ook wel een beetje ervaring opgedaan met Dommel, en ik moet zeggen dat ze tot nu toe een vrij goede indruk nalaten, op een enkele miscommunicatie na. En of dat het gevolg is van hun kleinschaligheid of niet maakt op het einde van rit niemand iets uit, toch ?
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

kaween schreef:
crapiecorn schreef:
Deej_1977 schreef:
ketter schreef:Deej_1977 maar je bent nog de Chello en de Belgacom fundamentalisten vergeten want die zijn er ook meer dan genoeg. :wink:


Van Chello ken ik maar ene, van Belgacom zelfs geen één :).

meon, blue sky, peterken ? :-)


Hoezo ? Ze zijn tevreden over het hun geleverde product. So what ? Ik heb nog geen van de eerste 2 (wie is Peterken ?) zich zien verlagen tot het (bij tijden vrij amusante) free-style-mud-throwing contest dat ik hier de laatste dagen mag zien.

Zo hoort het ook. (mind the ?/:-))
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”