Overschakeling na jaarcontract BGC

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
MJ
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Hallo,

Vorig jaar stond ik op punt om over te schakelen naar dommel, maar toen bleek dat men vader pas was ingegaan op een aanbod van BGC om het adsl contract te verlengen voor een jaar. Nu dacht ik dat dat in juni was maar ik heb op de facturen van vorig jaar gezien en het stond bij maart-april. Dat jaarcontract is dus om, maar nu vroeg men vader zich af of dat niet automatisch terug voor een jaar verlengd werd? Kan iemand mij hierbij helpen want ik zou zo snel mogelijk willen overschakelen naar dommel.

Dank u
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

na een jaar kan je gewoon overstappen. Tenzij je naturlijk op een promotie bent ingegaan. Dan zit je weer voor een jaar vast bij belgacom.
Xi
Pro Member
Pro Member

bel eventjes naar belgacom zou ik zeggen.
vraag waneer je jaar contract verloopt dan ben je voor 100% zeker.

en als ze vragen waarom dan zeg je geqwoon dat je naar dommel gaat om dat de limieten tegenslagen :)
Kriep
Plus Member
Plus Member

Normaalgezien is het een jaarcontract, daarna maandelijks stilzwijgend verlengd.
Pas wel op met de facturatie van Belgacom, aangezien je daar op voorhand je abonnement betaald.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Kriep schreef:Normaalgezien is het een jaarcontract, daarna maandelijks stilzwijgend verlengd.
Pas wel op met de facturatie van Belgacom, aangezien je daar op voorhand je abonnement betaald.
Dan krijg je gewoon het resterende bedrag terug Kriep
MJ
Pro Member
Pro Member

Amai, daar(bgc) moet je ook nie voor je plezier heen bellen, ik ben in ieder geval vrij van contract dus dat is in orde, maar die vrouw aan de lijn vroeg al direct waarom ik wou overschakelen en of ik digitale tv had en als ik dan zei dat het mij niet interesseerde omdat er hier zeer weinig tv wordt gekeken begon ze over de toekomst dat dan de analoge lijn ging wegvallen en iedereen digitale tv moet hebben anders kan je niet meer tv kijken enz enz enz blablabla zever... gezever.

In ieder geval, straks op de site van dommel netconnect bestellen se, bedankt voor de reacties btw
chaoske
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

MJ, dat is bij elk BGC verkooppunt hetzelfde probleem.

Je belt om een probleem uit te leggen en hoopt dat ze hem zullen oplossen en in de plaats daarvan beginnen ze te vragen wat je nog kan bijkopen...

énorm slechte ervaringen mee, elke keer opnieuw.

Volgens mij zit daar een héél slecht kankergezwel van een marketeer aan de bron van de opleiding van BGC.
MJ
Pro Member
Pro Member

Nog snel even een vraagje : ik heb nu dommel netconnect besteld en ik moet nu het "kaderovereenkomst" tekenen en terugsturen vie post of email.
Ik zou dit willen doen via email, moet ik het dan ondertekenen, inscannen en terugsturen of kan dit veel gemakkelijker?
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

chaoske schreef:MJ, dat is bij elk BGC verkooppunt hetzelfde probleem.

Je belt om een probleem uit te leggen en hoopt dat ze hem zullen oplossen en in de plaats daarvan beginnen ze te vragen wat je nog kan bijkopen...

énorm slechte ervaringen mee, elke keer opnieuw.

Volgens mij zit daar een héél slecht kankergezwel van een marketeer aan de bron van de opleiding van BGC.
Hetzelfde verhaal bij mij toen ik overschakelde naar Scarlet ONE.
Blablabla.
Ik zeg gewoon: "geef mij een beter voorstel ...".
En dan is ineens stil.
En sindsdien gene telefoon meer gehad ...
stefken1969
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

MJ schreef:Nog snel even een vraagje : ik heb nu dommel netconnect besteld en ik moet nu het "kaderovereenkomst" tekenen en terugsturen vie post of email.
Ik zou dit willen doen via email, moet ik het dan ondertekenen, inscannen en terugsturen of kan dit veel gemakkelijker?
Ik stuurde het per fax en dit was ok. 070/224.305
MJ
Pro Member
Pro Member

stefken1969 schreef:
MJ schreef:Nog snel even een vraagje : ik heb nu dommel netconnect besteld en ik moet nu het "kaderovereenkomst" tekenen en terugsturen vie post of email.
Ik stuurde het per fax en dit was ok. 070/224.305
Fax heb ik niet :-(

Inscannen en doormailen dan maar???
Coop
Premium Member
Premium Member

Of als je in de buurt van Diepenbeek woont even langs gaan, zo heb ik het gedaan en was binnen paar dagen in orde.
Zit ook een schoon blondje btw 8)
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Coop schreef:Of als je in de buurt van Diepenbeek woont even langs gaan, zo heb ik het gedaan en was binnen paar dagen in orde.
Zit ook een schoon blondje btw 8)
Ik heb ook ns gezien dat ze in Diepenbeek zitten, maar waar ligt dat dan precies ?
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

MJ schreef:Fax heb ik niet :-(

Ja, maar als PDF! Niet als aparte jpgs ofzo, daar kan hun systeem blijkbaar niet mee overweg.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

devilkin schreef:
MJ schreef:Fax heb ik niet :-(

Ja, maar als PDF! Niet als aparte jpgs ofzo, daar kan hun systeem blijkbaar niet mee overweg.
het is toch normaal dat je documenten in pdf of doc formaat mailt. toch niet in jpg. wie doet dat nu?
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:het is toch normaal dat je documenten in pdf of doc formaat mailt. toch niet in jpg. wie doet dat nu?
Als je de forums bekijkt meer mensen dan je zou denken :)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Catullus
Member
Member

ik ken zelfs iemand die zijn documenten inscant door er met zijn fototoestel foto's van te nemen :p
MJ
Pro Member
Pro Member

Ja ik was wel van plan om die in pdf-formaat terug te sturen hoor :-)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”