Hallo,
Vorig jaar stond ik op punt om over te schakelen naar dommel, maar toen bleek dat men vader pas was ingegaan op een aanbod van BGC om het adsl contract te verlengen voor een jaar. Nu dacht ik dat dat in juni was maar ik heb op de facturen van vorig jaar gezien en het stond bij maart-april. Dat jaarcontract is dus om, maar nu vroeg men vader zich af of dat niet automatisch terug voor een jaar verlengd werd? Kan iemand mij hierbij helpen want ik zou zo snel mogelijk willen overschakelen naar dommel.
Dank u
Overschakeling na jaarcontract BGC
na een jaar kan je gewoon overstappen. Tenzij je naturlijk op een promotie bent ingegaan. Dan zit je weer voor een jaar vast bij belgacom.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Dan krijg je gewoon het resterende bedrag terug KriepKriep schreef:Normaalgezien is het een jaarcontract, daarna maandelijks stilzwijgend verlengd.
Pas wel op met de facturatie van Belgacom, aangezien je daar op voorhand je abonnement betaald.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 15 keer
Amai, daar(bgc) moet je ook nie voor je plezier heen bellen, ik ben in ieder geval vrij van contract dus dat is in orde, maar die vrouw aan de lijn vroeg al direct waarom ik wou overschakelen en of ik digitale tv had en als ik dan zei dat het mij niet interesseerde omdat er hier zeer weinig tv wordt gekeken begon ze over de toekomst dat dan de analoge lijn ging wegvallen en iedereen digitale tv moet hebben anders kan je niet meer tv kijken enz enz enz blablabla zever... gezever.
In ieder geval, straks op de site van dommel netconnect bestellen se, bedankt voor de reacties btw
In ieder geval, straks op de site van dommel netconnect bestellen se, bedankt voor de reacties btw
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
MJ, dat is bij elk BGC verkooppunt hetzelfde probleem.
Je belt om een probleem uit te leggen en hoopt dat ze hem zullen oplossen en in de plaats daarvan beginnen ze te vragen wat je nog kan bijkopen...
énorm slechte ervaringen mee, elke keer opnieuw.
Volgens mij zit daar een héél slecht kankergezwel van een marketeer aan de bron van de opleiding van BGC.
Je belt om een probleem uit te leggen en hoopt dat ze hem zullen oplossen en in de plaats daarvan beginnen ze te vragen wat je nog kan bijkopen...
Volgens mij zit daar een héél slecht kankergezwel van een marketeer aan de bron van de opleiding van BGC.
-
- Pro Member
Nog snel even een vraagje : ik heb nu dommel netconnect besteld en ik moet nu het "kaderovereenkomst" tekenen en terugsturen vie post of email.
Ik zou dit willen doen via email, moet ik het dan ondertekenen, inscannen en terugsturen of kan dit veel gemakkelijker?
Ik zou dit willen doen via email, moet ik het dan ondertekenen, inscannen en terugsturen of kan dit veel gemakkelijker?
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Hetzelfde verhaal bij mij toen ik overschakelde naar Scarlet ONE.chaoske schreef:MJ, dat is bij elk BGC verkooppunt hetzelfde probleem.
Blablabla.
Ik zeg gewoon: "geef mij een beter voorstel ...".
En dan is ineens stil.
En sindsdien gene telefoon meer gehad ...
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Ik stuurde het per fax en dit was ok. 070/224.305MJ schreef:Nog snel even een vraagje : ik heb nu dommel netconnect besteld en ik moet nu het "kaderovereenkomst" tekenen en terugsturen vie post of email.
-
- Pro Member
Fax heb ik nietstefken1969 schreef:Ik stuurde het per fax en dit was ok. 070/224.305MJ schreef:Nog snel even een vraagje : ik heb nu dommel netconnect besteld en ik moet nu het "kaderovereenkomst" tekenen en terugsturen vie post of email.
Inscannen en doormailen dan maar???
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik heb ook ns gezien dat ze in Diepenbeek zitten, maar waar ligt dat dan precies ?Coop schreef:Of als je in de buurt van Diepenbeek woont even langs gaan, zo heb ik het gedaan en was binnen paar dagen in orde.
Zit ook een schoon blondje btw
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ja, maar als PDF! Niet als aparte jpgs ofzo, daar kan hun systeem blijkbaar niet mee overweg.MJ schreef:Fax heb ik niet
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
het is toch normaal dat je documenten in pdf of doc formaat mailt. toch niet in jpg. wie doet dat nu?devilkin schreef:Ja, maar als PDF! Niet als aparte jpgs ofzo, daar kan hun systeem blijkbaar niet mee overweg.MJ schreef:Fax heb ik niet
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Als je de forums bekijkt meer mensen dan je zou denkenhollebollegijs schreef:het is toch normaal dat je documenten in pdf of doc formaat mailt. toch niet in jpg. wie doet dat nu?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4