Kan geen mail verzenden via Outlook

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:
Provider

Ik gebruik altijd yahoo mail maar thuis gebruiken ze Outlook. Ze mailen echt niet veel en nu moest ik voor thuis een mailtje versturen via Outlook

Ik heb het al meermaals gedaan maar nu ineens krijg ik een foutmelding die ik niet kan oplossen: Als ik een mail schrijf, contactgegevens en al de rest invul en daarna op "verzenden" klik, dan krijg ik van de help assistant het volgende
! Microsoft Word
Interface is not registered
Het is de eerste keer dat ik dit probleem tegenkom en er is niks aan de configuratie veranderd sinds Outlook geïnstalleerd is (en dat is al een paar jaar)

Wat me wel opvalt, is dat de plaats waar je kan typen onderaan een "word" layout heeft. Kvraag me af of dat vroeger ook al zo was

Wie kan mij helpen met dit probleem?

Bij voorbaat dank :wink:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

Zet Word af als editor voor mail?
Ik vind da alleen maar ellendig, Word als mail-editor.
Tools > Options > Tab: Mail Format > "Use Microsoft Office Word 2003 to edit .." en die er onder uit vinken.
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer
Provider

eerste hit op google geeft al het antwoord :?
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:
Provider

Bedankt voor de hulp Meon :wink:

@ kUmbro: ik zoek vaak dingen op in google, maar ik vind niet altijd oplossingen. Hier in dit geval heb ik idd niet gegoogled maar wel hier een topic geopend omdat ik weet dat er hier mensen met kennis van zaken zitten.

Ok, ik had het kunnen vinden, maar het is toch geen schande dat ik het hier kom vragen? Ik zit toch in het juiste hoekje
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”